Bekijk volle/desktop versie : Badmeesters aangevallen na aanranding in zwembad

Pagina's : [1] 2

05-09-2002, 11:04
Van een onzer verslaggevers

In het Groenoordzwembad in Schiedam is dinsdagmiddag een meisje aangerand. Toen personeelsleden wilden ingrijpen, gingen de jongens hen te lijf. Zes jongens, variërend in leeftijd van 14 tot 16 jaar, zijn opgepakt na het incident.

De aanranding vond tussen vijf en zes uur plaats toen hooguit 30 recreanten in het zwembad aanwezig waren. Een vrouwelijk personeelslid werd in haar gezicht geslagen en een collega in zijn kruis getrapt. De verdachten zijn voor een groot deel van Marokkaanse komaf, aldus zwembadmanager A. van Oostebrugge. Over de identiteit van het meisje wil de politie niets loslaten.

Voor Van Oostebrugge is het incident geen aanleiding om het toezicht te verscherpen. Temeer omdat vorig jaar al een pakket maatregelen is getroffen nadat een 18-jarige Rotterdammer ontucht pleegde met een 14-jarig meisje.

Toevallig werd afgelopen week ook de balans opgemaakt van een project om seksuele intimidatie in Rotterdamse zwembaden tegen te gaan. In het rapport, waaraan politie, justitie en alle gemeentelijke en Sportfondsenbaden mee werkten, staat dat de `zwembadaanranders' vaak jonger zijn dan gedacht. Niet alleen de groep tussen 13 en 18 jaar, maar ook jeugd van 9 tot 14 jaar maakt zich schuldig aan handtastelijkheden. Het project heeft geleid tot een protocol dat beschrijft hoe zwembadpersoneel onaangepast gedrag kan herkennen.

05-09-2002, 11:05

Wat zijn dit voor jongens die dit doen? En waar zijn hun ouders? Ze geven iedereen een slechte naam.

05-09-2002, 11:19
Halloooooooooo,

Waar gaat het heen met deze wereld, toen ik 16 was DACHT ik geeneens aan seks, maar tegenwoordig moet je dan op zijn minst de kamasutra doorgewerkt hebben. Desnoods dwing je iemand voor een massale verkrachting.....

Waar komt dat vandaan? Leren ze dat van de zogenaamde adult-entertainment video's? Of is dat puur verveling? Weten ze niet beter? Wie heeft hen opgevoed?

Het is vies, en treurig.....

NL-girl

05-09-2002, 11:21
hier word ik zo droevig van.

ze zijn nog zo jong, hoe komen ze in godsnaam op het idee om zoiets te doen?

waarom?

05-09-2002, 11:24

ja, ik snap er ook niks van. Begin inderdaad heel sterkt het idee te krijgen dat generaties hiervoor veel onschuldiger waren dan nu.
Ik zsie echt hele jonge meisjes die ECHT op oude vrouwen lijken. Is toch niet nodig....je bent maar 1 keer kind hoor.....pfffffffffffffffffff

En jongens die niet alleen aan sex denken (dacht dat ze dat sowiezo deden)...maar die denken dat ze die gedachten zomaar om mogen zetten in daden...ZIJN ZE GEK OFZO

en daty nu al...
what's next?
dutroux praktijken?????? ik snap er niks meer van hoor.

05-09-2002, 11:27
Ze denken dat het stoer is en jutten elkaar op. Het zijn gewoon een stelletje eikels.

05-09-2002, 11:29
dat soort jongens moeten HARD worden aangepakt
niet allene door justitie
maar door familie
kenissen
en soortgenoten!
BAH wat HAAT ik dat soort mensen zeg!

05-09-2002, 16:00
Een goed pak slaag verdienen ze en cursus sociale vaardigheden! Plus seksuele voorlichting EN een taakstraf in de zwembad of Blijf Van Mijn Lijf-huis!! Zal ze eens leren stelletje etters!

05-09-2002, 16:10

Citaat:
Origineel gepost door el moechoe

Safira...
waarom reageer je niet op Msn???
ga je vanavond mee naar de vergadering als je wilt???
ik heb al met Jet gesproken. Ik kom volgende week. Ik zat niet op mijn plek, vandaar dus.

05-01-2012, 16:44
Was er maar sociale controle hier opvoeding door andere op straat veeeeeeeel beter dan het maar lekker loslaten!

05-01-2012, 16:48
Gelukkig niet hier in België. Ik heb het gevoel, en correct me if I'm wrong, dat marokkaanse jongens in nl het veel harder uithangen. Dat ze daarbij echt serieus 'fucked up' zaken doen zoals dit.
Dit gaat er echt over, Meer als een stap te ver hoor! Ziek dit!

05-01-2012, 17:05
Wanneer vrouwen / meisjes al tijdens je opvoeding als 'minderwaardig' worden beschouwd, dan krijg je dit soort dingen ja. Triest gewoon!

05-01-2012, 17:23

Sodeju!

05-01-2012, 17:30

Citaat door Safira75:
Van een onzer verslaggevers

In het Groenoordzwembad in Schiedam is dinsdagmiddag een meisje aangerand. Toen personeelsleden wilden ingrijpen, gingen de jongens hen te lijf. Zes jongens, variërend in leeftijd van 14 tot 16 jaar, zijn opgepakt na het incident.

De aanranding vond tussen vijf en zes uur plaats toen hooguit 30 recreanten in het zwembad aanwezig waren. Een vrouwelijk personeelslid werd in haar gezicht geslagen en een collega in zijn kruis getrapt. De verdachten zijn voor een groot deel van Marokkaanse komaf, aldus zwembadmanager A. van Oostebrugge. Over de identiteit van het meisje wil de politie niets loslaten.

Voor Van Oostebrugge is het incident geen aanleiding om het toezicht te verscherpen. Temeer omdat vorig jaar al een pakket maatregelen is getroffen nadat een 18-jarige Rotterdammer ontucht pleegde met een 14-jarig meisje.

Toevallig werd afgelopen week ook de balans opgemaakt van een project om seksuele intimidatie in Rotterdamse zwembaden tegen te gaan. In het rapport, waaraan politie, justitie en alle gemeentelijke en Sportfondsenbaden mee werkten, staat dat de `zwembadaanranders' vaak jonger zijn dan gedacht. Niet alleen de groep tussen 13 en 18 jaar, maar ook jeugd van 9 tot 14 jaar maakt zich schuldig aan handtastelijkheden. Het project heeft geleid tot een protocol dat beschrijft hoe zwembadpersoneel onaangepast gedrag kan herkennen.
Waar is je bronvermelding?

05-01-2012, 17:34
Hoe komt een artikel uit 2002 zomaar bovendrijven?

Pagina's : [1] 2