Bekijk volle/desktop versie : 11 sept



05-12-2003, 12:39
Terrorist

11 Sept was een dag om nooit te vergeten.
De dag dat een onschuldig land werd aangevallen werd door terroristen. De WARE terroristen die de democratie aan wouden tasten.

11 Sept 1973, de dag dat Amerika Chilli binnenviel;

The day that Democracy died in Chile……..

05-12-2003, 13:23


Amerika valt iedereen aan, dan zeggen ze zogenaamd ja we willen democratie brengen yeah right.

Ze willen van Saddam af, maar wie heeft Saddam vroeger gemaakt tot wie hij nu is?

Precies Amerika dus.

Dood aan Bush, die fl!kker brengt alleen haat.

05-12-2003, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Hafsa
Terrorist

11 Sept was een dag om nooit te vergeten.
De dag dat een onschuldig land werd aangevallen werd door terroristen. De WARE terroristen die de democratie aan wouden tasten.

11 Sept 1973, de dag dat Amerika Chilli binnenviel;

The day that Democracy died in Chile……..
Even voor de goede orde: de VS viel Chili niet binnen. Het was het Chileense leger zelf dat een einde maakte aan de chileense democratie.

De VS heeft hoogst waarschijnlijk wel een grote rol op de achtergrond gespeeld, maar echte bewijzen daarvoor ontbreken.

05-12-2003, 14:03
GEZEGEND?

Psychish..............

05-12-2003, 14:04



Citaat:
Origineel gepost door Elberfeld
Even voor de goede orde: de VS viel Chili niet binnen. Het was het Chileense leger zelf dat een einde maakte aan de chileense democratie.

De VS heeft hoogst waarschijnlijk wel een grote rol op de achtergrond gespeeld, maar echte bewijzen daarvoor ontbreken.
Kan......... maar k weet ni cheker hoor!

05-12-2003, 14:23
Ik wel. Dus ga asjeblieft geen leugens rondstrooien. Op den duur werkt dat tegen de verspreider.

05-12-2003, 14:26
elberfeld ff voor de duidelijkheid.....het laatste wat ik doe is liegen.....dus hou die xxxxed up opmerkingen voortaan bij je aub!

05-12-2003, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door Elberfeld
Even voor de goede orde: de VS viel Chili niet binnen. Het was het Chileense leger zelf dat een einde maakte aan de chileense democratie.

De VS heeft hoogst waarschijnlijk wel een grote rol op de achtergrond gespeeld, maar echte bewijzen daarvoor ontbreken.
zeker het was chilieese leger gesteund door CIA en de president

ga even terug kijken in kranten van die tijd,
amerika is achter elke kwaad in de wereld ze zeggen het zelf .ik niet

ze wilen dat de wereld op hun manier draait .hun politiek hun normen en waarden hun alles dat kan niet en dat mag niet

05-12-2003, 14:30

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Hafsa
elberfeld ff voor de duidelijkheid.....het laatste wat ik doe is liegen.....dus hou die xxxxed up opmerkingen voortaan bij je aub!
Ik heb de voorkeur om voortaan geen bijdragen te zien op deze pagina, waarin opmerkingen gemaakt worden die de grenzen van de waarheid op ongeoorloofde wijze overschrijden.

Zo beter?

05-12-2003, 14:48

Citaat:
Origineel gepost door Masriya
Amerika valt iedereen aan, dan zeggen ze zogenaamd ja we willen democratie brengen yeah right.

Ze willen van Saddam af, maar wie heeft Saddam vroeger gemaakt tot wie hij nu is?

Precies Amerika dus.

Dood aan Bush, die fl!kker brengt alleen haat.
Ben geen fan van Bush hoor ,maar ik denk niet dat ze Saddam in het zadel hebben gezet om een boel onschuldige burgers te vermoorden

05-12-2003, 15:07

Citaat:
Origineel gepost door Al_Maqdisi
Alle eerst Democratie is Kufr
Wablief