Bekijk volle/desktop versie : Wat kost de HEBO?

Pagina's : [1] 2

05-12-2003, 14:47
Hallo Allemaal

Even een vraag aan alle mensen die mogelijk de Hebo studeren of willen gaan doen..

Enig idee wat deze opleiding kost??

Alvast bedankttt

Grtjes Robala

06-12-2003, 19:41

1800 studie en de boeken 900........
Dit geldt tenminste voor de hhs in den haag

A_s

07-12-2003, 12:39
Als jullie boeken nodig hebben van de HEBO.
Gij zijt welkom !!

07-12-2003, 13:02

Citaat:
Origineel gepost door Pinotje
Als jullie boeken nodig hebben van de HEBO.
Gij zijt welkom !!
Heb jij hebo gestudeerd??

Ik zou het graag op prijs stellen als je me meer kon vertellen over hoe jij die opleiding persoonlijk vond? en hoe je hem ervaren hebt..Ik weet wat hebo inhoudt enzo in het algemeen en wat je ermee kan doen, maar ik zou het graag van jou willen horen..!

Alvast Bedankt! En als ik die opleidng ga volgen insha allah dan zal ik de 1e zijn die aan je mouw komt trekken voor die boeken haha ..

Mohiem hoop gauw wat van je te horen!

Robala

07-12-2003, 13:04

Citaat:
Origineel gepost door Amira_s
1800 studie en de boeken 900........
Dit geldt tenminste voor de hhs in den haag

A_s
trouwens kan je dat studie geld ook verspreid betalen?

grtjes Robala

07-12-2003, 15:31
hogere europese beroepen opleiding

07-12-2003, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door ROBALA
Heb jij hebo gestudeerd??

Ik zou het graag op prijs stellen als je me meer kon vertellen over hoe jij die opleiding persoonlijk vond? en hoe je hem ervaren hebt..Ik weet wat hebo inhoudt enzo in het algemeen en wat je ermee kan doen, maar ik zou het graag van jou willen horen..!

Alvast Bedankt! En als ik die opleidng ga volgen insha allah dan zal ik de 1e zijn die aan je mouw komt trekken voor die boeken haha ..

Mohiem hoop gauw wat van je te horen!

Robala
Hoi Robala,

Ik heb vorig jaar de Hebo gedaan in Maastricht. De opleiding is best interessant vooral als je in talen geintereseerd bent. Behalve engels krijg je 2 andere talen, te kiezen in Frans, Duits en Spaans.
Je krijgt vakken zoals communication, intercultural communication en Politcs deze vakken werden in het Engels gegeven.
Maar je krijgt ook les in het ned. ; Recht, Management, Interviewtechnieken.
Ik ben onlangs gestopt met de opleiding..... kreeg een andere leuke opleiding op het oog

Ps. Je kunt de studie ook in termijnen betalen, heb ik namelijk ook gedaan.

Groetjes Pino

08-12-2003, 09:56

Citaat:
Origineel gepost door Pinotje
Hoi Robala,

Ik heb vorig jaar de Hebo gedaan in Maastricht. De opleiding is best interessant vooral als je in talen geintereseerd bent. Behalve engels krijg je 2 andere talen, te kiezen in Frans, Duits en Spaans.
Je krijgt vakken zoals communication, intercultural communication en Politcs deze vakken werden in het Engels gegeven.
Maar je krijgt ook les in het ned. ; Recht, Management, Interviewtechnieken.
Ik ben onlangs gestopt met de opleiding..... kreeg een andere leuke opleiding op het oog

Ps. Je kunt de studie ook in termijnen betalen, heb ik namelijk ook gedaan.

Groetjes Pino
HALOOOO!

O dank je wel! voor de informatie..
Ik heb namelijk wel geen wiskunde ofzo, krijg je dat dan ook? Op de studiebeurs zeiden ze van niet, maar ja je weet maar nooit ... Ik hoop het niet want dat is namelijk niet iets waar ik van hou!
Ik wil echt iets met talen, ik doe namelijk nu de opleiding Internationale handel, dus vandaar dat het HEBO me leuk leek.

Grtjes Robala

11-12-2003, 22:30
Hey Robala,

Je krijgt geen wiskunde of iets dergelijks, en je hoeft ook geen wiskunde te hebben gehad.

Groetjes Pino

ps. mocht je nog iets anders willen weten, u can always ask

12-12-2003, 09:18
Dank je Pino! Dat doet me goed om te horen..!

Als ik vragen heb dan zal ik ze zeker stellen! taaaanx!

Robala

16-12-2003, 18:11
Heeey meiden

Die opleiding lijkt mij ook heel erg leuk om te gaan doen. Alleen zit ik met een probleem:
Ik zit nu in mn laatste jaar Sociaal Juridische Dienstverlening en daar heb ik alleen engels als vreemde taal gekregen, geen duits of iets anders.
Er stond bij mbo-eisen:sterke aanbeveling engels (dat heb ik) en tussen haakjes stond er een 2e vreemde taal.

Is het zo dat je per-se een vreemde taal op mbo niveau moet hebben gehad of kun je daar dan bij de beginners beginnen?

Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten...

Alvast bedankt

groetjes

16-12-2003, 18:25
dat weet ik eerlijk gezegd ook niet, als ik jou was zou ik pino een pm sturen zij heeft namelijk die opleiding gevolgd.. Trouwens ga jij naar den haag om die opleiding te doen??

Ik hoop dat iemand je kan helpen meid! Succes!

Grtjes Robala

17-12-2003, 17:37

Hey Robala!

Thanx voor reply.

Maar als ik m ga volgen, dan ga ik dat in denhaag doen want maastricht is mij te ver...

groetjes

17-12-2003, 19:09

Citaat:
Origineel gepost door Maghrabia18
Hey Robala!

Thanx voor reply.

Maar als ik m ga volgen, dan ga ik dat in denhaag doen want maastricht is mij te ver...

groetjes
Weet je wat voor een probleem ik eigenlijk heb? Den Haag is mij namelijk te ver haha, en als ik daar zou moeten studeren, ja dan moet het maar, dan zou ik op kamers moeten.. Ik heb van vele gelezen dat HEBO in Maastricht slecht is georganiseerd omdat die opleiding daar pas een kleine 2 jaar bestaat..snap je? En ik wil liever niet aan tijdverspilling doen..Ik wil meteen voor het goede gaan, ik heb nix aan een opleiding die slecht is georganiseerd..

Ik hoop insha allah dat ik er uit zal komen! Ik wens jou verder ook heel veel succes meid!!

Ik hoor nog van je!
Beslama

Robala

18-12-2003, 20:31
Thanxx

Het is inderdaad belangrijk dat het goed georgaonseerd is en jij ook veel suc6!! Misschien zie ik je daar nog....

Groetjes

Pagina's : [1] 2