Bekijk volle/desktop versie : Men heeft van andermans kinderen af te blijven! Ook leraren!



26-02-2008, 12:48

Citaat:
Straf voor Antwerpse islamleraren
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: Tuesday 26 February 2008 @ 11:03
De rechtbank in Antwerpen heeft twee islamleraren en een studieopzichter van een koranschool vanochtend veroordeeld voor kindermishandeling. Ze hadden enkele leerlingen lijfstraffen gegeven.

De rechter legde het trio vier maanden voorwaardelijkse celstraf op en een boete van 550 euro, eveneens voorwaardelijk.

De beklaagden ontkenden de kinderen ooit geslagen te hebben. De straf is veel lager dan het Openbaar Ministerie eerder had geëist. Er was door het OM twee jaar cel en 1.100 euro boete gevorderd.

26-02-2008, 12:51


ze denken dat ze hier in marokko leven.

26-02-2008, 12:52
zonder jouw berichtje te hebben gelezen moest ik ook meteen denken aan islaam leraren. Ik weet nog toen ik vroeger naar de moskee ging om lessen te volgen....sommige kinderen werden echt hard aangepakt zeg.....
xkletsx xkletsx ahhhhhhh pijnlijk.....

26-02-2008, 12:53

Citaat door niedra:
zonder jouw berichtje te hebben gelezen moest ik ook meteen denken aan islaam leraren. Ik weet nog toen ik vroeger naar de moskee ging om lessen te volgen....sommige kinderen werden echt hard aangepakt zeg.....
xkletsx xkletsx ahhhhhhh pijnlijk.....



Kreeg 1 x een lineaal op mijn vingers... heb daarna nooit meer terug mogen gaan van mijn ouders!

26-02-2008, 12:56


vervelend maar dat zal wel de arabische manier zijn van kinderen terechtwijzen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik heb opgemerkt dat die arabische leraren verder geen gezag hebben.
Want de kinderen op de arabische school krijgen ze niet stil als ze niet dreigen of schreeuwen of wat dan ook.
Waar zou dat toch aan liggen?
Waarom luisteren de kinderen op de basisschool wel gewoon naar de leraar of lerares?

26-02-2008, 12:56
net goed voor die sukkel

26-02-2008, 12:57

Citaat door Miss_Magrebia:
Kreeg 1 x een lineaal op mijn vingers... heb daarna nooit meer terug mogen gaan van mijn ouders!


IK hamdoulilah noooit...maar is niet normaal hoor...dan pakten ze idd een lineaal of een plankje en dan sloegen ze er op los.....

Jammer dat ze op zulke manier omgaan met kinderen..

26-02-2008, 13:01


Hier zakt mijn rok van af!

Ik had destijds zo'n lieve vriendelijke zachtmoedige leraar araisch...denk vaak met weemoed terug aan die tijd

Door middel van verhaaltjes die hij vertelde leerden we arabisch schrijven..

Was echt een schatje...

Een andere leraar had ogen in zijn rug...iemand hoefde maar te bewegen en hij sloeg naar achteren met zijn stok



Vind het overigens erg laf dat ze alles ontkennen...wees dan man genoeg om alles toe te geven!

26-02-2008, 17:51
idd.. of het nou de buurvrouw, de buurman, iemand in de supermarkt of een leraar op school ONGEACHT afkomst/religie/cultuur is..

je hebt gewoon je poten thuis te houden !!

26-02-2008, 17:53
Ze zouden es een keer een mep terug moeten vangen, kijken hoe ze dan piepen..