Bekijk volle/desktop versie : Sheb Testen!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-02-2008, 15:14
Denk je echt iets opgebouwd te hebben met een meisje en je voelt je gwn superhappy je heb gwn alles voor haar over DAN gaat ze je testen zehma net of je haar NOG moet verdienen of je niet genoeg voor haar over hebt gehad. En nog op zo een lompe manier ook laten ze een vriendin bellen met info die alleen ZIJ kan weten Wollah echt een zware afknapper bij mij, gelijk de deur wijzen.....2x meegemaakt echt typisch marokkaanse vrouw.

Wie van de dames gaat hier ontkennen dat ze niet test....ik denk wel 70%

25-02-2008, 15:15


hahahahahaha:P

mischien wilt ze alles 1000 % zeker weten dat je voor haar gaat
alleen ze heeft het beetje op domme manier getest

25-02-2008, 15:19

Citaat door magrabia_lady:
hahahahahaha:P

mischien wilt ze alles 1000 % zeker weten dat je voor haar gaat
alleen ze heeft het beetje op domme manier getest





Ze moet gwn VERTROUWEN hebben deed ik toch ook
En 2x is geen toeval bij mij, begin het vermoeden te krijgen dat de gemiddelde marokkaanse vrouw gewoon een laag IQ heeft. No hard feelings verder val jou niet aan he

25-02-2008, 15:22
De meeste jongens kunnen daar niet tegen.
Mijn vriendin heeft het ook een keer gedaan bij haar ex.
Ze hebben er lang ruzie over gehad.

Als je toch aan een relatie begint is vertrouwen heel erg belangerijk.

25-02-2008, 15:24


[QUOTE=liefmeisje24;44406360]De meeste jongens kunnen daar niet tegen.
Mijn vriendin heeft het ook een keer gedaan bij haar ex.
Ze hebben er lang ruzie over gehad.

Als je toch aan een relatie begint is vertrouwen heel erg belangerijk.[/QUOTE]




juistem jij begrijpt het

25-02-2008, 15:26

Citaat door Meyemie:

Citaat door liefmeisje24:
De meeste jongens kunnen daar niet tegen.
Mijn vriendin heeft het ook een keer gedaan bij haar ex.
Ze hebben er lang ruzie over gehad.

Als je toch aan een relatie begint is vertrouwen heel erg belangerijk.





juistem jij begrijpt het
Het heeft weinig zin om een relatie aan te gaan als je die gene niet vertrouwt. Alleen vind ik het moeilijk om iemand te vertrouwen.

Is het nou over tussen jullie?

25-02-2008, 15:27

Citaat door Meyemie:
Denk je echt iets opgebouwd te hebben met een meisje en je voelt je gwn superhappy je heb gwn alles voor haar over DAN gaat ze je testen zehma net of je haar NOG moet verdienen of je niet genoeg voor haar over hebt gehad. En nog op zo een lompe manier ook laten ze een vriendin bellen met infi die alleen ZIJ kan weten Wollah echt een zware afknapper bij mij, gelijk de deur wijzen.....2x meegemaakt echt typisch marokkaanse vrouw.

Wie van de dames gaat hier ontkennen dat ze niet test....ik denk wel 70%



Misschien had ze een aanleiding om je te testen. Zowiezo zou ik een jongen nooit testen. Als ie mij playt heeft ie uiteindelijk alleen zichzelf ermee..

25-02-2008, 15:29

Citaat door hinderlijk_:
Misschien had ze een aanleiding om je te testen. Zowiezo zou ik een jongen nooit testen. Als ie mij playt heeft ie uiteindelijk alleen zichzelf ermee..


Hoezo denk jij dat ?

25-02-2008, 15:30

Citaat door liefmeisje24:
Het heeft weinig zin om een relatie aan te gaan als je die gene niet vertrouwt. Alleen vind ik het moeilijk om iemand te vertrouwen.

Is het nou over tussen jullie?





Over en uit ...FINITO!!!

25-02-2008, 15:31
je kan je vriend wel vertrouwen maar je vertrouwd de andere mense niet die met jou vriend zijn praten omgaan of wat dan ook..

maar elkaar teste is beetje kinderachtig

maar mohimm je moet een jonge nooit 100% vertrouwen. pas nadat je gaat trouwen.

25-02-2008, 15:31

Citaat door hinderlijk_:
Misschien had ze een aanleiding om je te testen. Zowiezo zou ik een jongen nooit testen. Als ie mij playt heeft ie uiteindelijk alleen zichzelf ermee..




Zij was gwn van dat soort dat denkt dat elke jongen hetselfde is, tja dan kom je niet ver. Zet een keer je verstand opzij en luister naar je hart

25-02-2008, 15:32

Citaat door Meyemie:
Ze moet gwn VERTROUWEN hebben deed ik toch ook
En 2x is geen toeval bij mij, begin het vermoeden te krijgen dat de gemiddelde marokkaanse vrouw gewoon een laag IQ heeft. No hard feelings verder val jou niet aan he



Of dat jij gewoon moeilijk of niet te vertrouwen bent voor die meiden???

25-02-2008, 15:33



Citaat door liefmeisje24:
Hoezo denk jij dat ?


Nou als hij altijd eerlijk tegen haar is geweest en zij zich nooit zorgen heeft hoeven maken waarom zou ze em dan testen.. En ik zeg ook misschien.. Hoeft niet perse

25-02-2008, 15:34

Citaat door magrabia_lady:
je kan je vriend wel vertrouwen maar je vertrouwd de andere mense niet die met jou vriend zijn praten omgaan of wat dan ook..

maar elkaar teste is beetje kinderachtig

maar mohimm je moet een jonge nooit 100% vertrouwen. pas nadat je gaat trouwen.



Zelfs nadat je met em getrouwd ben is ie nie altijd te vertrouwen.

25-02-2008, 15:36

Citaat door Meyemie:
Denk je echt iets opgebouwd te hebben met een meisje en je voelt je gwn superhappy je heb gwn alles voor haar over DAN gaat ze je testen zehma net of je haar NOG moet verdienen of je niet genoeg voor haar over hebt gehad. En nog op zo een lompe manier ook laten ze een vriendin bellen met infi die alleen ZIJ kan weten Wollah echt een zware afknapper bij mij, gelijk de deur wijzen.....2x meegemaakt echt typisch marokkaanse vrouw.

Wie van de dames gaat hier ontkennen dat ze niet test....ik denk wel 70%



als je haar echt het gevoel gaf dat je te vertrouwen was, had ze je vast niet getest..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7