Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen als er een fout is gemaakt op je ticket??



03-03-2008, 18:36
Ik heb 2 tickets geboekt naar Marrakech samen met een vriend...maar ze hebben 2 keer mijn achternaam gebruikt. DIt willen ze bij Royal Air Maroc niet meer veranderen...

Weet iemand wat ik nu verder kan doen?
Is er niet een of andere instelling die helpt?


Alvast heel veel dank!

03-03-2008, 19:09


Dus het ticket van je vriend bevat jou achternaam en jou voornaam ?
Royal Air Maroc kennende die geven er geen moer om.

Vraag is waar is het verkeerd gegaan ? Heb je verkeerde gegevens doorgegeven via internet ? via een reisbureau ? Ik hoop voor je dat iemand anders de fout gemaakt heeft en dan kan je het terug eisen.

Anders kan je het ticket annuleren, en hopen dat je beroep kan doen op een bepaalde verzekering.

03-03-2008, 22:20

Citaat door Fargh:
Dus het ticket van je vriend bevat jou achternaam en jou voornaam ?
Royal Air Maroc kennende die geven er geen moer om.

Vraag is waar is het verkeerd gegaan ? Heb je verkeerde gegevens doorgegeven via internet ? via een reisbureau ? Ik hoop voor je dat iemand anders de fout gemaakt heeft en dan kan je het terug eisen.

Anders kan je het ticket annuleren, en hopen dat je beroep kan doen op een bepaalde verzekering.



Het ticket bevat zijn voornaam en mijn achternaam. Ik heb het via de site van Royal Air Maroc geboekt. Een verzekering hiervoor heb ik niet afgesloten....k heb het callcenter zo vaak gebeld...ze willen niet meewerken en zeggen dat ze niks kunnen doen.

Ik word er wanhopig van...pfff

04-03-2008, 00:25
Informeer bij een reisbureau!

07-03-2008, 16:32


Marokkanen toch !
Het is mij ook een keer overkomen via een duits website. Ik had mijn moeder's achternaam verkeerd gespeld en had toen 2 keer geboekt.
Ik heb ze gelijk gebeld en ze hebben het direct er 1 voor me geannuleerd.
Je had eigenlijk moeten vragen of ze het direct konden annuleren. Marokkanen doen altijd moeilijk!