Bekijk volle/desktop versie : Klik Hier Aub!!!dit Moet Je Lezen



29-02-2008, 22:01
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters in de islam,

allereerst zit mij een tijdje iets dwars, de meeste mensen biechten hier hun grootste problemen op, en vragen op MAROKKO.NL ja sorry dat het met zulke letters moet maar het is daadwerkelijk om te lachen advies van anderen, en eerlijkgezegd merk ik dat nou niet iedereen hier het beste met jou voorheeft,(DIT GELD NIET VOOR IEDEREEN) en zo kan het zelfs eindigen tot laysta...nog veel ergers.
wat ik met dit bericht wil zeggen is, denk aub na voordat je hier op deze site iets zet, want tegenwoordig is alles mogelijk en het kan zelfs tegen jou gebruikt worden,beste broeders en zusters dit is slechts een advies dat echt uit mijn hart komt,zie je zwart voor je ogen en je bent daadwerkelijk de weg kwijt, het is mooier en het best om doe3a te doen bij ALLAH SWT!!!

29-02-2008, 22:09



Citaat door mercedez207:
--------------------------------------------------------------------------------

salaam alaikoem broeders en zusters in de islam,

allereerst zit mij een tijdje iets dwars, de meeste mensen biechten hier hun grootste problemen op, en vragen op MAROKKO.NL ja sorry dat het met zulke letters moet maar het is daadwerkelijk om te lachen advies van anderen, en eerlijkgezegd merk ik dat nou niet iedereen hier het beste met jou voorheeft,(DIT GELD NIET VOOR IEDEREEN) en zo kan het zelfs eindigen tot laysta...nog veel ergers.
wat ik met dit bericht wil zeggen is, denk aub na voordat je hier op deze site iets zet, want tegenwoordig is alles mogelijk en het kan zelfs tegen jou gebruikt worden,beste broeders en zusters dit is slechts een advies dat echt uit mijn hart komt,zie je zwart voor je ogen en je bent daadwerkelijk de weg kwijt, het is mooier en het best om doe3a te doen bij ALLAH SWT!!!



Salaam meid,

Ik snap je bezorgheid, maar ieder een moet voor zich zelf weten wat hij of zij doet, schrijft, zegt etc......
Mensen zullen je het nog kwalijk nemen dat je dit adviseert!

Allah ihdie ma galaq!!

29-02-2008, 22:13
soms zitten mensen met iets ,en wil je het niet perse kwijt aan je omgeving.
daarom kun je ervoor kiezen om bijv je hart via zo'n manier te luchten.
want als het goed is ben je toch 'anoniem'

dus ik begrijp het wel.en er worden soms goed adviezen gegeven door andere vindt ik zelf.ook staan er soms gemene dingen maar niet altijd.

dat je wel op je hoede moet zijn en voorzichtig om alles te zeggen vindt ik wel