Bekijk volle/desktop versie : Stupide LPF "politici"

Pagina's : [1] 2 3

05-09-2002, 11:09
Heinsbroek rijdt
graag te hard

AMSTERDAM - De in zijn vrije tijd in Bentley's en Ferrari's rijdende minister Herman Heinsbroek (Economische Zaken) overschrijdt regelmatig de maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen. De LPF-bewindsman, die onlangs nog een groot punt maakte van waarden en normen en het handhaven van wetten en regels, trekt zich niets aan van de huidige snelheidslimieten omdat hij deze onredelijk vindt.

Minister Heinsbroek ...normen en waarden... (Foto: ANP)

Volgens de minister levert 10 of 20 kilometer te hard rijden immers geen enkel gevaar voor de verkeersveiligheid op.

De minister van Economische Zaken vindt het dan ook belachelijk wanneer hij een bekeuring krijgt als hij de verkeersregels aan zijn laars lapt.

"Dan zeg ik tegen zo'n agent: kijk eens naar mijn auto, denk jij nou echt dat ik straks geen 130 kilometer per uur rij?", aldus de minister, die doorgaans in bolides rijdt die met gemak een snelheid van 200 kilometer per uur halen.

Heinsbroek vindt het vooral irritant dat agenten wel tijd hebben om hem te bekeuren voor een snelheidsovertreding of het niet op tijd betalen van de parkeermeter, maar inbrekers niet weten op te pakken.

"En die agent zegt dan: meneer Heinsbroek, ik ben het eigenlijk met u eens, maar ik krijg ook maar opdrachten, ik zou ook liever inbrekers vangen."

De PvdA is woest over de uitlatingen van de minister. "Als hij denkt dat hij zomaar 20 kilometer te hard kan rijden dan is het een grote verkeerscrimineel", aldus PvdA'er Van Heemst, die tekst en uitleg wil van minister De Boer (Verkeer).

"Dit deugt echt voor geen meter. Een minister moet het goede voorbeeld geven. Heinsbroek pleit voor waarden en normen, maar gooit er zelf met de pet naar. Echt hondsbrutaal", zo stelt Van Heemst, die de bewindsman hard wil aanpakken.

05-09-2002, 11:12

Daar gaan je normen en waarden! Wat een voorbeeld geef je dan nog? Echt vaag van die man!

05-09-2002, 11:14
Maar die hele LPF is vaag

Ik heb nog nooit een stel mensen bij elkaar gezien die zo weinig verstand heeft van politiek zeg!!!
DOM DOM DOM

05-09-2002, 11:16
DOMST DOMST DOMST, ik ken bijna niemand die dommer is dan heel de LPF bij elkaar....... Wat een rotzooi is dat......

05-09-2002, 11:17

al die gasten van LPF zijn vaag.

05-09-2002, 11:19
volgens mij delen ze ook 1 hersencvel met elkaar

en als vandaag nawijn 'm heeft- dan heeft hiensbroek dus even niks he

05-09-2002, 11:20

Citaat:
Origineel gepost door Safira75
volgens mij delen ze ook 1 hersencvel met elkaar

en als vandaag nawijn 'm heeft- dan heeft hiensbroek dus even niks he
volgens mij is Nawijn dan wat minder bedeeld geweest de laatste periode....

05-09-2002, 11:40

Citaat:
Origineel gepost door nl-girl

volgens mij is Nawijn dan wat minder bedeeld geweest de laatste periode....
daar zou je best 's gelijk in kunnen hebben!!

05-09-2002, 21:04
als deze partij zo dom is hoe is het gesteld met de mensen die er op gestemd hebben
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg DOM
nee wat ik hier schrijf is nog te goed for die lui ik heb geen erger woorden for
LPF is een afkorting van ja ik dacht dat het zo begint LIJP PARTIJ fortuin ja hoe kan het anders

05-09-2002, 21:18
LPF...... gaat heel nederland naar zn mallemoer HELPEN

05-09-2002, 22:01

Citaat:
Origineel gepost door _BENZIE_
LPF...... gaat heel nederland naar zn mallemoer HELPEN
Wrijf het er nog maar eens in, dit worden rampjaren

05-09-2002, 22:27
Ja hij pleit voor normen en waarden maar lapt zelf de regels aan zijn laars en daarbij is hij een hele grote playboy, ik vraag mezelf af pleit hij nou voor "zijn" normen en waarden, dat wordt dan ook een lekkere h.o.e.r.e.n zooi.

05-09-2002, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door nl-girl
Wrijf het er nog maar eens in, dit worden rampjaren
volgens mij gaan er meer politicus de pijpt uit als ze zo door gaan
het zijn allemaal dectaatorsTjes ..........

"het valt me op dat ze het volk aan het heropvoedenmaar ze mogen eerst zichzelf HER opvoeden en dan mogen ze orden bringen in het land"

ach ja waar maak ik me nou druk om ?? ik ben een marokkaan
en daar moet ik maar mee leren leven de naam hebben we
toch al

PS: "LPF HELPT NEDERLAND NAAR ZN MALLEMOER"

07-09-2002, 14:44
lpf= Lijst Politieke Fun

die grapjassen die doen niks anders dan lol hebben daar maar echt werken ho maar en dat allemaal van onze belasting centen

07-09-2002, 14:47
ach ja als 10 of 20 km te hard rijden moeten kunnen dan moeten kleine diefstal toch ook kunnen, want waar maken we ons druk om het is toch niet zo dat we voor 1000den euro's stelen.

Pagina's : [1] 2 3