Bekijk volle/desktop versie : hoe kan dat nou?



02-03-2008, 20:02
ik heb een week of 2 geleden hier een topic geopend over de atelier zakia in DH
ik wil een taksita laten maken en vroeg me af wie me info kan geven over hun werk etc
nu is die topic foetsie?
wie heeft hem verwijdert?????????
nogmaals ik zoek meiden die mij hun ervaringen kunnen vertellen over zakia. zijn ze betrouwbaar? kwaliteit? komen ze afspraken na? etc etc

dit is geen topic om reclame te maken en ook geen topic om ze af te zeiken. wil gewoon jullie eerlijke mening/ervaring horen. naar aanleiding daarvan hoop ik een beslissing te kunnen nemen want de tijd dringt

p.s: wat is hun wachttijd?

02-03-2008, 20:13


helemaal weg? Kijk in je profiel en dan bij jouw geopende topics...dan zie je hem weer terug..

MaAR dan alleen als hij verplaatst is.

02-03-2008, 20:16
nee, heb dat al gedaan
echt foetsie gewoon


niks, nothing, nada topic meer op m.nl

vaag he. en snap dan ook niet de reden weet je
ik maak zeker geen reklame voor ze en zeik ze ook niet af


ik d8 in eerste instantie ook misschien verplaats naar andere forums ofzo, maar nee, wallou

02-03-2008, 20:22

Citaat door Bithawia:
ik heb een week of 2 geleden hier een topic geopend over de atelier zakia in DH
ik wil een taksita laten maken en vroeg me af wie me info kan geven over hun werk etc
nu is die topic foetsie?
wie heeft hem verwijdert?????????
nogmaals ik zoek meiden die mij hun ervaringen kunnen vertellen over zakia. zijn ze betrouwbaar? kwaliteit? komen ze afspraken na? etc etc

dit is geen topic om reclame te maken en ook geen topic om ze af te zeiken. wil gewoon jullie eerlijke mening/ervaring horen. naar aanleiding daarvan hoop ik een beslissing te kunnen nemen want de tijd dringt

p.s: wat is hun wachttijd?


Mode Atelier Zakia, daar heb ik vaak genoeg kleding laten maken. Ik ben geen enkele keer teleurgesteld. Zij komen hun afspraken na, ze zijn betrouwbaar en de kwaliteit is ook goed. Kortom ik heb niets te klagen..
Wat betreft hun wachttijden, ik heb geen idee.. dat verschilt. Meestal zo'n 2 maanden, maar dat zou je telefonisch bij ze na kunnen vragen.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeer te hebben..

Liefs,
Tusaid

02-03-2008, 20:29


dank je wel Tusaid.
goed om te horen dat je goede ervaringen hebt met ze

02-03-2008, 21:20
is het een winkel of een naaiatelier?

02-03-2008, 21:33
he meid, ik heb er ook een jurk laten maken maar het was drie keer niets. Ze gebruiken de goedkoopste sfiffa die er is en hebben er echt geen verstand van. Ze hebben mijn jurk 3 keer opnieuw moeten maken omdat er elke keer wat mis was. (ze moesten de stof zelfs opnieuw kopen) Na 3 keer dacht ik laat maar zitten. Ik heb 180 euro moeten betalen voor een scheve jurk. Ik heb opgehaald en nooit aangetrokken. Ik zal daar nooit meer iets laten maken dat weet ik wel. Voor de rest moet iedereen het zelf weten.

02-03-2008, 21:37

Citaat door waterlelie:
he meid, ik heb er ook een jurk laten maken maar het was drie keer niets. Ze gebruiken de goedkoopste sfiffa die er is en hebben er echt geen verstand van. Ze hebben mijn jurk 3 keer opnieuw moeten maken omdat er elke keer wat mis was. (ze moesten de stof zelfs opnieuw kopen) Na 3 keer dacht ik laat maar zitten. Ik heb 180 euro moeten betalen voor een scheve jurk. Ik heb opgehaald en nooit aangetrokken. Ik zal daar nooit meer iets laten maken dat weet ik wel. Voor de rest moet iedereen het zelf weten.



erg rot voor je meid

wat bedoel je precies met een scheve jurk? en hoe lang is dit allemaal geleden?

ik zou na zo'n ervaring als die jij gehad hebt ook niks meer laten naaien bij ze. geef je daarin groot gelijk.

02-03-2008, 21:40

Citaat door Bithawia:
erg rot voor je meid

wat bedoel je precies met een scheve jurk? en hoe lang is dit allemaal geleden?

ik zou na zo'n ervaring als die jij gehad hebt ook niks meer laten naaien bij ze. geef je daarin groot gelijk.



april vorig jaar. De jurk was bedoeld voor de bruiloft van mijn zusje. Hij was scheef aan elkaar gezet. De voorkant op de borst zeg maar zat scheef. Ik moest m met een speldje rechtzetten. (dit was nadat ze hem al twee keer hadden gemaakt waarvan 1 keer helemaal opnieuw)

02-03-2008, 22:26
oei, dat is wel een hele slordige fout
misschien gedaan door een nieuwe naaister?

03-03-2008, 22:58

Citaat door Bithawia:
oei, dat is wel een hele slordige fout
misschien gedaan door een nieuwe naaister?



nee hoor ze hebben een vaste naaister volgens mij een nichtje of een zusje van die meiden. Het ergste is ze vragen belachelijk hoge prijzen voor de slechte kwaliteit die ze leveren.

04-03-2008, 00:00
Zo wat toevallig ik wilde er ook binnenkort heen gaan, kom zelf uit rotterdam en heb haar website bekeken en dat zag er wel goed uit? hmm ikk begin te twijfelen..

04-03-2008, 00:19


Mijn vriendin heeft daar een paar jaar geleden een takchita laten maken.
Ze was er tevreden over.... Ze hadden 'm ook gekocht precies zoals zij wilde.....