Bekijk volle/desktop versie : boycotlijst van deense producten



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2008, 23:01
Dit zijn vele deense producten die je kunt boycotten.

http://www.islamway.com/mohammad/ar/?page=dkproducts

25-02-2008, 23:05


En hier kan je halal schnitzel krijgen. Uit duitsland!

http://www.halalverkel.de

25-02-2008, 23:09

Citaat door elkasoel:
Dit zijn vele deense producten die je kunt boycotten.

http://www.islamway.com/mohammad/ar/?page=dkproducts



LEGO is het enige product dat ik ken.

25-02-2008, 23:10

Citaat door alkindy:
LEGO is het enige product dat ik ken.


Ik weet waarom


25-02-2008, 23:15



Citaat door alkindy:
LEGO is het enige product dat ik ken.



Ik wist niet eens dat het uit denemarken kwam

25-02-2008, 23:16
Kinder.. is mijn kleine held dol op.. kan ik hem niet ontzeggen.. vooral nu er smurfjes inzitten..

Maersk is een ex-werkgever.. dus tjah!

De rest zegt me weinig.. op Lego na dan..

25-02-2008, 23:19
Oh no.

Geen 'Jutti' nagellak meer?







Of 'Hazz' shampoo ... ? oh oh ..'Muss Bzone' zeep!

NOOOOOOOOOOO!

25-02-2008, 23:21

Citaat door Cat:
Oh no.

Geen 'Jutti' nagellak meer?







Of 'Hazz' shampoo ... ? oh oh ..'Muss Bzone' zeep!!!

NOOOOOOOOOOO!


Met je afro over straat en maar lekker stinken...

25-02-2008, 23:29


Natalee Dee Rockssss!

25-02-2008, 23:35

Citaat door Freya_De_Idir:
Producten die overal ter wereld te verkrijgen en halal zijn om te gebruiken of te nuttigen zijn afkomstig van Allah .


Dus Allah is eigenlijk een Deense kaasboer?

Jij bent ECHT een profeet.

25-02-2008, 23:48

Citaat door GodSent:
Ik weet waarom



25-02-2008, 23:52

Citaat door GodSent:
Dus Allah is eigenlijk een Deense kaasboer?

Jij bent ECHT een profeet.


Jij mag geen titels uitdelen..

25-02-2008, 23:53



Citaat door Freya_De_Idir:


Even ontopic, ik vind dit zo'n onzin. Even gaan boycotten omdat we ons weer eens beledigd voelen. Producten die overal ter wereld te verkrijgen en halal zijn om te gebruiken of te nuttigen zijn afkomstig van Allah . Je kunt van alles gaan weigeren, daar niet van, maar dan zijn er nog miljarden anderen op deze wereld die ervoor zorgen dat het verkoop van de artikelen vrolijk doorgaat. Ze zouden ons niet eens missen. [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Ik had toentertijd ook nog begrepen dat we alle producten van Giorgio Armani moesten boycotten omdat hij Joods was. Nou miljarden mensen die Giorgio bleven betalen voor zijn heerlijke luchtjes en zijn prachtige designs. Niemand die er last van heeft.[/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Try something else.





Cartoons kunnen Denen 11.000 jobs kosten
di 31/01/06 - In Denemarken wordt gevreesd voor een verlies van meer dan 11.000 arbeidsplaatsen als als gevolg van een blijvende handels- en klantenboycot in de moslimlanden. Die kwam op gang na de publicatie van twaalf spotprenten over de profeet Mohammed in de Deense krant Jyllands-Posten in september vorig jaar.
In een analyse van de Jyske Bank over de boycot door de Arabische wereld luidt het dat vooral de export van levensmiddelen en landbouwproducten voor geruime tijd in gevaar zijn.

Als de boycot een jaar duurt, betekent dat alleen al voor die periode een inkomstenverlies van 320 miljoen euro en het verdwijnen van 4.000 arbeidsplaatsen.

De waarde van de Deense totale export naar de betrokken landen becijferde de bank op 1,1 miljard euro. Dat komt overeen met 1,1 procent van alle uitvoer en 11.200 arbeidsplaatsen.

Deense firma sluit de deuren
De Deense levensmiddelengroep Arla heeft gisteren al een grote zuivelfabriek in de Saudische hoofdstad Riyad met 800 werknemers wegens de groeiende boycot voor onbepaalde tijd gesloten.
(foto Belga) De Deense premier Anders Fogh Rasmussen (foto) verklaarde na de excuses van Jyllands-Posten dat er nu hoop bestaat dat vooraanstaanden in de moslimwereld de dreigende boycot helpen afwenden.

De ministers van Binnenlandse Zaken van de Arabische landen hebben in Tunis echter in een officieel communiqué aan de Deense overheid gevraagd dat de auteurs van de spotprenten streng gestaft worden.
Bomalarm
In Denemarken is er bomalarm geweest bij twee kantoren van de krant, die spotprenten van de profeet Mohammed had geplubliceerd.

Eerder had de hoofdredacteur van de krant zijn excuses aangeboden.
De politie doorzocht de lokalen maar vond geen springtuigen



'Daar sla je de plank een beetje mis vees ik.

25-02-2008, 23:56
Je kan denemarken boycotten maar heeft het nut? Tref je daar de cartoonist mee?

26-02-2008, 00:17

Citaat door GodSent:
Ik weet waarom


Bedankt voor de inspiratie.
Ik ga met mijn net aangeschafte legosteentjes de door moslims in naam van allah opgeeiste misselijke en lafhartige aanval op de burgers van London en Madrid nabouwen.

Pagina's : [1] 2 3