Bekijk volle/desktop versie : Hoelang moet je ingeschreven staan bij de woningbouwvereniging??



25-02-2008, 21:22

Citaat door maysan:
Ik sta nu al een jaar bij me broer ingeschreven,en in november zijn ze van plan om zijn woning te slopen..Mij vraag is nu hoelang moet je ingeschreven zijn om ook een huis te krijgen..??
.

26-02-2008, 02:17


Ik denk dat je wel minimaal één a twee jaar moet staan ingeschreven. Maar het ligt er ook aan in welke stad je woont, denk ik..

26-02-2008, 11:10
naar mijn wete geld die regel niet meer, dat jij ook een huisje kunt krijhen momenteel doen ze erg moeilijk

26-02-2008, 19:35
Ze doen tegenwoordig heel ergg moeilijk..

Sinds november 2005 sta ik ingeschreven, maar nog steeds geen huis.. Wordt er doodziek van..

26-02-2008, 22:18



Citaat door men_zotia:
Verschilt per gemeente ja, maar het is wel; hoe langer je staat ingeschreven, hoe eerder je kans hebt op een woning. Als ik bijv al 5jaar sta ingeschreven, en jij 3 jaar, dan krijg ik die huis eerder dan jij.
Maar anders moet je maar eens naar Woningnet bellen, dan weet je het zeker!


Mijn zus staat 4 jaar ingeschreven en ze heeft binnen één maand een huis gekregen. En inderdaad, hoe langer, hoe sneller

26-02-2008, 22:20

Citaat door maysan:
Erg he..
Nee maar weet je waarom ik het mij afvroeg,omdat de huis van me broer wordt gesloopt..en wat ik dus had begrepen is als je ouder dan 18 bent,ook recht hebt op een huis..


Je moet je dan ook vanaf je 18de meteen inschrijven. Velen vergeten dit en dat is zonde, want ineens hebben ze een huis nodig..

26-02-2008, 22:46

Citaat door maysan:
Erg he..
Nee maar weet je waarom ik het mij afvroeg,omdat de huis van me broer wordt gesloopt..en wat ik dus had begrepen is als je ouder dan 18 bent,ook recht hebt op een huis..


Ja, dat is waar.. Ewa sbar waha, meer niet.. Ondanks dat het moeilijk is.. Rot regels..

03-07-2010, 16:19
He, stel dat je ergens woont en er wordt daar gesloopt. Krijgt alleen de hoofdbewoner urgentie? En medebewoner moet mee verhuizen of krijgt die een aparte urgentie?
Want hoorde laatst dat medebewoner ook aparte urgentie krijgt als diegene dat graag wil.
?

03-07-2010, 17:02
in Arnhem minimaal 7 jaar je moest al vanaf je 18de inschrijven Dombo! ik krijg nu bijna heerlijk een huisje. kan ik lekker met me vrouwtje intrekken kunnen we ook endelijke 20 baby´s maken

03-07-2010, 20:22

Citaat door 112233moh:
in Arnhem minimaal 7 jaar je moest al vanaf je 18de inschrijven Dombo! ik krijg nu bijna heerlijk een huisje. kan ik lekker met me vrouwtje intrekken kunnen we ook endelijke 20 baby´s maken



nou wordt heel wat stapelbedden kopen hebbe jullie al kinderen

03-07-2010, 20:40
Ik heb zelf drie jaar ingeschreven gestaan en heb pas de derde aanbieding aangenomen.