Bekijk volle/desktop versie : Schoonouders die willen dat je bruiloft thuis geeft..?



Pagina's : [1] 2 3 4

01-03-2008, 11:16
Zijn er meiden die hiermee te maken gehad hebben? en hoe zijn jullie ermee omgegaan?

Groetjess

01-03-2008, 11:18


hahaha wollah het komt nog steeds voor maar jah wat moet je doen allahoema dat dan geen huwelijk met je liefje en je bespaaaaaaaaaaart zwaar geld voor een dikke huwelijksreis of huis......!!!!!!!!!!!!

01-03-2008, 11:41
hmzz ja geen huwelijksreis valt nog mee te leven..je kant altijd nog op reis gaan maar thuis je feest geven? zoo bigg zijn die huizen in Nederland niet..

01-03-2008, 11:44
waarom willen ze dat je het thuis geeft?
is er plaats genoeg voor iedereen?

01-03-2008, 11:47



Citaat door Ladyloubke:
Schoonouders hebben daar niets mee te maken, vind ik. Het gaat erom wat jij en je man willen doen.



Helemeel mee eens!!


01-03-2008, 11:47
dats is wel zo maar het feest is ook zo voorbij en hoeveel meiden scheiden er wel niet na hun feest omdat ze bijna allemaal met lharm beginnen feesten gemengd en mannenband die zien hoe vrouwen met een kont shaken....!!!!!

ik heb liever een normaal feest en dan een dikke huwelijksreis en jah je kan altijd nog op vakantie maar jah liever een huwelijksreis gelijk 2 dagen na je feest


zo heb ik het ook gedaan gewoon een normaal feest in een zaal met anasheed en zo alles erop en eraan maar tog besparen en heb een heeeeeeeeeeerlijkr reis gehad ben naar DUBAI GEGAAN kijk zo kan het ook meid.....!!!!!!

01-03-2008, 11:48

Citaat door Jiwisachaym:
waarom willen ze dat je het thuis geeft?
is er plaats genoeg voor iedereen?



Nee zeker niet genoeg plaats voor iedereen daarom vat ik het ook niet..henna thuis is okee maar bruiloft thuis?

Vandaar deze topic..misschien dat er mensen zijn die bruiloft thuis gegeven hebben..hoe doen mensen dit?

01-03-2008, 11:49
dats wel zo maar jah waarom moet je je huwelijk al gelijk beginnen met mis communicatie tegenover je schoonouders het zijn WEL DE OUDERS VAN JEMAN BEGRIJP JE EN JE WEET HOE DIE SCHOONOUDERS VAN TEGENWOORDIG ZIJN ZE MAKEN JE HELEMAAL ZWART TEGENOVER JE MAN......

01-03-2008, 11:49

Citaat door caftanbiladi:
dats is wel zo maar het feest is ook zo voorbij en hoeveel meiden scheiden er wel niet na hun feest omdat ze bijna allemaal met lharm beginnen feesten gemengd en mannenband die zien hoe vrouwen met een kont shaken....!!!!!

ik heb liever een normaal feest en dan een dikke huwelijksreis en jah je kan altijd nog op vakantie maar jah liever een huwelijksreis gelijk 2 dagen na je feest


zo heb ik het ook gedaan gewoon een normaal feest in een zaal met anasheed en zo alles erop en eraan maar tog besparen en heb een heeeeeeeeeeerlijkr reis gehad ben naar DUBAI GEGAAN kijk zo kan het ook meid.....!!!!!!

Bruiloft is niet de oorzaak van scheidingen, slaat werkelijk nergens op.
Ik ken mensen die een bruiloft van hier tot aan China hebben gehad, en nu nog dolgelukkig met elkaar zijn.

01-03-2008, 11:50
hebben jou schoonouders dat gezegd dan meid....?????

wollah als ik jou was zou ik heel rustig met ze praten en vragen waarom en kijken of jij en zijn ouders daar over kunnen praten wie wweeeett........!!!!!!!!!!!!!!

01-03-2008, 11:51

Citaat door caftanbiladi:
dats is wel zo maar het feest is ook zo voorbij en hoeveel meiden scheiden er wel niet na hun feest omdat ze bijna allemaal met lharm beginnen feesten gemengd en mannenband die zien hoe vrouwen met een kont shaken....!!!!!

ik heb liever een normaal feest en dan een dikke huwelijksreis en jah je kan altijd nog op vakantie maar jah liever een huwelijksreis gelijk 2 dagen na je feest


zo heb ik het ook gedaan gewoon een normaal feest in een zaal met anasheed en zo alles erop en eraan maar tog besparen en heb een heeeeeeeeeeerlijkr reis gehad ben naar DUBAI GEGAAN kijk zo kan het ook meid.....!!!!!!




Het gaat hier om schoonouders die willen dat je feest thuis geeft..en niet over een gemengde bruilof etc

hahaha jaa maar jij hebt wel in een zaal gegeven met anasheedband etc en dat is dus precies wat ik bedoel..Zag jij jezelf al thuis een bruiloft geven?

01-03-2008, 11:52

Citaat door Hafsae:
Bruiloft is niet de oorzaak van scheidingen, slaat werkelijk nergens op.
Ik ken mensen die een bruiloft van hier tot aan China hebben gehad, en nu nog dolgelukkig met elkaar zijn.



dan zeg ik ook niet meid ik zeg door die mis communicatie op het begin ik ken egt heeeeeel wat meiden die doordat zijn gescheiden de meeste schoonouders willen het gewoon niet en gaan daarmee hun zoons proberen om te praten wat lijdt tot fikse ruzies...

01-03-2008, 11:52



Citaat door caftanbiladi:
hebben jou schoonouders dat gezegd dan meid....?????

wollah als ik jou was zou ik heel rustig met ze praten en vragen waarom en kijken of jij en zijn ouders daar over kunnen praten wie wweeeett........!!!!!!!!!!!!!!



jaa het is allemaal nog niet definitief..onderhandelingsfase..maar ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..

(is trouwens niet mijn bruiloft)

01-03-2008, 11:53

Citaat door grap:
Het gaat hier om schoonouders die willen dat je feest thuis geeft..en niet over een gemengde bruilof etc

hahaha jaa maar jij hebt wel in een zaal gegeven met anasheedband etc en dat is dus precies wat ik bedoel..Zag jij jezelf al thuis een bruiloft geven?





dats waar en daarom zeg ik jou ga met ze proberen te praten en meid geef je 1 tip ga niet te keer tegen je man zo van ja jou ouders zijn gek ik ga dat nooit doen en zo dat raakt eenman egt dus kijk daar mee uit als je een leuk lief en gelukkig begin wilt hebben met je man meid....

01-03-2008, 11:54

Citaat door grap:
jaa het is allemaal nog niet definitief..onderhandelingsfase..maar ben benieuwd hoe dit gaat aflopen..

(is trouwens niet mijn bruiloft)



komt goed insha allah meid maak je niet druk....

Pagina's : [1] 2 3 4