Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Volle lippen?



Pagina's : [1] 2

27-02-2008, 18:27
Hoi allemaal,

Hoe krijg je mooie volle lippen..?

tnx meiden..?

27-02-2008, 18:29


Je mag mijn lippen lenen





Ontopic:
Je kunt een soort lipgloss kopen(weet de merk niet meer) die je lippen wat voller maakt,succes

27-02-2008, 20:47
Vaseline

Of het werkt weet ik niet maar hoor het vaak

27-02-2008, 21:17
Met een tandeborstel op je lippen laten bewegen.
en daarna een lippenbalsem of vaseline.

28-02-2008, 07:55



Citaat door IslamiaWoman:
Je mag mijn lippen lenen





Ontopic:
Je kunt een soort lipgloss kopen(weet de merk niet meer) die je lippen wat voller maakt,succes



oow jah zou ik ze echt van jou mogen lenen.?

28-02-2008, 07:56
Up

28-02-2008, 08:43

Citaat door MarOc__chickaa:
Hoi allemaal,

Hoe krijg je mooie volle lippen..?

tnx meiden..?


effe onder box les gaan; gegarandeerd krijg je dikke lippen met ene mooi blauw kleurtje

28-02-2008, 09:02

Citaat door MarOc__chickaa:
oow jah zou ik ze echt van jou mogen lenen.?

Iedereen is jaloers op me kisslips,van mij mag je wel lenen hoor

28-02-2008, 09:06

Citaat door miss_nadya:
effe onder box les gaan; gegarandeerd krijg je dikke lippen met ene mooi blauw kleurtje


Een blauw kleurtje zou niet bij me staan

28-02-2008, 09:34

Citaat door MarOc__chickaa:
Een blauw kleurtje zou niet bij me staan


ewa knalrode lippenstift kopen en daar opdoen, niemand die het ziet
of je moet een naald pakken: vet ergens regelen ( overal in je lichaam verkrijgbaar) en dan in je lippen spuiten geen plastiek chirurg nodig zelfs een kind kan de was doen! suc6 is alleen niet gegarandeerd zeker krijg je dikkere lippen dan IslamiaWoman maar dan moet je niet girieg doen met het vet gewoon grove hoeveelhede erin spuiten

28-02-2008, 09:55

Citaat door miss_nadya:
ewa knalrode lippenstift kopen en daar opdoen, niemand die het ziet
of je moet een naald pakken: vet ergens regelen ( overal in je lichaam verkrijgbaar) en dan in je lippen spuiten geen plastiek chirurg nodig zelfs een kind kan de was doen! suc6 is alleen niet gegarandeerd zeker krijg je dikkere lippen dan IslamiaWoman maar dan moet je niet girieg doen met het vet gewoon grove hoeveelhede erin spuiten



Jij bent echt gek

28-02-2008, 10:58

Citaat door MarOc__chickaa:

Jij bent echt gek


nee man ben nie gek; is op wetenschap gebasseerd, kei lang voor gestudeerd..
okaay ik heb nog een middel ( egt de laatste): je trekt je bovenlip een beetje naar boven zodat ie er voller uitziet maar hoe wil je dat hij zo blijft? daar heb ik de oplossing voor: je pakt een punaise en brengt em via de binnenkant en zet em vast aan je bovenlip...tada mooie volle lippen...maar je moet mensen gene kus volop op de mond geven want dat doet wel akelig pijn of je komt aan elkaar te zitten ( indien je geen punaises hebt en van een grote spijker gebruikt maakt die je in de garage hebt gevonden)....ewa moet ik mijn bankrekeningnummer geven: beter advies is gewoon niet te geven


maar je kunt ook effe naar een drogisterij lopen; genoeg lipspulletjes om je lippen voller te laten lijken

28-02-2008, 11:32



Citaat door miss_nadya:
nee man ben nie gek; is op wetenschap gebasseerd, kei lang voor gestudeerd..
okaay ik heb nog een middel ( egt de laatste): je trekt je bovenlip een beetje naar boven zodat ie er voller uitziet maar hoe wil je dat hij zo blijft? daar heb ik de oplossing voor: je pakt een punaise en brengt em via de binnenkant en zet em vast aan je bovenlip...tada mooie volle lippen...maar je moet mensen gene kus volop op de mond geven want dat doet wel akelig pijn of je komt aan elkaar te zitten ( indien je geen punaises hebt en van een grote spijker gebruikt maakt die je in de garage hebt gevonden)....ewa moet ik mijn bankrekeningnummer geven: beter advies is gewoon niet te geven


maar je kunt ook effe naar een drogisterij lopen; genoeg lipspulletjes om je lippen voller te laten lijken



28-02-2008, 11:58
Je hebt van die speciale lipgloss drvoor

28-02-2008, 12:05
Ja ze hebben een soort Menthol smaakje ofzo en dan worden je lippen wat voller... goodluckkkk

Pagina's : [1] 2