Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde ........Zucht.........

Cina
05-09-2002, 16:49

Zoals de zon zich na elke ronde 'S avonds weer in zee laat glijden Zo doop ook ik me elke seconde In een oceaan van liefde En elke dag opnieuw Voel ik me als herboren En straal ik zoals de zon In haar vroege ochtendgloren En zolang de zon Op aarde zal schijnen Zal ook mijn liefde Voor jou niet verdwijnen... Love you 4- ever!

yasmine85
05-09-2002, 18:25
veel liefde en begrip zal ik je geven alleen met jou wil ik zijn in dit leven nooit laat ik om jou een traan omdat jij nooit bij me weg zult gaan niemand komt tussen ons in of doet iets tegen onze zin iedereen ziet de liefde tussen ons bloeien en ik hoop dat het ooit tot iets uit zal groeien kiss

Cina
05-09-2002, 18:33
Origineel gepost door yasmine85 veel liefde en begrip zal ik je geven alleen met jou wil ik zijn in dit leven nooit laat ik om jou een traan omdat jij nooit bij me weg zult gaan niemand komt tussen ons in of doet iets tegen onze zin iedereen ziet de liefde tussen ons bloeien en ik hoop dat het ooit tot iets uit zal groeien kiss Jij bent als een wilde roos Tegen mij aan komen groeien En ik zag hoe mooi je was Toen je bezig was te bloeien Alleen heb ik soms het idee De liefde is ons niet gegund Er komen bijen op ons af Ze hebben het op ons gemunt Maar zo sterk als onze liefde is Zullen wij de steken doorstaan Wij zullen verwikkeld in elkaar Altijd overeind blijven staan!! XxX Chica Bonita!!! :p

yasmine85
05-09-2002, 18:38
Origineel gepost door Cina Jij bent als een wilde roos Tegen mij aan komen groeien En ik zag hoe mooi je was Toen je bezig was te bloeien Alleen heb ik soms het idee De liefde is ons niet gegund Er komen bijen op ons af Ze hebben het op ons gemunt Maar zo sterk als onze liefde is Zullen wij de steken doorstaan Wij zullen verwikkeld in elkaar Altijd overeind blijven staan!! XxX Chica Bonita!!! :p liefde kan alles doorstaan ook de steken van een bij ben altijd zo blij als je zegt: je bent van mij jouw liefde nooit te weinig ik geniet met volle teugen als een mooie rode roos en dat is echt geen leugen :p een chica bonita zo mooi als jij die ook nog van mij houdt jij voor altijd aan mijn zij jij met een hartje van goud.. kiss

Cina
05-09-2002, 18:42

Origineel gepost door yasmine85 liefde kan alles doorstaan ook de steken van een bij ben altijd zo blij als je zegt: je bent van mij jouw liefde nooit te weinig ik geniet met volle teugen als een mooie rode roos en dat is echt geen leugen :p een chica bonita zo mooi als jij die ook nog van mij houdt jij voor altijd aan mijn zij jij met een hartje van goud.. kiss Jij met je diamanten ogen Jij met je handen van het zachtste satijn Als ik 's avonds in mijn bed kruip Wil jij dan mijn deken zijn? :D Jij met je stralende glimlach Jij met je humeur als de zon Wil jij mij de ladder aangeven Als jij staat op jouw balkon Jij, mooie engel Net als jou wil ik zijn Als ik Alladin was, Zou jij zeker mijn Yasmine zijn! (Jammer dat ik een vrouw ben :p)

yasmine85
05-09-2002, 18:53
als jij het 's avonds koud hebt en geen deken kan vinden hoop ik graag dat je zegt dat ik bij je mag komen liggen als je dan 's ochtends wakker wordt met de slaap nog in je ogen zo mooi als je dan bent omdat je niemand nog herkent Yasmine ben ik al alladin hoef je niet te zijn je bent leuk zoals je bent jouw aanwezigheid is zo fijn... kiss

Uitgeblust
05-09-2002, 18:59
Origineel gepost door yasmine85 liefde kan alles doorstaan ook de steken van een bij ben altijd zo blij als je zegt: je bent van mij jouw liefde nooit te weinig ik geniet met volle teugen als een mooie rode roos en dat is echt geen leugen :p een chica bonita zo mooi als jij die ook nog van mij houdt jij voor altijd aan mijn zij jij met een hartje van goud.. kiss Ik onderstreep jou woorden Cina is een gedichte wonder Wie zou zonder haar kan leven Kijgt beslist gedonder Zij laat de vlinders vliegen En als je die niet hebt Kijkt ze met haar haar ogen Neem je die blik vanzelf wel mee naar bed Daar gebeurt een mirakel Ontpopt een rups zich tot een vlinder En dan besef je veel te laat Zie je vlinders ... als een hinder Maar ook dat heerlijke gevoel Vooral als ze vladderen gaan Kijk ik iedere dag opnieuw Of er weer gedichtjes van Cina staan

yasmine85
05-09-2002, 19:04
Origineel gepost door Uitgeblust Ik onderstreep jou woorden Cina is een gedichte wonder Wie zou zonder haar kan leven Kijgt beslist gedonder Zij laat de vlinders vliegen En als je die niet hebt Kijkt ze met haar haar ogen Neem je die blik vanzelf wel mee naar bed Daar gebeurt een mirakel Ontpopt een rups zich tot een vlinder En dan besef je veel te laat Zie je vlinders ... als een hinder Maar ook dat heerlijke gevoel Vooral als ze vladderen gaan Kijk ik iedere dag opnieuw Of er weer gedichtjes van Cina staan gedichten van cina maken mij weer blij ook al is er niemand om verliefd op te zijn vlinders vliegen door mijn buik als ik haar woorden ook gebruik haar woorden als engeltjes die voor altijd bij je blijven het is alsof haar woorden leven daarom zullen ze ook altijd door mijn hoofd zweven haar woorden zijn als de vlinders die vliegen in mijn buik ik heb een beloning voor de vinders van deze leuke meid!! kiss

Cina
05-09-2002, 19:12
Ow, jullie zijn allemaal te lief Daar kan ik echt niet tegen Na het lezen van de woorden Word ik helemaal verlegen Ik ben een doodgewoon meisje Onze woorden zijn identiek En iedereen is bijzonder Op haar of zijn manier UNIEK!!! Dank je wel, jullie zijn echt schatten!!! Kus, Cina Bonita :D

Uitgeblust
05-09-2002, 19:19
Ja, Cina is een bijzonder persoon Net als wij ook een vrouw Die de vlinders vliegen laat Je vanzelf zegt ... ik hou van jou Haar woorden zijn een monument Iets dat voor altijd zal bestaan En net als Jij en vele anderen Brengen haar woorden je van de baan Nu nog haar eigen boekje "Gedichten van Cina" noemt zij het simpel Wel Cina ... mijn koningin Je ben geslaagd met vlag en wimpel :Iluvu:

Cina
07-09-2002, 19:08
Origineel gepost door Uitgeblust Ja, Cina is een bijzonder persoon Net als wij ook een vrouw Die de vlinders vliegen laat Je vanzelf zegt ... ik hou van jou Haar woorden zijn een monument Iets dat voor altijd zal bestaan En net als Jij en vele anderen Brengen haar woorden je van de baan Nu nog haar eigen boekje "Gedichten van Cina" noemt zij het simpel Wel Cina ... mijn koningin Je ben geslaagd met vlag en wimpel :Iluvu: Oh dank je wel.....je bent zo lief....echt een bijzonder persoon! Luv ya! Cina

Cina
09-09-2002, 12:01
Daar schitter je dan Aan het duister ontrukt Al een ster aan de hemel Door mijn ogen geplukt Daar straal je dan Je bent er altijd mee bezig Niet altijd zichtbaar Maar wel steeds aanwezig Daar val je dan Bereik je je grens Ik sluit mijn ogen En doe een wens... :love: