Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Trimgel ?



25-02-2008, 13:55





Ik had hem net bijna besteld, maar ik dacht eerst wat informatie inwinnen bijde meisjes van marokko.nl
Ik ben niet zo dik ofzo , alleen mijn buik heeft wat vet laatste jaar..



wie kent t, en wie heeft t geprobeerd?
En wie kent de capsules van trimcaps?

(dit is de site waar ik de info vandaan heb)
http://www.trimgel.be/index.php#probeer

25-02-2008, 14:14


Oh als Oprah erbij zweert dan wil ik er ook wel bij zweren!

25-02-2008, 14:39

Citaat door Moeskiela:
Oh als Oprah erbij zweert dan wil ik er ook wel bij zweren!


Ja daarom komt het voor mij vertrouwelijk over, ik koop nooit afslangproducten, maar heb geen zin meer om te sporten




iemand ervaring?

25-02-2008, 15:22
nou mensen ?

wil het zometeen al gaan bestellen !

25-02-2008, 19:15


Up voor de klaagmuur!

25-02-2008, 19:45

Citaat door Moeskiela:
Oh als Oprah erbij zweert dan wil ik er ook wel bij zweren!



En toch is het nog steeds een dikke troela

25-02-2008, 19:51
hets onzin
wou hem ook bestellen

heel veel mensen
zeggen dat hij niet werkt
en bijwerkingen heeft



dus niet doen meid

25-02-2008, 20:19
Ik wou het ook bijna bestellen, maar ben bang voor bijwerkingen.
Lijkt me wel lekker, alleen een klein beetje van je buik af..en dat door een gel?

Ik denk wel dat je ervan kan afvallen..Ik bedoel Oprah zweert erbij? Oprah is toch altijd heel eerlijk en wil mensen helpen. Ze heeft al genoeg geld, waarom nog mensen oplichten?

We zullen zien, wie hem zal bestellen! Laat ons weten of er enkele resultaten zijn!

Succes hihi

25-02-2008, 20:21
Denk je nou echt dat als het echt zou werken er toch nog zoveeeeel mensen rond zouden lopen met overgewicht ?

Hell no, gewoon bullshit dus.

26-02-2008, 00:55
maar niemand die spreek uit echte ervaring?

maar wel bedankt voor jullie reacties..

en wat voor bijwerkingen heeft de Trimgel dan zoal?

28-02-2008, 16:10
ik heb via een vriendin gehoord dat haar vriendin het had geprobeerd en het werkte. dus tegen april schaf ik ook 2 tubes aan, net voor de vakantie

28-02-2008, 17:12
hey meid,

ik denk wel dat hier enig waarheid in zit. Ik heb trouwens jarenlang geleden een documentaire gezien.. over de afrikaanse cactus waarvan je veel kunt afvallen wanneer je dit inneemt... ze waren destijds nog bezig met onderzoeken etc... en nu kom ik dezelfde cactus tegen in deze trimgel. Ik gok erop en ga het bestellen... en wie weet val je hiervan echt af..


groetjes amira

03-12-2008, 02:08


jaa klopt zo een cactus bestaat, waar je uuureeenlang geen honger van krijgt, en dat zit ook met andere natuurlijke olien in die trimgel, dus ik denk dat het wel zou gaan werken! duz probeer het, why not togh

02-06-2009, 12:41
Dames het werkt dus echt!!
Ik heb nooit vertrouwen gehad in zulke smeersels maar trimgel is echt goed!
Nou ik gebruik hem al 2 maanden (smorgens en savonds) en ben 6 cm kwijt aan mijn buik en ik ben zo een 3 kilotjes kwijt wat niet zo veel is, maar ik heb een strakkere buik en bovenarmen van gekregen. Doen dus!!!