Bekijk volle/desktop versie : dames



Pagina's : [1] 2

26-02-2008, 19:44
dames heb even een vraag.
als een jonge jullie nummer zou vragen waar je van denkt hij zou wel mijn toekomstige kunnen worden geef je die dan?

ook voor de dames die al getrouwd zijn hebben jullie, jullie man meteen jullie nummer gegeven toen die het vroeg?


alvast bedankt dames

26-02-2008, 19:45


niet meteen geven,

anders denkt hij dat je cheap bent en aan iedereen je nummer geeft

je moet zeggen 'ik geef mijn nummer niet aan jongens'

26-02-2008, 19:46

Citaat door chmichaatje:
niet meteen geven,

anders denkt hij dat je cheap bent en aan iedereen je nummer geeft

je moet zeggen 'ik geef mijn nummer niet aan jongens'



ja zo ben ik dus ook heb nog nooit me nummer gegeven. maar als je weet dat je hem nooit meer tegen zal komen en het is een leuke jonge dan ook nie?

26-02-2008, 19:47
Uhm ik zou het niet geven, als hij al een paar keer op je afstapt, dan misschien wel, maar niet meteen op de eerste keer,..jaa dag!! die jongens van tegenwoordig!! wie weet gelijk na jou, stapt hij op een andere meisje af....

Ff logisch denken ....!! dus als hij je een paar keer achtervolgt of je nummer vraagt, dan misschien nog wel

26-02-2008, 19:49



Citaat door keukeprinsesje:
ja zo ben ik dus ook heb nog nooit me nummer gegeven. maar als je weet dat je hem nooit meer tegen zal komen en het is een leuke jonge dan ook nie?



Nou dan zal hij je waarschijnlijk ook niet heeel leuk hebben gevonden.....jongens zijn slim ze gaan dan gewoon vaker naar de plek terug waar ze je hebben gezien, of achter volgen je

26-02-2008, 19:50

Citaat door Nakacha__Fadoua:
Uhm ik zou het niet geven, als hij al een paar keer op je afstapt, dan misschien wel, maar niet meteen op de eerste keer,..jaa dag!! die jongens van tegenwoordig!! wie weet gelijk na jou, stapt hij op een andere meisje af....

Ff logisch denken ....!! dus als hij je een paar keer achtervolgt of je nummer vraagt, dan misschien nog wel



oke bedankt maar als hij dus heel vaak bijvoorbeeld je op je werk komt opzoeken zullen we maar zeggen iedere week en hij vraagt na drie maanden je nummer zou je hem dan geven.

sorry ben gewoon nieuwsgierig

26-02-2008, 19:51

Citaat door keukeprinsesje:
ja zo ben ik dus ook heb nog nooit me nummer gegeven. maar als je weet dat je hem nooit meer tegen zal komen en het is een leuke jonge dan ook nie?


msn geven als hij je niet bevalt, blokken

uhm ja...alles is lmektab,

als hij jouw ware is dan zullen jullie elkaar hoe dan ook weer tegenkomen

de eerste keer je nummer geven is gewoon heel goedkoop, vind ik,

laat hem wel een beetje moeite doen,

dat je hem niet meer tegenkomt? hé dat risico moet je dan maar nemen

26-02-2008, 19:51

Citaat door Nakacha__Fadoua:
Nou dan zal hij je waarschijnlijk ook niet heeel leuk hebben gevonden.....jongens zijn slim ze gaan dan gewoon vaker naar de plek terug waar ze je hebben gezien, of achter volgen je



nou ik heb het dan meer over een ander stad.
maar soukran je hebt wel gelijk.

26-02-2008, 19:52

Citaat door chmichaatje:
msn geven als hij je niet bevalt, blokken

uhm ja...alles is lmektab,

als hij jouw ware is dan zullen jullie elkaar hoe dan ook weer tegenkomen

de eerste keer je nummer geven is gewoon heel goedkoop, vind ik,

laat hem wel een beetje moeite doen,

dat je hem niet meer tegenkomt? hé dat risico moet je dan maar nemen



oke we zitten op de zelfde lijn als het daarom gaat ik vind het namelijk ook erg goedkoop meteen je nummer geven.

26-02-2008, 20:09
nou zeg dames de meest zijn getrouwd hier dus betekend het at jullie ervaring hebben deel het met ons.

26-02-2008, 20:18

Citaat door keukeprinsesje:
oke bedankt maar als hij dus heel vaak bijvoorbeeld je op je werk komt opzoeken zullen we maar zeggen iedere week en hij vraagt na drie maanden je nummer zou je hem dan geven.

sorry ben gewoon nieuwsgierig



Als hij iedere keer mijn nummer vraagt, en ik het hem niet wilt geven, moet hij het gewoon kunnen accepteren, als hij toch nog na die 3 maanden me nummer wilt, en ik vind het hem toch wel waard, dan zou ik het wel geven , want dan weet je ook zelf van deze wilt mij echt hebben, anders zou hij geen tijd komen verspillen hier bij mij op me werk Dus ja hij toont interesse in jou!! Dan zou ik het wel geven.

Maar pas op!!: Nooit je nummer aan een jongen geven, die je voor het eerst op straat tegen komt, wie weet zal hij je vijand zijn, en je leven zuur maken...Geloof niet in het liefde op het eesrte gezicht zou ik maar zeggen


26-02-2008, 20:23

Citaat door Nakacha__Fadoua:
Als hij iedere keer mijn nummer vraagt, en ik het hem niet wilt geven, moet hij het gewoon kunnen accepteren, als hij toch nog na die 3 maanden me nummer wilt, en ik vind het hem toch wel waard, dan zou ik het wel geven , want dan weet je ook zelf van deze wilt mij echt hebben, anders zou hij geen tijd komen verspillen hier bij mij op me werk Dus ja hij toont interesse in jou!! Dan zou ik het wel geven.

Maar pas op!!: Nooit je nummer aan een jongen geven, die je voor het eerst op straat tegen komt, wie weet zal hij je vijand zijn, en je leven zuur maken...Geloof niet in het liefde op het eesrte gezicht zou ik maar zeggen




haha oke ik heb na die drie maanden toch me nummer niet gegeven.

nee ik zou het niet eens geven aan iemand die ik wel ken laat staan een een onbekende.

dank je wel schat voor je advies

27-02-2008, 18:18


nou dames vertell!!!!!!!!!!

27-02-2008, 20:42
mijn nummer heb ik nooit gegeven aan iemand, ik heb zelf nummers gekregen en echt altijd de vuilbak in

27-02-2008, 20:44

Citaat door moi1985:
mijn nummer heb ik nooit gegeven aan iemand, ik heb zelf nummers gekregen en echt altijd de vuilbak in



en hoe is het dan gegaan bij je man?

als je getrouwd bent dan ben gewoon nieuwsgierig.

Pagina's : [1] 2