Bekijk volle/desktop versie : sokken dragen!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

01-03-2008, 11:01
Salaam oe aleikoem igwani wa agawatie al a3izza,


Ik zal gelijk de vraag maar stellen:

Welke sokken dragen de dames in de zomer als ze naar buiten gaan??

Deed het voorheen niet, nu het nog koud is draag ik laarzen.. maar straks is het lekker weer en dan??

Wie kan mij helpen... en welke schoenen dragen jullie dan??

01-03-2008, 12:03


Draagt er niemand sokken in de zomer!!!!



even serieus...

01-03-2008, 12:07
Salaam,

Ik draag gewoon enkelsokken in de zomer

01-03-2008, 12:13

Citaat door laila13:
Salaam,


Ik draag gewoon enkelsokken in de zomer


aleikoem assalaam,

oke, eindelijk iemand die antwordt haha..

maar kun je, je enkels dan zien? Ik bedoel dus dat ik mijn voeten helemaal wil bedekken.. snappie?

01-03-2008, 12:18



Citaat door Glimlachje:
aleikoem assalaam,

oke, eindelijk iemand die antwordt haha..

maar kun je, je enkels dan zien? Ik bedoel dus dat ik mijn voeten helemaal wil bedekken.. snappie?


ja ik snap et. Mijn voeten zijn ook dan gewoon helemaal bedekt. Ik heb dan gewoon een lange broek, want lange sokken kan ik echt niet aan in de zomer is echt vet warm.

01-03-2008, 12:23
Ik draag gewoon van die dikke panty's die niet doorschijnen en dan met balarina's...
Is wel even wennen in het begin maar elhamdoelilah!

01-03-2008, 12:30
niet overdrijven,zeg,je mag je voeten niet zien,dit i.v.m met voeten fetisjisten,en waardoor je dus verleidelijk zou kunnen zijn,maar als je balerinas aan hebt zie je niet je voer,het gaat erom dat je geen slippers of in ieder geval open schoenen.

01-03-2008, 12:38

Citaat door laila13:
ja ik snap et. Mijn voeten zijn ook dan gewoon helemaal bedekt. Ik heb dan gewoon een lange broek, want lange sokken kan ik echt niet aan in de zomer is echt vet warm.


OK hamdolillah je begrijpt me...
Welke schoenen sandalen draagje daarbij? En draag je dan geen rokken jurken?

01-03-2008, 12:39

Citaat door Oem_Medina:
Ik draag gewoon van die dikke panty's die niet doorschijnen en dan met balarina's...
Is wel even wennen in het begin maar elhamdoelilah!


Welke kleuren? en waar kun je ze kopen.. sorry voor al die vragen dames, dit is echt nieuw voor me..

01-03-2008, 12:40

Citaat door esprit:
niet overdrijven,zeg,je mag je voeten niet zien,dit i.v.m met voeten fetisjisten,en waardoor je dus verleidelijk zou kunnen zijn,maar als je balerinas aan hebt zie je niet je voer,het gaat erom dat je geen slippers of in ieder geval open schoenen.



oegtie wat is ''fetisjisten''?

01-03-2008, 12:46

Citaat door Glimlachje:
Welke kleuren? en waar kun je ze kopen.. sorry voor al die vragen dames, dit is echt nieuw voor me..



Ik ha ded kleuren zwart en wit en bruin maar ze zijn in meerdere kleuren.
Ik haalde ze uit de zeeman of de markt van die dikke panty's.
InshAllah heb je hier wat aan

01-03-2008, 12:49

Citaat door Glimlachje:
oegtie wat is ''fetisjisten''?



mensen die van voeten, seksueel opgewonden raken,daarom is het een moslima ook sterk afgeraden,ik doe dit allemaal nog niet,dus wil niet overkomen als een heilige die wel ff vertelt hoe het allemaal in de islam moet,maar heb het een en ander weleens gelezen.maar ben nog niet echt praktizerend.maar het gaat erom dat je niet de tenen ziet ,balerinas bedekken dit allemaal,en je kan ook cherbiel aan,marokaanse schoentjes.is ook heerlijk met dat warme weer.

01-03-2008, 13:36



Citaat door Oem_Medina:
Ik ha ded kleuren zwart en wit en bruin maar ze zijn in meerdere kleuren.
Ik haalde ze uit de zeeman of de markt van die dikke panty's.
InshAllah heb je hier wat aan


Jazeker, heb ik er wat aan!! jazaak Allah

01-03-2008, 13:37

Citaat door esprit:
mensen die van voeten, seksueel opgewonden raken,daarom is het een moslima ook sterk afgeraden,ik doe dit allemaal nog niet,dus wil niet overkomen als een heilige die wel ff vertelt hoe het allemaal in de islam moet,maar heb het een en ander weleens gelezen.maar ben nog niet echt praktizerend.maar het gaat erom dat je niet de tenen ziet ,balerinas bedekken dit allemaal,en je kan ook cherbiel aan,marokaanse schoentjes.is ook heerlijk met dat warme weer.



oke dan, weer iets geleerd vandaag jazaak Allah, en moge Allah je belonen voor de info..

01-03-2008, 13:44
Het gaat niet alleen om de tenen, je mag de hele voet niet zien.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22