Bekijk volle/desktop versie : Examenkandidaten



Pagina's : [1] 2

25-02-2008, 21:53
Salaam Allaikoem,

Hoe gaat het met het leren van de stof? Zijn jullie zenuwachtig?


Ik heb mijn examen zelf in 2006 afgelegd en ik zég dat het goed te doen is. De kunst is alleen dat je hard moet gaan stampen en oefenen. Ik raad jullie aan om een Bibliotheek op te zoek en daar te gaan leren. Namelijk geen afleiding en je wordt gedwongen om iets te doen.

Moge Allah jullie allen laten slagen!

Groetjes,

H_D

25-02-2008, 23:20



Citaat door Hmeds_Daughter:
Salaam Allaikoem,

Hoe gaat het met het leren van de stof? Zijn jullie zenuwachtig?


Ik heb mijn examen zelf in 2006 afgelegd en ik zég dat het goed te doen is. De kunst is alleen dat je hard moet gaan stampen en oefenen. Ik raad jullie aan om een Bibliotheek op te zoek en daar te gaan leren. Namelijk geen afleiding en je wordt gedwongen om iets te doen.

Moge Allah jullie allen laten slagen!

Groetjes,

H_D



Vaak is het zo dat diegene die het hardst stampen juist slechte cijfers halen, omdat ze alles letterlijk uit hun hoofd proberen te stampen ipv de hoofdzaken te kennen..

Mijn advies is om de stof gewoon rustig een keer door te lezen om alles te verfrissen en dan oefenen met oude examens.. Dat lijkt mij een veel betere methode om alles te gaan stampen.

25-02-2008, 23:23
gewoon gokken, alles C dan haal je het wel

25-02-2008, 23:24

Citaat door Bekend:
gewoon gokken, alles C dan haal je het wel



Helaas zijn t niet altijd allemaal meerkeuzevragen

25-02-2008, 23:26



Citaat door Aitouzine:
Helaas zijn t niet altijd allemaal meerkeuzevragen



schijt, gewoon wat opschrijven..

25-02-2008, 23:28

Citaat door Bekend:
schijt, gewoon wat opschrijven..



Stoer..

25-02-2008, 23:31

Citaat door Aitouzine:
Stoer..


mag ik zweren dat ik qua opleidingsniveau hoger zit dan jij

25-02-2008, 23:35

Citaat door Bekend:
mag ik zweren dat ik qua opleidingsniveau hoger zit dan jij



Ik heb niet gezegd dat je dommer bent dan ik..

Maar nu maak je me wel nieuwsgierig.. Ik ga de weddenschap met je aan. Vertel me maar wat je doet.

25-02-2008, 23:39

Citaat door Aitouzine:
Ik heb niet gezegd dat je dommer bent dan ik..

Maar nu maak je me wel nieuwsgierig.. Ik ga de weddenschap met je aan. Vertel me maar wat je doet.


Jou manier van reageren bevalt me niet, ik vind dat je deze site TE serieus neemt wat betreft je taalgebruik.

PM mij maar watvoor studie jij doet, dan zeg ik je of ik hoger of lager zit

25-02-2008, 23:46

Citaat door Bekend:
Jou manier van reageren bevalt me niet, ik vind dat je deze site TE serieus neemt wat betreft je taalgebruik.

PM mij maar watvoor studie jij doet, dan zeg ik je of ik hoger of lager zit



Ik lig daar echt wakker van..

Jij wil zweren dat je hoger zit dan ik, dus vertel jij me maar wat voor studie je doet. Je kan het me ook pmen..

25-02-2008, 23:46
wahahah, waar slaat dat nou op ''wedden dat ik slimmer ben dan jij'' ik hoop dat die anders toch een hoger opleidingsniveau heeft OPSCHEPPER

ontopic: ik heb mijn examens in mei

25-02-2008, 23:56
Het komt wel goed, insha'allah.
Kan niet wachten dat het 12 juni is, De Dag Van De Normeringen whahahaha

26-02-2008, 00:03


vooor je het weet, ik bedoel begin van het schooljaar tot nu is ook razend snel gegaan, dus alleen maar met je ogen knipperen en je hebt je diploma in handen:P

26-02-2008, 09:03

Citaat door Aitouzine:
Vaak is het zo dat diegene die het hardst stampen juist slechte cijfers halen, omdat ze alles letterlijk uit hun hoofd proberen te stampen ipv de hoofdzaken te kennen..

Mijn advies is om de stof gewoon rustig een keer door te lezen om alles te verfrissen en dan oefenen met oude examens.. Dat lijkt mij een veel betere methode om alles te gaan stampen.



Geschiedenis niet stampen?
Dus: stampen en oefenen.

26-02-2008, 10:28

Citaat door Aitouzine:
Vaak is het zo dat diegene die het hardst stampen juist slechte cijfers halen, omdat ze alles letterlijk uit hun hoofd proberen te stampen ipv de hoofdzaken te kennen..

Mijn advies is om de stof gewoon rustig een keer door te lezen om alles te verfrissen en dan oefenen met oude examens.. Dat lijkt mij een veel betere methode om alles te gaan stampen.



Ik ben het met je eens, je moet juist proberen de stof te begrijpen. Op het moment dat je het goed en begrijpend leest zit het echt wel in je hoofd, (althans bij mij wel). De stof die je leert moet je voornamelijk kunnen toepassen bij o.a bronnen en dergelijke. En tja ze vragen toch nooit letterlijk iets van het boek.

Pagina's : [1] 2