Bekijk volle/desktop versie : Graaft Geert Wilders zijn eigen graf?



Pagina's : [1] 2

28-02-2008, 23:06
Wat ga jij doen als in de film van geert wilders de koran wordt gescheurt of verbrandt stagfirallah


http://nieuwemedia.web-log.nl/.shared/image.html?/photos/uncategorized/geert_wilders_graf.jpg

28-02-2008, 23:09


Hij moet eerst grond vinden die hem wil

28-02-2008, 23:15

Citaat door Gatekeeper:
Wat ga jij doen als in de film van geert wilders de koran wordt gescheurt of verbrandt stagfirallah


http://nieuwemedia.web-log.nl/.shared/image.html?/photos/uncategorized/geert_wilders_graf.jpg



Niets, jij wel dan ?

28-02-2008, 23:19

Citaat door Gatekeeper:
Wat ga jij doen als in de film van geert wilders de koran wordt gescheurt of verbrandt stagfirallah


http://nieuwemedia.web-log.nl/.shared/image.html?/photos/uncategorized/geert_wilders_graf.jpg



Volgens mij mag dat toch niet, dan moeten we een rechtzaak beginnen, dan gaan alle moslims geld doneren om de beste islamitische advocaat te financiëren in de zaak tegen wilders en bye bye wilders. Of we wachten af op Mohmet C.

28-02-2008, 23:20


Wat wil je gaan doen, chaos creëren dat is wat die gozer wilt, we moeten hem lekker negeren, wij moslims weten wel beter..

28-02-2008, 23:20
Ik ga auto........

28-02-2008, 23:24
de hel barst dan echt los

28-02-2008, 23:24
ooeeh... een boek verscheuren of verbranden....wat errug
ik hoop dat mensen eens kunnen relativeren, maar ik vrees dat dat er niet in zal zitten.

28-02-2008, 23:25
sjonge jonge wat een ophef allemaal om 1 persoon!
IEDEREEN praat erover ...

hoezo je druk maken om een "film" waar we de inhoud nog niet eens van gezien hebben.
Als je maar van jezelf weet wat islam voor jezelf is kan daar niemand aan komen.Laat die Wilders maar uiteindelijk gaat het hem alleen maar meer negativiteit opleveren en heeft alleen zichzelf ermee.
Maar ik maak me er zeker niet druk om

28-02-2008, 23:30

Citaat door archimanII:
de hel barst dan echt los


maar wat bedoel je dan de hel barst dan los?? want Wilders is degene die die film maakt en hij is er verantwoordelijk voor en niks en niemand anders.Laten wij Moslims er rustig op reageren en verstandiger dan bijv de media want die hebben de kijk totaal verloren op het nieuws van dit moment.

de media kan er niks meer van dan alleen maar populistische nieuwsbercihten verkondigen.echt behoorlijk treurig allemaal

28-02-2008, 23:31

Citaat door _Templar_:
Aah welnee joh,,,,,,,,mossels durven niks in Nederland........


Precies.

28-02-2008, 23:37
Ik ga verder met mijn dagelijkse bezigheden. Who cares :s Alsof mijn Machtige Allah gekrenkt zal worden door een onwetend schepsel.

28-02-2008, 23:40



Citaat door SebtaHilwa:
maar wat bedoel je dan de hel barst dan los?? want Wilders is degene die die film maakt en hij is er verantwoordelijk voor en niks en niemand anders.Laten wij Moslims er rustig op reageren en verstandiger dan bijv de media want die hebben de kijk totaal verloren op het nieuws van dit moment.

de media kan er niks meer van dan alleen maar populistische nieuwsbercihten verkondigen.echt behoorlijk treurig allemaal


Eindelijk iemand die ze hersens laat praten!!!..

28-02-2008, 23:56

Citaat door big2:
Precies, als moslims rustig blijven, en denken "Laat die mafkees z'n gang gaan" DAN IS ER NIETS AAN DE HAND, EN BLIJKT DAT ZIJN KRITIEK OP MOSLIMS NIET WAAR IS.

Maar ik weet zeker dat de moslims weer voluit los zullen gaan, en zich weer volledig voor achterlijk te kijk zullen zetten.



je hebt zeker gelijk gewoon die mafkees zn gang laten gaan

en dat wat je zei van dat je zeker weer dat de moslims voluit zullen gaan
dat moeten we dan nog zien he...want nu is het 1 en al gespeculeer van ow nee stel dit en stel dat

om er gek van te worden!

28-02-2008, 23:58

Citaat door AARDIG2:
Ik ga verder met mijn dagelijkse bezigheden. Who cares :s Alsof mijn Machtige Allah gekrenkt zal worden door een onwetend schepsel.



Goed zo! dit bedoel ik...

vooral doorgaan met je dagelijkse bezigheden en who cares

Pagina's : [1] 2