Bekijk volle/desktop versie : Beste heren, houden jullie nog steeds van ons



Pagina's : [1] 2 3

29-02-2008, 12:57
als we 3 kinderen hebben gebaard en onze buik zo is opgerekt dat het onmogelijk is er weer een sixpack van te bouwen.

houden jullie nog steeds van ons als we met dikke melktieten op de bank zitten.

houden julli nog steeds van ons als we 20 kilo zwaarder zijn wat eigenlijk de mannen hun schuld is, want ja we mogen het huis niet uit en als het mag dan word het werk en daarna meteen naar huis.
en thuis als het huis al spik en span is kun je alleen nog maar tegen de verveling lekkere dingen koken of voor de tv hangen met een zak chips.

nou heren kom maar op


29-02-2008, 12:58



Citaat door bErberie_gIrl:
als we 3 kinderen hebben gebaard en onze buik zo is opgerekt dat het onmogelijk is er weer een sixpack van te bouwen.

houden jullie nog steeds van ons als we met dikke melktieten op de bank zitten.

houden julli nog steeds van ons als we 20 kilo zwaarder zijn wat eigenlijk de mannen hun schuld is, want ja we mogen het huis niet uit en als het mag dan word het werk en daarna meteen naar huis.
en thuis als het huis al spik en span is kun je alleen nog maar tegen de verveling lekkere dingen koken of voor de tv hangen met een zak chips.

nou heren kom maar op





Whahahahhahah.. ben benieuww

29-02-2008, 13:01

Citaat door qazwsxedc:
Whahahahhahah.. ben benieuww




miss dringt het dan tot ze door dat 90% misschien wel meer toch egt zo eindigt, als dit nou eens tot ze doordringt zal het scheidings percentage hoogswaarschijnlijk dalen.



ben ook benieuwd

29-02-2008, 13:06
Wie zwijgt stemt toe

29-02-2008, 13:08


zo lang je marmita maakt hou ik van je

29-02-2008, 13:14

Citaat door gringo21:
zo lang je marmita maakt hou ik van je





en als ik dat nog niet helemaal egt een beetje kan maken maar natuurlijk zo snel mogelijk een snelcursus zal nemen bij de enige egt wereldvrouw Mevr. D
Namelijk mijn moeder
deze mamita zal alle ingredienten bevatten net zoals je eigen moeder het maakt maar of die hetzelfde zal smaken is geen garantie

29-02-2008, 13:17

Citaat door bErberie_gIrl:
en als ik dat nog niet helemaal egt een beetje kan maken maar natuurlijk zo snel mogelijk een snelcursus zal nemen bij de enige egt wereldvrouw Mevr. D
Namelijk mijn moeder
deze mamita zal alle ingredienten bevatten net zoals je eigen moeder het maakt maar of die hetzelfde zal smaken is geen garantie

waneer gaan we trouwen

29-02-2008, 13:17
Als we die periode hebben uitgehouden dat we 3 kinderen hebben. Je hebt dan al zoveel samen meegemaakt. Ik hou dan van me vrouw en daar zal niets verandering in brengen. Wat je samen hebt meegemaakt maak je niet hetzelfde meer mee met een ander. Dus ik blijf

29-02-2008, 13:17
jazeker houd ik van haar ook al loopt ze er net een koe bij

29-02-2008, 13:22

Citaat door Shab__Orange:
Als we die periode hebben uitgehouden dat we 3 kinderen hebben. Je hebt dan al zoveel samen meegemaakt. Ik hou dan van me vrouw en daar zal niets verandering in brengen. Wat je samen hebt meegemaakt maak je niet hetzelfde meer mee met een ander. Dus ik blijf



Een echte man met BxxxxN

29-02-2008, 13:22

Citaat door gringo21:
waneer gaan we trouwen




do you really mean that

eventjes wachten nog ik moet me mentaal voorbereiden op je komst, het kan namelijk gebeuren dat ik een black out krijg als je hier bij me in de woonkamer zit en geloof mij dat is niet prettig
dan staar ik alleen nog naar de muur, en lijk ik een autistische idioot

maar geen zorgen, mijn moeder zegt altijd


alsch koemtt goettttt

29-02-2008, 13:23

Citaat door Shab__Orange:
Als we die periode hebben uitgehouden dat we 3 kinderen hebben. Je hebt dan al zoveel samen meegemaakt. Ik hou dan van me vrouw en daar zal niets verandering in brengen. Wat je samen hebt meegemaakt maak je niet hetzelfde meer mee met een ander. Dus ik blijf


Achhh das lief gezegd!!

29-02-2008, 13:26



Citaat door bErberie_gIrl:
do you really mean that

eventjes wachten nog ik moet me mentaal voorbereiden op je komst, het kan namelijk gebeuren dat ik een black out krijg als je hier bij me in de woonkamer zit en geloof mij dat is niet prettig
dan staar ik alleen nog naar de muur, en lijk ik een autistische idioot

maar geen zorgen, mijn moeder zegt altijd


alsch koemtt goettttt

als ik dit wist had ik je nooit gevraagt

29-02-2008, 13:27

Citaat door SpaanseVlieg:
nee een vrouw die zich verwaarloost is mijn vrouw niet



Duss.. als jou vrouw 3 kinderen heeft gehad... en zij kan niet zo in vorm komen als dat ze eerst was.. verlaat je haar dan

29-02-2008, 13:35
discussie voeren over nagerecht terwijl de meeste niet eens toe komen aan voorgerecht.

vind eerst maar een goede vrouw en man en dan gaan we verder praten over kilootjes enz!

Pagina's : [1] 2 3