Bekijk volle/desktop versie : Nooit een jeugd gehad



Pagina's : 1 [2] 3 4

07-09-2002, 12:19
Ga aub snel verder. Echt mooi gewoon. Ik moet er bijna van huilen. Ik kan niet wachten op het vervolg.

Doeg
Nawel

07-09-2002, 12:23


Het is zeker een prachtig verhaal,

en je weet zeker dat je nooit eerder verhalen hebt geschreven?


liefs fatima

07-09-2002, 12:25
Ze ging naar beneden en schrok van wat ze aantrof het was verschrikkelijk.......................!!!
Er lag allemaal rommel op de grond. Vieze glazen over papier. Wat is dit dacht ze. Oma kwam naar beneden en zei tegen FAtiha nou waar wacht je op opruimen. Het bleek dat Hassan een paar vrienden had uitgenodigd die dag. Dus ze begon weer met opruimen.

Zo gingen er jaren voorbij van vernederingen en pijn. Tot op een dag ze in haar kamertje lag die had ze al schoongemaakt en ze begon zich daar weer thuis te voelen. Ze was al 16 had niks gehoord van haar moeder die kon haar ook niks schelen. Fatiha is een afgesloten persoon geworden ze vertrouwt niemand meer.

Ze ging naar beneden ze hoorde Oma en Hassan ruzie maken over geld. Hassan had geld vergokt veel geld. En als er niet snel een oplossing gevonden kon worden zouden ze verhongeren. Oma schreeuwde ik weet al wat we............................................!! De rest kon Fatiha niet horen er werd te zacht gepraat. Opeens hoorde ze Hassan zeggen ja goed idee en begon te lachen. fatiha is uitgegroeid tot een prachtig mooi meisje mat lang zacht lichtbruin haar, grote bruine ogen een mooi figuur.
Hassan liep de trap op Fatiha ging snel weer terug naar haar kamer. Hassan kwam binnen met een grote grijns op zijn gezicht. Fatiha werd bang. Hassan deed zijn gulp open en liet zijn broek zakken. Wat gebeurd dacht Fatiha hij kwam rennend op haar af en ging op haar liggen. fatiha wist wat er zou gebeuren en begon te schreeuwen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet doen HAssan ik smeek je. Haar maagdelijkheid was haar einge kans om ooit het huis te verlaten en haar eigen gezin te beginnen en nu nam hij dat van haar af. Hij kwam in haar ze voelde een verschrikkelijke pijn. Ze huilde huilde totdat hij klaar was. Hij stond op en begon te lachen en spuwde op haar. fatiha keek op de grond ze zag allemaal bloed en ze voelde pijn. Pijn in haar hart en pijn tussen haar benen. Die dag riep oma haar niet om te huishouden. fatiha was in een soort shock geraakt. Ze wist niet waar ze was. Hij heeft haar onschuld ontnomen. maar waarom!!!!
Daar zou Fatiha maar al te snel achterkomen..........................!!!!!!!!!!!

07-09-2002, 12:28
HEe Fatima,
en alle andere mensen.

nee ik heb nooit een verhaal geschreven wallah. Is mijn eerste keer.
Ik vind het zelf ook erg zielig allemaal.

Waga leuk dat jullie het verhaal goed vinden. Ik ga vanavond verder in sah allah.

Beslamaa en blijf reageren op het verhaal he.

Groetjes Lovemaster

07-09-2002, 12:37


IK zal zeker blijven reageren en vooral lezen

Maar echt een prachtig verhaal, ik verheug me al op het vervolg.
liefs fatima

08-09-2002, 00:25
Daar zou Fatiha maar al te snel achterkomen..........................!!!!!!!!!!!

De volgende dag stond Fatiha op. Ze voelde alles branden. Ze was kapot. De dag ervoor was ze niet vergeten. Die dag besloot ze ook op haar kamer te blijven. Ze dacht alleen nog maar aan dat moment. Hoe kon Hassan dit doen, was al dat gelach en vertrouwen nep toen papa nog leefde dacht Fatiha. Hoe kon hij mij dit aandoen.

Ze hoorde geklop het was oma. Ze moest gaan douchen en wat leuks aandoen, want we kregen bezoek volgens oma. Fatiha stond met moeite op en kon bijna niet meer lopen. Maar ze moest wel opstaan anders zou ze problemen krijgen. Ze zocht haar leukste kleren uit en ging douchen. Onder de douch kon ze maar niet ophouden met huilen. De tranen en het water vermengde zich zoals de gedachtes van het verleden en de toekomst zich met elkaar vermengeden. fatiha was klaar en ging naar haar kamer. NA een half uur hoorde ze weer geklop aan de deur. Het was oma weer ze vertelde haar in haar kamer te blijven.

Fatiha vond dit raar, waarom moet ze op haar kamer blijven als er bezoek was. Wie moest er huishouden. Met die gedachte ging ze op bed zitten. En opeens hoorde ze allemaal mannengeluiden en die van Hassan hoorde ze ook duidelijk. Fatiha hoorde Hassan zeggen dat de mannen nu moesten betalen anders mochten ze niet verder. Betalen waarvoor????? Dacht Fatiha.

na wat geschreeuw en geding werd het eindelijk stil. Ze hoorde voetstappen op de trap. Het waren duidelijk twee mannen, ze hoorde Hassan zeggen tegen de man wel rustig met haar ze is nog nieuw. En ze begonnen te lachen. Opeens werd de deur geopend door HAssan en hij lied de man binnen. Het was een dikke oude man, wat moest hij hier dacht Fatiha. Opeens lied de man zijn rboek zakken. Op dat moment wist Fatiha wat er zou gebeuren ze begon te huilen neeeeeeeeeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! alstublieft meneer doe het niet neeee. De man schreeuwde en zei dat ze haar bek moest dichthouden. En liep op haar af hij ging op haar liggen hij kwam in haar. Dit keer deed het niet zoveel lichaamlijk pijn, maar deed het 10 keer zo pijn van binnen haar hart werd kapot geslagen. Het enige wat ze kon doen was huilen de tranen drubbelde op het kussen, nadat de man klaar was kwam iemand anders binnen. Fatiha bleef liggen ze voelde niks meer ze was in shock helemaal kapot. Zo ging het de hele dag verder. De ene man viezer dan de andere. Fatiha was vernederd, geslagen uitgelachen die dag en het ergste beroofd van haar onschuld.

Het was al laat en er kwam niemand meer binnen. Ze hoorde oma zeggen tegen Hasaan en hoeveel heeft het opgeleverd. 2000 dirham zei Hassan en Fatiha begon te huilen. Ben ik een soort atractie geworden ofzo. Hoe heeft mijn eigen bloed mij dit kunnen aandoen. Fatiha hoorde oma zeggen dat ze morgen weer verder zouden gaan. Fatiha wist wat haar te doen stond. Ze moest weg of ze moest Hassan en oma vermoorden. Die nacht bleef ze nadenken een plan verzinnen om deze hel te overleven.
Opeens wist ze het ze zou..........!!!!!!!!!

08-09-2002, 00:28
MEnsen ik ga morgen verder ik ben nu moee!! En ikw il het verhaal wel logisch en goed houden dus ik stop nu en morgen ga ik verder. BEslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Leuke reacties allemaal heel erg bedankt.

08-09-2002, 12:11
Opeens wist ze het ze zou..........!!!!!!!!!

Ze zou de volgende ochtend vroeg opstaan en dan vluchten. Dit zouden oma en Hassan nooit verwachten, dacht Fatiha!!!!! Ze pakte alvast haar spullen in zodat ze dat niet hoefde te doen als de tijd daar was. Ze had niet eens nagedacht van waar ze naar toe moest gaan, als ze maar weg was uit dit huis. Ze had de hele nacht niet geslapen te zenuwachtig voor de volgende dag. Of ze gepakt zou worden of niet. De hele nacht voelde ze haar hart kloppen las nooit te voren, maar dit was haar enige kans!!!!

Pfff eindelijk de perfecte tijd om weg te gaan het was 05:00 uur dan is Hassan meestel aan het slapen na een dag uitgaan en oma die slaapt altijd verder tot 09:00 uur. Ze pakte haar spullen en deed de deur open. Ze voelde de vrijheid haar tegemoet komen, maar toch die angst om betrapt te worden. Ze deed haar schoenen uit zodat ze niet veel geluid zou maken. De trappen af ze hoorde haar hart kloppen!!! Ze was zelfs bang dat Oma en HAssan dat zouden horen. Eindelijk ze was beneden en niemand die het heeft gehoord. Snel maar rustig liep ze het huis door richting de deur. Ze was bij de deur. Ze deed hel rustig open en voelde de koele wind die alleen zo waait in de nacht. Ze liep naar buiten deed de deur achter zich dicht. Eindelijk vrij dacht ze met haar ogen dicht. Ze deed haar ogen open en wie zag ze daar het was Hassan. Die haar met een verschrikkelijke boze blik aankeek. Hij pakte haar bij haar haren en zei waar ga je naartoe?????? Nergens zei fatiha ohh nergens en wat moet je zo vroeg met je kleren buiten wou je weglopen??? fatiha bleef stil ze werd het huis naar binnen gesleurd en werd die dag helemaal bont en blauw geslagen.

Het was weer avond vandaag zou het weer gebeuren wist Fatiha. Opeens hoorde ze weer mannen geluiden ze begon te huilen. Ik moet nu volhouden dacht ze bijzichzelf ik moet een beter plan vinden. Toch gingen haar gedachtes naar haar moeder hoe zou het met haar zijn nu. Nooit heedt Fatima wat van zich laten horen. Het enige wat FAtiha van haar wist was dat ze getrouwd was met een arme man en dat ze geen goed leven had. Daar had Fatiha verschrikkelijk veel medelijden mee.

Hassan deed de deur open en daar kwam de eerste man binnen.
fatiha schrok het was een jongen van 18 jaar. Goed gekleed en rook lekker. Hun ogen kruisten elkaar, Fatiha kende dit gevoel niet een warm vertrouwd gevoel. En deze mooie jongen zou haar weer vernederen dacht ze en begon te huilen. De jongen trok een medelijdend gezicht en kwam naast haar zitten. Ik doe je niks huil a.u.b niet zei hij met een mooie vertrouwde stem. Voor het eerst verscheen er een een glimlach op haar mooie gezicht. Ik heet Yassin zei hij. En hoe heet jij?? Ik heet Fatiha zei ze met een verlegen stem.

Yassin vroeg zich af hoe ze hier in terecht is gekomen. Fatiha vertelde hem het hele verhaal met tranen in haar ogen. Nadat ze klaar was begon hij ook te huilen. Hoe kan zo een mooi en lief meisje zoveel verdriet hebben meegemaakt. Hij kon het niet geloven. Hij voelde die dag al meteen wat voor haar, Fatiha ook maar ze wist niet wat dit gevoel was ze kende het niet. Hij ging de deur uit en ging richting Hassan. Hij vertelde hem dat hij wel voor de hele nacht 3000 dirham zou betalen. Hassan stemde maar al te graag toe en stuurde de andere mannen weg. Hij ging weer terug naar Fatiha. Zo fatiha vandaag hoef je in ieder geval niet bang te zijn. Ik blijf bij je.

Fatiha begon te huilen, maar dit keer van blijdschap. Voor het eerst na Mohammed heeft ze weer gelachen en vertrouwt ze iemand. Yassin begon te lachen. Yassin vroeg aan Fatiha of ze al wat had gegeten. Nee zei FAtiha ik krijg al jaren te weinig eten en soms dagen helemala niks.

Yassin begon te knikken ok dat zullen we wel eens zien.Hij riep HAssan en zei dat hij het beste eten wat ze in huis hadden moesten klaarmaken hij had honger, maar in werkelijkheid was Fatiha die honger had. Voor 3000 dirham in het verschiet ging Hassan meteen naar Oma. Oma meteen aan de slag van kippen tot couscous.

In de tussentijd zaten FAtiha en yassin te praten over het leven. Lachen, gewoon een gezellige tijd. Fatiha voelde zich zo gelukkig, maar toen opeens begon ze te huilen. Ze vertelde YAssin dat hij haar na vandaag gewoon weer zou vergeten. Hoe moet het verder met mij zei fatiha. Yassin vertelde haar dat ze zich geen zorgen hoefde te maken, morgen zou hij weer komen en dan met een definitief plan. Wat voor plan zei fatiha dat zie je morgen wel zei Yassin.

Drie uur later werd aan de deur geklopt. Het eten is klaar hoorde Fatiha Hassan zeggen. Wat was hij een klootzak, mijn eigen familie die mij zo behandeld. Yassin deed de deur open. En Fatiha kon haar ogen niet geloven. Wat lekker allemaal dacht ze bijzichzelf. Op het moment dat het eten voor haar lag viel ze aan. Met een volle mond keek ze Yassin aan hij glimnlachte. Ze schaamde zich en stopte met gulzig eten. Hij vertelde haar dat ze vooral moest verder gaan en ze at haar buikje vol.

Die nacht hebben ze nog veel gepraat en gelachen. De ochtend daarna werd fatiha wakker met een heerlijk gevoel, vandaag was haa redding, haar prins op het witte paard zou haar komen redden.

fatiha stond ging douchen en deed wat leuks aan. Het was al 08:00 uur en er werd geklopt aan de deur. Ze deed de deur open het was Yassin. Er verscheen een glimlach op haar gezicht.

Hij had een koffer bijzich, maar waarom en wat zit erin........??????

08-09-2002, 12:21
Ga door. Dit is echt een mooi verhaal.

Groetjes
Nawel

08-09-2002, 12:37
Dank je, Nawel22.

Het gaat niet zo een erg lang verhaal worden dus het einde is in zicht. Ik vind dat ik niet een langdradig verhaal moet schrijven als ik pas begin met schrijven. Toch?? Maar dank je voor al je reacties en alle mensen die hebben gereageerd en dank je voor alle mensen die het anoniem hebben gelezen die zijn er ook nog natuurlijk.

Beslamaaaa

08-09-2002, 12:50
Oh wat jammer dat het bijna af is. Het is werkelijk een mooi verhaal. Ik hoop wel dat je nog andere verhalen zult schrijven, want je hebt echt talent.

Nawel

08-09-2002, 16:44
salaam

wollah prachtig verhaal
maar laat ons ni te lang w8ten oke

bousta fatmake

08-09-2002, 17:03


schrijf snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08-09-2002, 17:30
vind het een erg goed verhaal ga zo door

08-09-2002, 18:26
Salaam,


Heel mooi lovemaster. Leuk dat een jongen zo'n mooi verhaal kan schrijven echt knap van je. Had ik niet verwacht, tenzij je een schrijver bent. Maar zo te zien heb je zeker wel talent.
Blijf zo doorgaan jongen.

De groeten

Ma3a salamaaa

Pagina's : 1 [2] 3 4