Bekijk volle/desktop versie : Veiligheidsraad veroordeelt geweld in Gaza, Israël gaat gewoon door



02-03-2008, 11:55
Veiligheidsraad veroordeelt geweld in Gaza, Israël gaat gewoon door[/SIZE]

NEW YORK (HLN/ANP) - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft het geweld in het zuiden van Israël en de Gazastrook veroordeeld. De raad roept op tot een onmiddellijk bestand tussen Israël en de Palestijnen.

Geweld buitensporig
Secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties veroordeelt het ,,buitensporige en onevenredige'' geweld van Israël tegen de Palestijnen in de Gazastrook. De VN-chef zei dat zaterdagavond tijdens een spoedzitting van de VN-Veiligheidsraad in New York.

De VN-chef riep de Palestijnen ook op om geen raketten meer af te vuren op Israël. De Palestijnse president Mahmoud Abbas had om de speciale zitting gevraagd. Bij Israëlische aanvallen op de Gazastrook werden zaterdag meer dan zestig Palestijnen gedood. Bij gevechten kwamen ook twee Israëlische militairen om.

Twee staten bewerkstelligen
Leden van de Veiligheidsraad zeggen dat het opgelaaide geweld niet in de weg mag staan van het bewerkstelligen van twee staten, een Israëlische en een Palestijnse. De Palestijnen hadden gevraagd om een ontmoeting van de Veiligheidsraad.

61 doden
Zaterdag kwamen 61 inwoners van Gaza om, evenals twee Israëlische soldaten. Sinds woensdag zijn meer dan 75 Palestijnen omgekomen door het geweld tussen het leger en Palestijnse strijders. Meer dan de helft van de slachtoffers zouden burgers zijn. De in ballingschap levende Hamas-leider Khaled Mashaal noemde de acties van het leger in Gaza 'de nieuwe holocaust'.

Israël negeert oproep
Israël gaat door met de aanval op strijders van Hamas die de Gazastrook sinds midden vorig jaar in handen heeft. Nieuwe aanvallen van Israëlische militairen in het noorden van de Gazastrook hebben zondag het leven gekost van drie Palestijnen. Dat hebben medici laten weten.

[SIZE="1"]Link:
http://www.nieuwsfeit.nl/content/view/6546/1/

02-03-2008, 12:43


De echte holocaust is nu aan de gang en geen enkele Arabische hond die er wat van zegt.

02-03-2008, 12:46

Citaat door Carolus:
De joden hanteren sinds WO2 een eenvoudig principe: Wie ons aanvalt krijgt het honderdvoudig terug.

Goede strategie!


Genoeg reden om vraagtekens bij de holocaust te plaatsen.

02-03-2008, 12:49
Hamas geeft israel keer op keer een klap in het gezicht en gaan daarna janken wanneer ze een ram terug krijgen.

02-03-2008, 14:04


Hamas geeft israel keer op keer een klap in het gezicht en gaan daarna janken wanneer ze een ram terug krijgen.

hoor deze jood mogooltje israel dood geen hamas maar burgers. met je 2 papas

02-03-2008, 14:09

Citaat door Verzet_nu:
Veiligheidsraad veroordeelt geweld in Gaza, Israël gaat gewoon door[/SIZE]

NEW YORK (HLN/ANP) - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties heeft het geweld in het zuiden van Israël en de Gazastrook veroordeeld. De raad roept op tot een onmiddellijk bestand tussen Israël en de Palestijnen.

Geweld buitensporig
Secretaris-generaal Ban Ki-moon van de Verenigde Naties veroordeelt het ,,buitensporige en onevenredige'' geweld van Israël tegen de Palestijnen in de Gazastrook. De VN-chef zei dat zaterdagavond tijdens een spoedzitting van de VN-Veiligheidsraad in New York.

De VN-chef riep de Palestijnen ook op om geen raketten meer af te vuren op Israël. De Palestijnse president Mahmoud Abbas had om de speciale zitting gevraagd. Bij Israëlische aanvallen op de Gazastrook werden zaterdag meer dan zestig Palestijnen gedood. Bij gevechten kwamen ook twee Israëlische militairen om.

Twee staten bewerkstelligen
Leden van de Veiligheidsraad zeggen dat het opgelaaide geweld niet in de weg mag staan van het bewerkstelligen van twee staten, een Israëlische en een Palestijnse. De Palestijnen hadden gevraagd om een ontmoeting van de Veiligheidsraad.

61 doden
Zaterdag kwamen 61 inwoners van Gaza om, evenals twee Israëlische soldaten. Sinds woensdag zijn meer dan 75 Palestijnen omgekomen door het geweld tussen het leger en Palestijnse strijders. Meer dan de helft van de slachtoffers zouden burgers zijn. De in ballingschap levende Hamas-leider Khaled Mashaal noemde de acties van het leger in Gaza 'de nieuwe holocaust'.

Israël negeert oproep
Israël gaat door met de aanval op strijders van Hamas die de Gazastrook sinds midden vorig jaar in handen heeft. Nieuwe aanvallen van Israëlische militairen in het noorden van de Gazastrook hebben zondag het leven gekost van drie Palestijnen. Dat hebben medici laten weten.

[SIZE="1"]Link:
http://www.nieuwsfeit.nl/content/view/6546/1/

vn is net als een xxxx en amerika is zijn pooier.wil je er gebruik van maken dan moet je bij de amerikanen zijn..

03-03-2008, 11:47
Juist ja dat ik ben echter geloofsovertuigend die openlijk duivel agressive(massamoordmechanisme)op de mensenrechten vernietiging als medeverantwoordelijk zijn god en allah verbreken.Dus ik ben bewaamgedrag en geheim de maatschappij vakbeweging aan de nederland en buitenlander verkondigd.Toch overtuigend: Vertaald is enig manier hoe je overtuigend bent bereikbaar te volgen.Dank zij aan inshallah.

03-03-2008, 11:52
Ik vind dat Israël word misbruikt om de haat tegen moslims en joden vergroten.
Joden zijn helemaal niet zo.

04-03-2008, 10:47
Juist ja dat is holocaust zowel openlijk duivel agressive aanval op de mensenrechten en de gebeid geschoten.Daarervan de israel is alles vijandig als vonnis opgeeist.IK neem ervan dat de palestijns staat en gaza is echter overwinnaar als simpel handig zonder groot wapenarsnaal gebruiken.Dus hopelijk overtuigend.De islam wint er altijd bewaamgedrag en goed mens om te genezen zoals de democratie en mijn maatschappijen vakbeweging en wetgeving en alles bekrachtigen.Daar ik denk iets echt dat ik lach hard op de israel met holocaust inluiden.

04-03-2008, 10:51
Israel is vonnis.holocaust is openlijk duivel agressive aanval bespellen.Israel van de joods is schuldig schuldig schuldig.Holocaust is de hel ongeaard.Nog veel meer vertel maar genoeg wel.

04-03-2008, 10:55
Door: WK200204-03-2008 10:48 !!

mijn beste vriend is een jood van WK2002?!

ALvast voor treist.De joods luidt zich nooit waarheid en eerlijk en gelijkenis zoals je bent uit de hel graven.Meen dat zeker van je gedacht wilde goed vriend met joods willen.Dus voorzichtig zijn met je de hel begraven door de joods met holocaust verduisters.Jazeker dat ik denk echt dat waar is.WK2002 ben je dat ezel noemt'vliegdroom'geslopen.

04-03-2008, 10:59

Citaat door MonsterHands:
Door: WK200204-03-2008 10:48 !!

mijn beste vriend is een jood van WK2002?!

ALvast voor treist.De joods luidt zich nooit waarheid en eerlijk en gelijkenis zoals je bent uit de hel graven.Meen dat zeker van je gedacht wilde goed vriend met joods willen.Dus voorzichtig zijn met je de hel begraven door de joods met holocaust verduisters.Jazeker dat ik denk echt dat waar is.WK2002 ben je dat ezel noemt'vliegdroom'geslopen.


Wat is er mis mee om met iemand om te gaan?

04-03-2008, 12:09


triest, en ik begrijp echt niet waarom bijna niemand hier op reageert