Bekijk volle/desktop versie : Kou gevat in baarmoeder!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

02-03-2008, 13:08
Beste dames ik heb waarschijnelijk kougevat in mijn baarmoeder ik ben tot dit moment nog niet zwanger . Ik ben er heel verdrietig van kan iemand mij helpen? weet iemand wat je eraan kunt doen? Vertel het me svp

02-03-2008, 13:16


Moge Allah swt jou verblijden met een zwangerschap, ameen.

tegen kou in de baarmoeder maakte mijn oma altijd korfa stokje in water koken en dan moet je die warm drinken.

En bij niet snel zwanger worden heb ik gehoord dat surat meryem helpt ik weet niet wanneer en hoveel keer je die moet lezen, maar vrijdag is altijd een goede om te quran lezen en dua te doen

02-03-2008, 13:35
Assalamoe aleikoum,

Kouvatten in de baarmoeder? Kan dat dan?

x Zonnetje

02-03-2008, 16:19
dank je wel allemaal voor jullie reactie ik stel het zeer op prijs waar kan je lavendel krijgen en hoe moet je dat drinken en wanneer??

02-03-2008, 16:25


en wat zijn korfa stokjes?

12-03-2008, 21:47
Ik wil het ook weten allemaal, ben erg geinteresserd.
Allah zal je inschallah belonen met een klein kindje....Ameen

12-03-2008, 22:44
ga naar de topic ongewenst kinderloos op de wereld van de marokkaanse vrouw...

12-03-2008, 22:46

Citaat door pinkprinsses:
en wat zijn korfa stokjes?


kaneel


Je kan ook lhulba drinken....in het nederlands heet dat fenegriek

je kan ook habbat sauwda (kummel/karwijzaad) met pure honing voor het slapen en ontbijten een eetlepel eten....

13-03-2008, 00:05

Citaat door pinkprinsses:
Beste dames ik heb waarschijnelijk kougevat in mijn baarmoeder ik ben tot dit moment nog niet zwanger . Ik ben er heel verdrietig van kan iemand mij helpen? weet iemand wat je eraan kunt doen? Vertel het me svp

weet je wat je moet doen.ik weet niet of ja dat kent maar .elholba zijn van die kleine zaadtjes.mohim dus dat moet je fijn malen niet te fijn.en honning elhor.dus dit samen .en dan watjes nat maken van dat spul en in je vagina stopen.gedurende 7 dagen elke nacht.en geen sex pas na die 7 dagen he meid dit helpt echt mijn tante kon 11 jaar geen kids krijgen maar na dit te hebben gebruikt is het hamdulilha goed gekomen succes meid

13-03-2008, 10:04
Ik heb ergens gelezen dat het eten van dadels, goed is
voor menstruatie, en het zwanger worden. zitten namelijk
veel vitaminen in, en de profeet, vrede zij met hem,
at het altijd. dus probeer maar, en INSHA ALLAH,
word je zwanger.

13-03-2008, 16:53
Bij de hobbemastraat in den haag zit er een winkel dat heet risallah.
die verkoopt veel islamitische dingen en nu heb ik begrepen dat hij ook soort medicijn verkoopt voor vrouwen die hetzelfde mee maken als jij.
het medicijn komt uit mekka. ik heb begrepen dat het harstikke goed spul is. als je veelste ver woond kan ik het ook voor je kopen en opsturen. pm me maar.

13-03-2008, 17:59
IK ben 40 jaar maar ik heb nog nooit gehoord van kou vatten in je baarmoeder.
Wellicht kan de topicstartster eens uitleggen wat daarmee bedoelt wordt.

13-03-2008, 18:31



Citaat door Aislin:
IK ben 40 jaar maar ik heb nog nooit gehoord van kou vatten in je baarmoeder.
Wellicht kan de topicstartster eens uitleggen wat daarmee bedoelt wordt.


Ik snap ook niet zo goed :$:$

13-03-2008, 19:34

Citaat door miss_limburg:
weet je wat je moet doen.ik weet niet of ja dat kent maar .elholba zijn van die kleine zaadtjes.mohim dus dat moet je fijn malen niet te fijn.en honning elhor.dus dit samen .en dan watjes nat maken van dat spul en in je vagina stopen.gedurende 7 dagen elke nacht.en geen sex pas na die 7 dagen he meid dit helpt echt mijn tante kon 11 jaar geen kids krijgen maar na dit te hebben gebruikt is het hamdulilha goed gekomen succes meid


Honing in je vagina stoppen lijkt mij geen goed idee...
Honing is niet steriel dus je kan er een infectie van krijgen.

Wassalaam,
Zonnetje

13-03-2008, 19:50

Citaat door miss_limburg:
weet je wat je moet doen.ik weet niet of ja dat kent maar .elholba zijn van die kleine zaadtjes.mohim dus dat moet je fijn malen niet te fijn.en honning elhor.dus dit samen .en dan watjes nat maken van dat spul en in je vagina stopen.gedurende 7 dagen elke nacht.en geen sex pas na die 7 dagen he meid dit helpt echt mijn tante kon 11 jaar geen kids krijgen maar na dit te hebben gebruikt is het hamdulilha goed gekomen succes meid


Ja klopt wat je zegt, mijn nicht was 3 jaar bezig met zwanger worden, en ze heeft ook presies gedaan wat jij zegt.

En is nu 7 maanden zwanger.

Het is vreemd, maar het helpt echt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10