Bekijk volle/desktop versie : Wie weet dit?



27-02-2008, 14:21

{Dat als je voor het huwelijk sex hebt gehad, je zoiezo 99 pak slaag krijgt. Ook al heb je berouw getoond. Graag een daliel?}


27-02-2008, 14:25

Iemand?

27-02-2008, 14:33
Soerah an noer (hs 24, vers 2 ev)

2. De ontuchtige vrouw en de ontuchtige man, slaat hen ieder met 100 slagen. En laat medelijden met hen jullie niet treffen in de godsdienst van Allah, indien jullie in Allah en de laatste dag geloven. En laat een groep van de gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

3. De ontuchtige man trouwt niet, behalve met een ontuchtige vrouw of een veelgodenaanbidster. En de ontuchtige vrouw wordt niet getrouwd, behalve door een ontuchtige man of een veelgodenaanbidder. En dat is verboden voor de gelovigen.

4. En degenen die eerzame vrouwen beschuldigen (van ontucht) en vervolgens geen 4 getuigen brengen: slaat hen met 80 slagen. En aanvaardt nooit getuigenissen van hen, want zij zijn degenen die zware zonden begaan.

---->>> 5. Behalve degenen die DAARNA berouw hebben en zich beteren. En voorwaar, ALlah is dan vergevensgezind, meest barmhartig.

Ik denk dat het hier gaat over NA de slagen.... allahoea3lam, Allah swt weet het beste. Vraag anders een imaam...

22-03-2008, 20:06
IK heb weleens gelezen dat als je ontmaagt bent dat je daar straf voor krijgt net alsof 7 (of 70) moorden hebt gepleegd. helaas kan ik geen daliel voor je vinden

Succes Zuster..