Bekijk volle/desktop versie : vertel jij alles aan je vriend/verloofde?



Pagina's : [1] 2 3 4

02-03-2008, 18:49
Vertel jij alles aan je vriend / verloofde / .. dan heb ik het over familieproblemen, geldproblemen, enzoOo vertel jij dit aan hem of hou je dit liever voor je ?

02-03-2008, 18:54



Citaat door ZwijgenIsGoud:
jep


Echt waar? Waarom dan .. Waarom zou je hem vertellen dat je zusje is weggelopen. Dat je ouders willen gaan scheiden, dat je ouders geldproblemen hebben ..??

02-03-2008, 18:58
Hij hoeft niet alles te weten!!

02-03-2008, 19:00

Citaat door Butterfly88:
Echt waar? Waarom dan .. Waarom zou je hem vertellen dat je zusje is weggelopen. Dat je ouders willen gaan scheiden, dat je ouders geldproblemen hebben ..??


Hij komt ook in de gezin me vriend denk ik niet maar verloofde zou ik echt alles vertellen ik ga niks van hem verborgen houden verwacht van hem ook hetzelfde we moeten elkaar wel kunnen vertrouwen he.

02-03-2008, 19:01



Citaat door shabGouda:
Hij hoeft niet alles te weten!!


echt wel ik zou zelfs bellen om te zegge dat ik ongesteld ben ook al wilt ie dat niet weten

02-03-2008, 19:03
Waarom zijn jullie anders bij elkaar? Door elkaar er toch door heen te helpen,anders heeft de 'relatie' ook niet bepaald zin.

02-03-2008, 19:04

Citaat door Elmakteb:
Waarom zijn jullie anders bij elkaar? Door elkaar er toch door heen te helpen,anders heeft de 'relatie' ook niet bepaald zin.



Dus je zou alles aan je vriend vertellen of alleen aan je verloofde. Zolang het je vriend is vertel je hem niks over familieproblemen en geldproblemen?

02-03-2008, 19:07

Citaat door Butterfly88:

Dus je zou alles aan je vriend vertellen of alleen aan je verloofde. Zolang het je vriend is vertel je hem niks over familieproblemen en geldproblemen?[/FONT]

[FONT="Palatino Linotype"]

Sorry ik doe niet aan vriendjes,maar ja ik zou hem alles vertellen.
Je moet wel een gevoel/band opbouwen om vanuit daar verder te kunnen gaan. Je kunt niet zomaar uit het niets of omdat hij toevallig je vriend is alles toevertrouwen,maar ik denk..hoelang het ook duurt er wel een tijd moet komen dat je elkaar alles moet kunnen toevertrouwen.

02-03-2008, 19:09
Het is zeker niet nodig om álles aan hem te vertellen!


Als iets nou echt een probleem vormt voor mij en ik heb er behoefte aan om met hem daarover te praten of hij zou me evt. kunnen helpen, dan zou ik hem wel vertellen --> maar zeker niet alles maar in de groep gooien enso = gaar!

02-03-2008, 19:13

Citaat door Hazouz:
Ja, nee, ligt eraan.


ja en nee ligt waaraan?

02-03-2008, 19:13

Citaat door Elmakteb:


Sorry ik doe niet aan vriendjes,maar ja ik zou hem alles vertellen.
Je moet wel een gevoel/band opbouwen om vanuit daar verder te kunnen gaan. Je kunt niet zomaar uit het niets of omdat hij toevallig je vriend is alles toevertrouwen,maar ik denk..hoelang het ook duurt er wel een tijd moet komen dat je elkaar alles moet kunnen toevertrouwen.


Het is ook niet normaal om aan vriendjeS te doen. Niemand doet hieraan, dus dit is niet uniek.

02-03-2008, 19:15
Ik vertel veel! Maar niet ALLES.

02-03-2008, 19:17



Citaat door Miss__Kenitra:
jeah heilige troela's



geen ruzie maken .. laat hun zeggen wat ze willen.
Schijnheilig of niet schijnheilig .. ieder zijn eigen graf

02-03-2008, 19:19

Citaat door Hazouz:
Of het buiten onder nul is.



Scheer je weg !!

02-03-2008, 19:28

Citaat door Butterfly17:

Het is ook niet normaal om aan vriendjeS te doen. Niemand doet hieraan, dus dit is niet uniek.



Pardon? Wat probeer je nou te suggereren?

Ik wou mijn mening wel geven,maar wou er tegelijkertijd aan toevoegen dat ik er ver van verwijderd ben,omdat ik er enkel niet aan doe.

Pagina's : [1] 2 3 4