Bekijk volle/desktop versie : Had ik maar iemand om van te houden ...



Pagina's : [1] 2

26-02-2008, 14:10

Had ik maar iemand om van te houden..

Hier zat ik dan, probleemkind nummer 1 niemand kan mij overtreffen.
De rector zat naast mij en mijn ouders zaten tegenover mij.
'Zoals u weet hebben wij uw dochter aan het begin van dit jaar een kans gegeven, we hebben afspraken gemaakt en haar laten instromen.
Zij heeft zich niet aan deze afspraken kunnen houden en is al twee keer extern geschorst vanwege ernstige vechtpartijen.
Haar cijfers laten nog veel te wensen over en haar gedrag tegenover medeleerlingen en docenten is onacceptabel.
Wij hebben daarom besloten dat uw dochter een andere school moet zoeken.'
'WAT? Een andere school.. ben je gek ofzo' schreeuwde ik tegen de rector.
Ik voelde iemand tegen mijn scheen aanduwen ik keek naar mijn ouders en zag mijn moeder ongemakkelijk kijken.
'U heeft helemaal gelijk meneer, maar kunt u mijn dochter geen laatste kans geven? We hebben het zo moeilijk we hebben alles geprobeerd zodat zij zich gedraagt maar er is niks dat helpt. Ik beloof u dat ik nu strenge maatregelen zal treffen zodra Siham èèn ding fout doet op school.'
'Hmm, eigelijk kunnen wij dit gedrag niet accepteren maar ik zal haar een laatste kans geven meneer.'
'Hartstikke bedankt, ik beloof u dat u er geen spijt van zult krijgen.'
De rector grinnikte en gaf mijn vader een hand.
Het gesprek werd afgerond en iedereen was tevreden.
Ik had gewoon niet moeten vechten, ze hebben me aangenomen met de gedachte dat ik rustig zou zijn en mijn diploma dit jaar zou halen.
De rector bracht ons naar de deur en gaf me een hand.
'Nou je weet het Siham, je laatste kans!' zei de rector.
'Ja ja..' antwoorde ik gefrustreerd.
Ik liep met mijn ouders de gang uit, pakte de lift naar beneden en liep richting de auto.
Het was doodstil tot mijn vader begon met praten.
'Ziejewel e shitana, wat als je van die school af moest hè dan had ik je laten zien.'
'Ka shem jij bent een probleemkind' schreeuwde mijn moeder.
'Wacht maar als we thuis zijn!'
Ik zei niks terug en ik was ook niet bang voor de klappen.
Ik kreeg altijd klappen en dat had mij gemaakt tot wie ik nu ben.
Ik werd er hard van, als ik klappen kreeg voelde ik niks omdat ik het gewend was.
De hele rit keek ik doelloos uit het raam, we reden de straat in en ik zag mijn broer Anouar met een groepje jongens staan.
Ik deed mijn portier open en pakte mijn sleutels, stak ze in het slot en rende naar boven.
Mijn vader ging even richting het groepje en groette alle jongens.
Mijn moeder ging naar binnen en begon meteen met koken.
Ik zat in mijn kamer, hmm dit keer had ik geen klappen gehad.
Ik pakte spullen om te douchen en nam een ontspannen douche van een uur.
Nadat ik klaar was ging ik naar beneden en installeerde mezelf op de bank.
Ik pakte de afstand en zapte tot ik MTV tegen kwam.
Ik keek naar een clip van 50 cent.
Allemaal blote vrouwen en negers met goude tanden.
Ik keek of er iemand was maar iedereen was weg, mijn moeder was aan het koken dus dat was geen probleem.
Ik keek alle clips die voorbij kwamen, tot mijn vader binnen kwam.
Hij gooide de deur van de woonkamer open waarop ik in een reflex omdraaide om te kijken wie het was.
Hij keek eerst naar mij en keek toen naar de TV.
Voor ik het wist pakte hij me bij mijn haren, ik had lang haar ongeveer tot net boven mijn kont.
Hij draaide het om zijn hand en sleurde me door de woonkamer.
Ik schreeuwde, dat was blijkbaar een actie en mijn vader was de reactie.
Hij sloeg me bont en blauw, hij gooide me op de grond en begon me te schoppen, overal..
Mijn moeder hoorde ons en kwam in paniek naar de woonkamer rennen.
Ze haalde ons uit elkaar en mijn vader spuugde nog op mij.
Ik strompelde naar boven naar mijn kamer.
Ik zag er niet uit, mijn haren helemaal in de lucht en overal begonnen zich blauwe plekken te vormen, er liep een straaltje bloed uit mijn neus richting mijn borst.
Op dit moment voelde ik de pijn niet, ik dacht alleen aan mijn haar.
Ik probeerde het bij elkaar te kammen maar het lukte niet, het deed zo'n verschrikkelijke pijn dat ik het gewoon in een knot rolde en mijn gezicht waste.
Ik bleef derest van de dag in mijn kamer.. ik lag op mijn bed en mijn oog viel op een foldertje van thaiboksers.
Hij was zeker van een van mijn broers, ik pakte het foldertje en maakte hem open.
Er stonden allemaal mannen op die wedstrijden zouden vechten maar ook vrouwen.
Ik raakte geinteresseerd en besloot een keer naar een thaibokstraining te gaan kijken.
Ik deed mijn pc aan en zocht een sportschool waar mijn broers niet trainden natuurlijk.
Ik kwam uit op een sportschool in het centrum.
Ik vertelde mijn moeder dat ik zou gaan kijken naar een thaibokstraining.
Ik wist dat zij het geen probleem zou vinden, maar mijn vader wel.
Als ik het aan hem zou vertellen zou hij me waarschijnlijk naar Marokko trappen.
Ze zei dat ze tegen mijn vader zou zeggen dat ik naar zwemles ging.
Ik moest lachen bij de gedachte alleen al maar ik vond het goed.
Ik trok normale kleding aan maar mijn gezicht zag er niet uit.
Schijt dacht ik, ik zeg gewoon dat ik gevochten heb met mijn zus ofzo.
Ik trok mijn jas aan en stopte het foldertje in mijn zak.
Ik ging richting de sportschool en ging naar binnen, brrrr het was echt koud buiten maar in de sportschool kwam de hitte me tegemoet.
Ik liep naar de receptie en legde uit dat ik kwam kijken naar een thaiboks training.
Ik moest naar boven volgens haar en ze begeleide me naar de startersgroep.
Ik gaf de sportdocent een hand en stelde mezelf beleefd voor.
Terwijl ik dat deed trok een marokkaanse jongen mijn aandacht.
Hij stond rechts van ons tegen een boksbal aan te slaan.
Ik bekeek hem goed.. hij had een prachtig lichaam was bruingetint en opgeschoren.
Hij merkte volgens mij dat ik hem een beetje te lang aan keek en glimlachte slapjes.
Ik lachte niet terug, ik draaide me abrupt om aangezien deze jongen zich lekker begon te voelen.
De docent vroeg of ik mee wou trainen maar ik weigerde beleefd met het excuus dat ik niet de juiste kleren bij me had.
Ik had ze wel bij me, maar ik wou gewoon niet meetrainen omdat die jongen stond te kijken.
De training beviel me wel en ik haalde meteen een inschrijfformulier na afloop.
Toen ik naar buiten liep was het al donker.
Zometeen was mijn vader thuis en dan krijg ik alle hoeken van het huis te zien dacht ik in mezelf.
Terwijl ik een bushalte zocht reed er een zwarte auto langs.
Hij minderde steeds meer van snelheid tot hij tot stilstand kwam.
Raar mens, dacht ik in mezelf.
Ik liep langs de auto en het raampje stond open het was die jongen van net.
'Hey schoonheid, wil je een lift?'
'Nee kowad' antwoorde ik gefrustreerd en liep door zonder nog maar èèn keer om te kijken.
Ik ging in het bushokje zitten en de bus arriveerde niet veel later.
Ik stapte in en kocht een kaartje, pakte een plek achterin en reed naar huis.
Ik was bijna in mijn straat en mijn hart begon steeds sneller te kloppen.
Ik ga gewoon naar de douche rennen en doen alsof ik heb gezwommen als hij me zo zag zou hij het toch niet geloven aangezien ik nieteens een tas bij me had en mijn haar niet nat was.
Ik hield me aan mijn plan en deed de deur heel zacht open, rende meteen naar de douche en bleef daar een dik half uurtje zitten met mijn kleren aan.
Ik maakte mijn haar nat en stapte er vervolgens weer uit.
Ik trok snel mijn pyjama-kleren aan en niemand had iets gemerkt.
Ik ging rustig naar beneden liep naar de keuken en pakte iets te eten.
Iedereen zat in de woonkamer, ik groette met salaamoualaikoem en ging zitten.
Mijn tante was er ook met haar man dus ik was extra beleefd.
Hielp mijn moeder met thee en koekjes serveren en het avondeten.
Ik kletste wat met mijn tante en vertrok toen naar mijn kamer met het excuus dat ik nog veel huiswerk had.
Mijn tante praatte positief over mij, dat had ik dan ook weer ff gefixt dacht ik in mezelf.
Ik grinnikte om mijn gedachte en dook mijn bed in.
Ik pakte een tijdschrift van Cosmogirl en begon te lezen tot ik in slaap viel.

26-02-2008, 14:15


up mooi ga verder meid je bent goed bezig

26-02-2008, 14:31

Bedankt voor jullie reactie's meiden.

26-02-2008, 14:54

Ik lag heerlijk te slapen tot ik die verrotte wekker hoorde.
Bzzt bzzt, ik drukte hem uit en ging op mijn rug liggen.
Ik had weer school tfoe en die rector gaat zeker op mij letten.
Ik maakte de afspraak met mezelf dat ik me zou gedragen en binnen een half jaartje zou ik weg zijn met een diploma.
Ik stond op en keek in de spiegel.. ik zag er niet uit.
Die klappen van gisteren hadden ervoor gezorgt dat ik nu blauwe plekken en bloeduistorting op mijn gezicht had.
Mijn hoofd deed nog steeds pijn en ik kon het ook vandaag niet uitkammen.
Ik besloot mezelf ziek te melden.
Mijn vader moest werken dus die was allang weg, mijn moeder moest naar Nederlandse les dus daar zou ik ook geen last van hebben, mijn broers waren niet thuis en mijn zusje was al naar school dus ik had het hele huis lekker voor mezelf.
Ik bleef nog in mijn bed liggen tot een uurtje of 10 en stond op om te ontbijten.
Terwijl ik in de keuken stond moest ik denken aan die jongen van gisteren.
Hij had als enige in tijden mijn aandacht getrokken en hij had het meteen weer verpest met zijn fucking taalgebruik.
'Hey schoonheid, wil je een lift?' hoorde ik weer in mijn hoofd.
'Tfoe' zei ik hoofdschuddend en begon met eten.
Toen ik klaar was liep ik naar boven om mijn spullen te pakken ik nam een heerlijke douche en installeerde mezelf vervolgens weer op de bank in de woonkamer.
Ik zapte wat maar er was niks leuks, het was tenslotte door de weeks en ochtend dus veel interessants zal er niet bij zitten.
Ik liep terug naar mijn kamer en haalde een grote box onder mijn bed vandaan.
Helemaal vol met DVD's.. hindostaanse wel te verstaan.
Ik zocht er eentje die over de liefde ging.. ik had niet veel tijd nodig of ik had er al eentje te pakken.
Ik pakte mijn lekkere warme deken en nam hem mee naar beneden.
Ik rommelde wat in de keukenkastjes en pakte chocoladerepen, chips en broodjes.
Sbah lillah a siham je bent gek, dacht ik in mezelf.
Ik deed de gordijnen dicht en ging op de bank liggen, chocolade in mijn mond en stelde me voor dat ik het meisje was waar het allemaal om ging..
Had ik maar iemand om van te houden dacht ik..
Iemand die ook altijd van mij zal houden en me nooit in de steek zal laten.
Die mijn gebroken hart opvult met zijn liefde en me het gevoel geeft dat ik niks tekort kom.
Ik ging helemaal op in de film en voor ik het wist was ie afgelopen.
Mijn zusje zou zo thuis komen dus ik begon met opruimen.
Ik pakte mijn spullen om te gaan trainen, mijn ouders wisten niet dat ik thuis was gebleven dus dat was weer een probleem minder.
Ik rommelde wat met mijn haar en zorgde dat het in een normaal knotje zat.
Ik pakte de bus richting de sportschool en begon fanatiek te trainen.
Zo ging het weken lang.. iedereen dacht dat ik op zwemles zat behalve mijn moeder.
Het was altijd goed gegaan tot vandaag.. het was een normale dag netals alle andere ik had een grote bek thuis kreeg klappen ging naar school en ging trainen.
Ik had inmiddels ook mijn eigen bokshandschoenen/scheenbeschermers en derest van de accessoires die erbij hoorden.
Ik kwam thuis na een vermoeide training en raad eens wie me op stond te wachten?
Mijn vader ja.. ik begon stotterend te vertellen dat ik van zwemmen kwam en dat ik mijn haar daar had gedroogt.
Hij pakte mijn tas en zei geen woord, hij trok hem open en hield hem ondersteboven op de grond.
Al mijn boksspullen vielen op de grond, ik werd helemaal rood.
Inmiddels waren ook mijn moeder en mijn broers erbij gekomen.
Mijn moeder keek me verdrietig aan en schudde haar hoofd.
Mijn broers keken me dodelijk aan en konden elk moment op me springen.
'Yek elkehba tierrad boksen' zei hij tegen me.
Ik durfde niks terug te zeggen en hij pakte mijn haar weer vast wikkelde het om zijn handen en sleurde me over de vloer.
Het deed zo'n pijn.. hij schreeuwde en schold me uit voor alles wat slechter was dan xxxx.
Ik begon met huilen.. en hij sloeg me in mijn gezicht.
De hele tijd door, hij tilde me weer op omhoog en gaf me een keiharde vuist waarop ik op de grond belandde.
Ik lag daar maar.. en niemand hield ons uit elkaar.
Mijn broers lachten en mijn zusje stond bovenaan de trap van de show te genieten mijn moeder keek me zonder emotie aan en liep niet lang later weg.
Mijn vader kwam op adem en snelde naar boven, hij kwam terug met een riem.
Alsof ik niet genoeg had gehad, hij begon op me los te slaan gewoon overal op mijn lichaam.
Ik kon mezelf niet beschermen hij had mijn hele gezicht open gehaald en hield niet op.
Hij was gewoon doorgedraaid.
Na 10 minuten ging hij weg, hij sloeg de deur achter zich dicht en liep vloekend de straat uit.
Ik probeerde op te staan maar telkens als ik mezelf bewoog ging er een pijnscheut door mijn lichaam.
Ik steunde op de grond en hielp mezelf naar boven.
Ging op mijn bed liggen en niet veel later werd alles voor mijn ogen zwart.

26-02-2008, 14:55


verder meiid, leuk verhaal

26-02-2008, 15:04
verder plsss echt goed

26-02-2008, 15:05
meerr up!!

26-02-2008, 15:09

Bedankt voor jullie reactie's.


Ik draaide me om en voelde ineens een verschrikkelijke pijn door mijn bovenbeen gaan.
Ik deed mijn ogen open en dacht na over wat er gisteravond gebeurd was.
Ooja, de vechtpartij.
Ik pakte mijn telefoon om te kijken hoelaat het was, het was 8.17 ik zocht mijn rooster en ik moest vandaag pas om 10 uur beginnen dus ik kon het nog halen.
Ik ging strompelend richting de douche en liet het warme water langs mijn lichaam glijden.
Ik sloot mijn ogen en dacht aan de zomervakantie..
Hmm marokko!
Lekker genieten, alle zorgen vergeten en lol maken.
Het kwam steeds meer dichterbij en ik zou over een klein maandje 17 worden dus ik wist dat deze vakantie TOP ging worden.
Ik droogde mezelf af.
Ik droeg een strakke jeans met een strak wit blousje mijn haar had ik gekruld en los gelaten, ik had mezelf opgemaakt met foundation en een klein beetje lipgloss.
Ik trok mijn kastdeur open en griste mijn zwarte zij-tasje eruit, mijn zwarte pumps trok ik beneden aan voordat ik wegging.
Het was lekker weer buiten, dus de blote kleding kwam weer tevoorschijn.
Op dat gebied hadden mijn ouders hetzelfde motto als mij : SCHIJT.
Ik mocht alles aan wat ik wou, en zij bemoeiden zich er niet mee als ik er welles te schaars gekleed uit zag.
Mijn broers integendeel gaven me altijd klappen omdat ik er volgens hun als een Nederlandse kehba uit zag.
Zodra ze op me afkwamen trok ik mijn schoenen uit en rende voor mijn leven met een middelvinger hun kant op richting de bushalte.
Als ik dan thuis kwam en hun er ook waren rende ik naar mijn kamer en deed mijn deur op slot.. uren lang totdat ze weg waren.
Terwijl ik naar de bushalte liep ging mijn telefoon, het was een vriendin we hadden afgesproken voor de school en ik zou er binnen een half uurtje zijn.
De bus arriveerde en ik stapte in, terwijl ik liep zocht ik een goeie plek zo'n stoel waar je alleen kunt zitten ik had absoluut geen zin in een of andere neger die naast me zou komen zitten of een hollander die de hele tijd loopt te lachen.
Yes, ik zag een stoel achterin.
Ik maakte het mezelf gemakkelijk en ging relax leunend tegen het raam zitten.
Mijn i-pod deed ik aan en ik luisterde een liedje van een berberse zanger en ging er helemaal in op.

26-02-2008, 15:16
lezer meld zich ga verder!!

26-02-2008, 16:09

Ik zat nu zo'n kwartiertje in de bus en staarde doelloos uit het raam.
Terwijl ik naar buiten keek viel mijn oog op een zwarte bmw met harde muziek.
Hij kwam me bekend voor.. maar van waar?
Ik wist het weer, het was die vieze klootzak van thaiboks.
Hij zag mij niet dus ik kon blijven staren tot hij voorbij was.
Hij zag er toppie uit.. opgeschoren netals altijd een t-shirt waarin zijn mooie bruine gespierde armen goed naar voren kwamen en derest zag ik niet.
Hij scheurde voorbij en een paar seconden later was hij weg.
Ik dacht aan thaiboks.. vanavond moest ik weer trainen.
Zal ik gaan of niet?
Ik besloot vandaag niet te gaan, anders ben ik morgen totallos.
Ik ging naar school, lachte met mijn vrienden en deed gek.
Toen ik naar huis ging werd ik zenuwachtig.
Wat als hij nog steeds boos is?
Ik zette door en liep mijn straat in, terwijl ik mijn sleutel in het slot stak hoorde ik geschreeuw.
Mijn vader..
Ik was bang maar liep toch naar binnen ik trok mijn pumps snel uit en ging onschuldig bij de woonkamerdeur staan.
Salamalaikoum groette ik, en ik kreeg geen enkel woord terug.
Ewa fuck jullie dan, dacht ik in mezelf.
'Yemma, wat is er?' vroeg ik.
'Stil, ik wil er niet over praten.'
'Ik ben ook een lid van het gezin hoor, ik bedoel maaaaaar.' schreeuwde ik.
'Je broer zit vast' zei mijn vader zachtjes.
'WAT? Huh dat kan niet.. wie?'
'Jawel, Anouar zit vast ze hebben hem gepakt met drugs.'
Even vroeg ik me af of dit mij zojuist echt was overkomen of dat ik aan het dromen was.
Ik was blij, wajo je weet niet hoe blij.
Ik haatte Anouar die flikker, hij was altijd degene die mij sloeg en mijn andere broers deden het dan ook, hij was altijd degene die mij peste en uitschold terwijl ik niks verkeerd deed.
Hij was altijd degene die mij in mekaar sloeg als hij daar zin in had.
Tjah ik was zijn zusje.. ik was zijn boksbal.
'Ooh.. wat erg' zei ik ze3ma.
Van binnen sprong er confettie in mijn hart zo blij was ik.
'Hoelang moet hij zitten?'
'Een paar jaar, mohiem stil ga naar je kamer en tegen niemand zeggen' zei mijn vader hoofdschuddend.
Ik huppelde de trap op en er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht.
Ik ga gewoon lekker trainen vanavond.
Ik pakte mijn spullen alvast en bedacht een plannetje hoe ik het huis uit zou kunnen komen.
Ik had mijn plan bedacht en ik liep naar beneden om te eten.
Inmiddels zaten ook mijn tante en ooms in de huiskamer, kleine kinderen die rond aan het rennen waren en mijn broers die doodstil naar de grond keken.
Ik groette iedereen en ging erbij zitten, ik at iets en dronk een beetje thee.
Ik glipte weg naar boven pakte mijn tas en trok mijn jas aan.
Ik kon niet via de voordeur gaan want dan zouden ze me afmaken.
Ik besloot via mijn raam te gaan, gewoon improviseren dacht ik in mezelf.
Ik duwde mijn raam zachtjes open en gooide mijn sporttas naar beneden.
Ik gooide 1 been over de reling en daarna volgde de andere, ik hing aan een buis en gleed zachtjes naar beneden.
Ik hing nu zo ongeveer net boven het huiskamerraam.
Tfoe als er iets mis gaat sta ik voorschut bij iedereen die er nu is.
Ik besloot het laatste stukje te sprongen en kwam goed terecht, ik pakte snel mijn tas en rende naar de bushalte, de bus arriveerde ik kocht een kaartje ging ergens achterin zitten deed mijn kapuchon op mijn hoofd en was onderweg naar de sportschool.
Ik arriveerde even later en stapte uit, ik liep richting de sportschool en trok mijn kleding aan.
Mijn andere bokskleding zat nog in de was dus ik had een strakke grijze short aan met een strak grijs hemdje, mijn haar had ik in een hoge knot gedraaid en al mijn sieraden had ik uit gedaan.
Ik begon met mijn warming-up aangezien iedereen nog bezig was met omkleden toen de trainer naar mij toe kwam.
'Siham wil jij even handschoenen en scheenbeschermers uit het hok halen voor deze dame?'
'Is goed hoor, hij is gewoon open toch?'
'Jah meid, maar kijk uit als de deur van binnen dicht gaat zit je vast hè je kunt hem alleen van buiten open maken.'
'Ik let op meneer.'
Ik trok mijn handschoenen uit en liep via een trappetje naar beneden.
Ik liep naar het hok en zag die vieze klootzak.
Hij had alleen een short aan, hij zag er verdomd goed uit.
Hij glimlachte maar ik negeerde hem en stapte het hokje in.
De bokshandschoenen zaten boven op een plank maar ik kon er niet bij.
Ik zocht een krukje en ging erop staan terwijl ik probeerde de handschoenen te pakken voelde ik dat er ook iemand anders op de kruk kwam staan.
Ik schrok en draaide me in een reflex om, 'hij' was het.
'Salaam dame, zal ik je even helpen?'
'N n nee b b edankt hoeft niet' stotterde ik, tfoe dom wijf niet zo scheef doen je zet jezelf voorschut dacht ik in mezelf.
'Ewa saffie, niet zo moeilijk doen jij' zei hij lachend.
'Ik doe niet moeilijk, jij doet moeilijk want je veroorzaakt alleen maar problemen nu.'
'Problemen? Waar zie jij problemen mevrouwtje bijdehand?'
'We waren bijna gevallen e sukkel, kijk je staat er nog steeds ga is weg joh.'
Hij begon te lachen en duwde met zijn voet de deur dicht.
'Neee hallo wat doe jij, tfoe nu zitten we vast e dombo.'
Hij moest nog harder lachen en tilde mij van het krukje.
'Kowad, laat me los door jou zitten we hier vast.'
Het was donker.. en stoffig.
Ik stond op de grond en hij duwde me zachtjes tegen de muur.
'Ewa hoe heet je eigelijk.. schoonheid?'
'Raak mij niet aan klootzak.' schreeuwde ik.
'Doe is rustig joh' zei hij met een scheef lachje.
Normaal zou ik nu helemaal geflipt zijn.. maar hij deed iets met me.
Hij kwam steeds dichterbij en keek me diep in mijn ogen aan.
'Ik heet Brahim.. en hoe mag ik jou noemen.. baby?'
'Brahim, doe me een plezier en laat me los okè?'
Hij reageerde niet en kwam steeds dichterbij, ik draaide mijn gezicht om maar ik was te laat.
Hij zette zijn lippen op de mijne.. ik voelde iets raars in mijn buik.
Het gierde door mijn hele lichaam.
Hij ging zachtjes met zijn tong over mijn lippen heel langzaam.. ik genoot van het moment en ik kuste hem terug.
Onze tongen speelden tikkertje.. hij verkende mijn hele mond en maakte me gek met zijn lippen.
Alleen hij en ik bestonden totdat.. de deur open ging.
Ik schrok me dood, mijn trainer stond daar.
'Je hebt dus niet goed opgelet hè Siham' zei mijn trainer lachend.
Oeff ik had me net op het nippertje terug getrokken anders had hij ons zien kussen.
Brahim was nog steeds een beetje in de war.
Hij verzon een verhaal over dat iemand de deur dicht duwde toen hij me kwam helpen.
De trainer lag in een deuk en ik volgde hem om te trainen.
Ik liep precies achter de trainer toen ik een hand voelde.. hij trok aan mijn hand.
Het was Brahim, ik draaide me om en ik schaamde me kapot.
Ik had gewoon gekust.. met een jongen die ik nieteens ken en het is mijn eerste kus nog wel.
'Je bent goed man.. volgende keer weer? Zelfde tijd zelfde plek?' zei hij pesterig.
'Hou je bek joh, tfoe3liek kijk wat je hebt gedaan hè ik haat jou.' schreeuwde ik naar hem en ik liep weg.. om te trainen.
'Goedzo Siham, harder harder kom op nog eentje jaaa!!' riep mijn trainer.
Ik uitte al mijn woede op de boksbal, ik beelde mezelf in dat het Brahim was en daardoor was ik fanatieker dan normaal.
Ik bleef maar door stompen en trappen.
'Siham je mag beginnen met wedstrijden als je wilt, alleen ik wil dan wel dat je vaker komt trainen en je krijgt een soort personal coach.
Iemand die al vaker wedstrijden heeft gespeeld en nu in de A-klasse zit.'
'Ooh wauw lijkt me leuk!! Ik vind het goed hoor.'
Niet wetende wie mijn personal coach zou worden..

26-02-2008, 17:57
laat mij raden je coach zal Brahim zijn hahaha.. ga je vandaag nog door?

15-03-2008, 22:13
Uppppppppppppppppppppppppppppp'
Echt Klasse
ga gauw verder

xx Ewa_chika

Ps. Ben nieuwe fan !!!

17-03-2008, 14:24


niewe fan ga snel verder prachtig verhaal

17-03-2008, 14:42
Ga gauw verder..!

27-03-2008, 21:45
Knock Knock
Wher Are You 8-)

Pagina's : [1] 2