Bekijk volle/desktop versie : Wanneer ben je maagd?



26-02-2008, 22:06
Ik walg van vrouwen (en laat ik duidelijk zijn ook van mannen) die aangeven dat ze maagd zijn, maar intussen alles hebben uitgeflikt behalve de daadwerkelijke daad. Omdat ze niet gepenetreerd zijn, zijn ze dus "maagd". Ze passen alleen de letterlijke vertaling van het woordje maagd toe.

Is het niet zo dat in de Islaam met maagd zijn wordt bedoeld dat je helemaal niet gefrunnikt hebt met een man? Een relatie is toch zowiezo haraam?

Ik moest bijna kotsen toen ik vandaag op een ander forum las dat een Marokkaans meisje aangaf dat ze alles had gedaan bij haar ex-vriend, behalve de daadwerkelijke seks. En dat dat maar goed was, want haar huidige vriend wilde absoluut dat ze maagd zou zijn, anders zou hij niet met haar trouwen.

Allah hdina ou safie!

26-02-2008, 22:10


als je vliesje is gebroken op wat voor manier dan ook ben je geen maagd meer..

heb je al die andere spelletjes gedaan?? dan ben je gewoon prullebak

26-02-2008, 22:17
of de vraag:

Kan ik ontmaagd zijn door t turnen /paardrijden vroeger?

pfffffffffffffffffffffffffff

26-02-2008, 22:20
daar helpen de mannen een handje mee het gaat hun alleen om het bloed dat ze willen zien op huwelijksnacht alsof e rest minder erg is



viezerikken

26-02-2008, 22:28



Citaat door Maghrebiya:
of de vraag:

Kan ik ontmaagd zijn door t turnen /paardrijden vroeger?

pfffffffffffffffffffffffffff



dacht dat dat wel kan..


@noonah.. mannen die voor het huwlijk die spelletjes spelen, zijn net zo 2e hands als dames die die dingen doen..

en niet ieder meisje bloed, en mensen die zulke dingen hebben gedaan kunnen altijd nog oprecht spijt hebben..