Bekijk volle/desktop versie : (K)Mon Mariage(K)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

25-02-2008, 12:38
Nou jullie zien wel hoe het verder gaat. [/SIZE]

[SIZE=3]-------------------------------------------------------------[/SIZE]

[SIZE=3]Hoofdpersonen:[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:21 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:25 jaar.[/SIZE]

[SIZE=3]Personen:[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Nadia's moeder,40 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Nadia's vader,44 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje:Nadia's broer,25 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Nadia's zus,23 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Achraf:Nadia's broertje,19 jaar.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Nadia's vriendin,21 jaar.[/SIZE]

[SIZE=3]Er zullen nog meer personen in het verhaal komen.[/SIZE]

[SIZE=3]P.S.Veel leesplezier! [/SIZE]

[SIZE=3]-------------------------------------------------------------------[/SIZE]

[SIZE=3](K)[COLOR=deepskyblue]Mon Mariage(K)[/SIZE][/COLOR]

[SIZE=3]Slaat O Slaam 3la Rassollah,Ila zhaila Sidna Mohamed,Allah m3a zhel 3ali,yoeyoeyoeyoe.Rachid&Ik lopen trap voor trap naar beneden.Als we eindelijk buiten zijn,speelt de dakka marakchia.Buren die meekijken,en klappen.Me broer Mootje die met me moeder zit tedansen op straat.We worden begeleid door de Chaffeur,naar de Limozine.Een paar foto's,hier en daar.Eindelijk zitten we in de limozine.Als ik merk dat Rachid naar me kijkt,kijk ik beschaamd naar de grond.'Prinsesje van me',zegt Rachid met een brede lach..[/SIZE]

[SIZE=2]Chapter 1.[/SIZE]

[SIZE=3]Fatima:Nadia,nadia!Azhi 3aweni!(Nadia,nadia,kom me helpen)[/SIZE]
[SIZE=3]Ik hoorde mijn moeder al van de gang roepen.Ik stopte met schrijven,en ging naar beneden.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Met wat moet ik je helpen?[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Taíbie elghda,3amek hei zhi l3endna.(Ga eten maken,je oom komt straks naar hier)[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Wagha,wat moet ik maken dan?Zal ik bastilla maken?[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Wagha,bentie.Jou bastilla is lekker. [/SIZE]
[SIZE=3]Ik ging naar de keuken,deed een schort om,en ging aan het werk.Ik was er 2 uren mee bezig..Nadat ik eindelijk klaar was,en ik het in de oven stopte,ging ik alvast hee maken,en koekjes in borden doen.Ik ging snel naar boven,ging douchen,deed me marokkaansje jurk aan,en ging toen weer naar beneden..Ik hoorde de bel gaan.Ik deed snel me rode sharbil(soort van pantoffel),en ging de deur openmaken.Ik groette me oom met een hand,en zijn vrouw en kinderen met 4 gebruikelijke kusjes.Ik begeleidde hun naar de woonkamer,en ging verder met het voorbereiden van eten enz.[/SIZE]

[SIZE=3]Na 15 minuten,liep ik met de zilvere/goude dienblad met goude theeglazen,theepot,en borden met lekkere koekjes,naar de woonkamer.Ik legde het op de salontafel,en begon met inschenken van de thee.Ik hoorde me oom nog tegen me vader zeggen:[/SIZE]
[SIZE=3]Oom omar:Bentek tbarkellah,kabret.[/SIZE]
[SIZE=3]Vader:Shoekran.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik gaf iedereen een glas thee..Ik ging weer naar boven.Ik ging verder met leren,en na een 1 1/2 uur,moest ik weer naar beneden.Ik ruimde samen met mijn zus fadoua de tafel op,en gingen samen de afwas doen.Nadat we eindelijk klaar waren,en alles weer schoon was,gingen we verder met eten maken.Ik deed de oven uit,en haalde met de wand de bastilla eruit.Ik deed het op een grote bord,en deed de colaglazen en drank op een dienblad.Samen ging ik met me zus de eettafel dekken,en gingen we met de dienblad,bestek en de bord&bordjes,naar de woonkamer.Daarna kwamen die eindelijk op de eettafel terecht.Nadat iedereen zijn handen had gewassen,gingen we aan tafel.Ik wou niet mee-eten,en wou naar boven gaan..[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Azhi,benti kolie m3ana(Dochter,kom ook eten).[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:La,shoekran.3andi el7fada(Nee,dank je.Ik heb veel huiswerk).[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Ewa,sirie a bentie,allah i rdi3 lik.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik ging snel naar boven,en ging verder met leren totdat ik moe werd..Ik viel in slaap,zonder dat ik het in de gaten had.Ik werd wakker gemaakt door me zus..[/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Nadia,nadia.Sta op..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Huh,wat??[/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Sta op,we hebben een hoop tedoen..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:O,ja!Ik ben de tafel vergeten opteruimen!SHIT!![/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Maak je maar geen zorgen,ik heb het al gedaan.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Zucht.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik stond op,ging me gezicht wassen in de badkamer,en ging samen met mijn zus naar beneden om het huis opteruimen.Nadat ik klaar was,ging ik met het hele gezin tv kijken.Nadat het bedtijd was,kroop ik mijn bedje in,en viel ik als een blok in slaap.. [/SIZE]

[SIZE=3]Zo,wat vonden jullie van dit eerste stukje?Ik ga binnenkort verder,thallah

25-02-2008, 14:29

Sanae(1 van die bxtches):He,dat is niet eerlijk!Waarom mogen aicha en nadia naast elkaar,en ik en sarah niet.. [/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Omdat,jij zo een bxtch bent..Je bent aandachtloos,weet je..[/SIZE]
[SIZE=3]Sanae(1 van die bxtches):Hou je bek hoor! [/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ik heb geen bek,anders hield ik me bek wel dicht![/SIZE]
[SIZE=3]Iedereen:Oowwwwww![/SIZE]
[SIZE=3]Ik zag dat Sanae kookte van woede.[/SIZE]
[SIZE=3]Mevrouw Smit:Genoeg!Iedereen heeft nu een aparte plaats.Jullie hebben de blaadjes,begin maar,en succes..[/SIZE]

[SIZE=3]Aicha&ik,deden een doeaa voor dat we begonnen,en gingen aan het werk..[/SIZE]

[SIZE=3]5 dagen later,weekend:[/SIZE]
[SIZE=3]Oef,eindelijk is de examen afgelopen.Oef,na veel tehebben geleerd en voorbereid,heb ik nu echt zin in weekend..Lekker chillen,shoppen enz.Geen huiswerk meer enzo..Hamdoellah!Alleen 1 ding: De..de uitslag! Dat wordt denk ik geen rustige weekend..Alleen maar ijsberen,en hopen dat je het goed hebt gemaakt,en dat je bent geslaagd..[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Waarom zit je de heletijd tepiekeren en tejammeren,is er iets?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Nee,niks..er is niks..Ik ben chil..haha,ben chill mam,maak je geen zorgen.[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Echt waar?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Yes,really![/SIZE]
[SIZE=3]Maar dat was niet zo..Binnen ontplofte ik van de stress..[/SIZE]

[SIZE=3]Eindelijk het was zondag..Jaja,dat noem je eindelijk..Eindelijk omdat:IK EINDELIJK MORGEN DE UITLAG KRIJG!! En jaja: Dan raak ik nog meer in paniek.. [/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:E,ga je mee shoppen?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Geen zin.[/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Oke,wat jij wil..[/SIZE]
[SIZE=3]Hamdoellah,morgen eindelijk uitslag..Laten we hopen dat de uitslag positief is..[/SIZE]

[SIZE=3]Maandag(Uitslag,O HELP!!!):[/SIZE]
[SIZE=3]Als ik opsta,zie ik dat het 06.00 uur is.Ik doe snel lwoedoe,doe een lange jurk aan,en doe een hoofddoek om.Daarna bid ik elfajr,en doe ik de heletijd doeaa's.Als het eindelijk 07.00 uur is,poets ik overnieuw mijn tanden enzo,en doe ik me kleren aan.Ik kam me haren,en doe het in een hoge staartje.Ik doe me oorbellen aan,doe spullen in mijn tas,en rend de trap naar beneden.Ik zie dat het al 08.00 is,ik doe snel me lunch in me tas,doe me ballerina's aan,en doe me jas aan.Ik ren als een gek de deur uit,naar de bushalte.Eindelijk bus is er.Ik stap snel in..Ik zoek snel een plaats..In de bus doe ik de heletijd doeaa's,ik kan maar niet stoppen.Als ik eindelijk op school ben,ren ik naar de aula,en zie ik aicha daar.Zo tezien,is zij ook bezig met doeaa's..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Salamoe alikom.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Wa alikom salam.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik geef haar 2 kusjes,en ga naast haar zitten.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Alles goed?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Hamdoellah,met jou?[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Hamdoellah..Je ziet er moe uit,wat is er?Slecht geslapen?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ja,en dat alleen maar,omdat ik telkens aan de uitslag moest denken.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Heb je er wat aan gedaan?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ja,ikstond om 06.00 uur op,ging elfajr bidden,en deed doeaa's.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Oke,ga zo door..Totdat de bel gaat.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik deed wat Aicha zei,en samen deden we de doeaa's.Keer op keer.Ik zag dat die bxtcherige groep ons de heletijd vies aankeken.Zelfs de boyzz die altijd met hun is.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Wat kijk je vies,a koe![/SIZE]
[SIZE=3]Sanae(1 van die bxtches):Alleen jullie doen doeaa's.Het heeft geen zin,julie gaan het toch niet halen..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ga,ga..voor dat ik je kom halen.[/SIZE]
[SIZE=3]Sanae draaide zich snel om..[/SIZE]
[SIZE=3]De bel was gegaan.We stonden op,en gingen naar het klaslokaal.We namen plaats en gingen zitten.Nadat iedereen op zijn plaats zat,begon Mevrouw Smit.[/SIZE]
[SIZE=3]Mevrouw Smit:Goede morgen,mensen..Ik heb de uitslag.De 20 mensen gezakt,20 mensen geslaagd..[/SIZE]
[SIZE=3]Ik zal ze 1 voor 1 opnoemen..[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik zat tebibberen.Ik zag dat aicha gewoon chill de heletijd doea's deed.Ik begon ook meetedoen..De heletijd totdat ik me naam hoorde.O SHIT! Ik wou bijna plassen in mijn broek..[/SIZE]
[SIZE=3]Mevrouw Smit:Nadia...[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik ga binnenkort verder,thallah!

25-02-2008, 14:41
2e fan!

25-02-2008, 16:11
Awilie,awilie,awilie..Ik bedoel:Stagfirallah.. [/SIZE]
[SIZE=3]Mevrouw Smit:GESLAAGD!!!GESLAAGD!!EN NOG EENS GESLAAGD!![/SIZE]

[SIZE=3]Ik begon alleen maar voor me tekijken..Aicha die me de heletijd bezorgd aankeek..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:WOEHOEEE!GESLAAGD!HAMDOELLA,YARABI,HAMDOELLA !7MEDEK O SHKARTEK YA SIDI RABI!! [/SIZE]
[SIZE=3]Aicha gaf me een dikke knuffel..[/SIZE]
[SIZE=3]Nu was aicha aan de beurt.Ik deed de heletijd doeaa's voor haar.Want dat deed zij ook voor mij(en voor haar zelf natuurlijk)Totdat ik hoorde dat aicha was geslaagd.Ze tot van haar stoel,en we gaven elkaar 10x dikke knuffels en kusjes..O my god!Ya allah,wat is het toch mooi als je hoort dat je bent geslaagd..[/SIZE]
[SIZE=3]Ik zag dat sanae en sarah gingen huilen..zeker niet geslaagd,boeien.!:rolleyese boyzz waren ook niet geslaagd,behalve 1 van hun:saíd.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha&Ik dankten allah de heletijd..Safi,school afgelopen!Blij naar huis!Chillen,na de zomervakantie werken!!!!Eigen cariere begint eindelijk![/SIZE]

[SIZE=3]Als ik ben aangekomen bij onze buurt,groet ik aicha,en stap de bus uit.Ik begin wel 4 á 5 keer tedrukken op de bel.[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Ewa,ewa..Sheni hadshi(He,he,wat is dit)[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Hay. [/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Melki 3melti sda3 bezaf?(waarom zoveel lawaai)[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Wat ga je doen als ik niet ben geslaagd?[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Opvreten![/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ben niet geslaagd.. DUS WEL! [/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:HAMDOELLAH!HAMDOELLAH![/SIZE]
[SIZE=3]Me moeder pakte mijn gezicht,en gaf me allerei kusjes op me wangen..Ze knuffelde me stevig,en begon tehuilen van blijdschap.[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Mabroek,mabroek..[/SIZE]
[SIZE=3]Me moeder deed de vreugdekreet..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Mama,ssst..Wat gaan mensen van ons denken?[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Laat hun,ze mogen denken wat ze willen.Ya allah!Hamdoellah,mijn dochter is geslaagd..[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Ash wake3(wat is er aan de hand)[/SIZE]
[SIZE=3]Fatima:Bentek,naz7at(Je dochter is geslaagd).[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Proficiat,bentie.[/SIZE]
[SIZE=3]Me vader liep naar me toe,en gaf me een dikke knuffel.[/SIZE]

[SIZE=3]Later die middag wist iedereen het.Iedereen feliciteerde me..Zelfs me familie wisten het.Iedereen belde die dag naar me.We raakten niet uitgepraat..[/SIZE]

[SIZE=3]Ik dank allah,dat hij mijn doeaa's en mijn gebeden heeft gehoord.Volgende week uitreiking,daarna lekker zomervakantie!!

25-02-2008, 16:25

upupupupupupupupupupupupupu
pupupupupupupupupupupupupup

meid tbarkallah egt een mooi verhaal ga zo door ik kan niet w8ten :P

25-02-2008, 16:30
Heb je nog verhalen geschreven die niet verwijderd zijn, zojah, kun je me die link¨xxenxx geven=, uppp

25-02-2008, 16:46
Teveel om op tenoemen... [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik wou zak snoepen pakken,toen ik tegen een jongen botste.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Oepsie,mijn fout..[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:Maakt niet uit,joh.Ik moest beter uitkijken.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Uhh..Oke..Ik,ik ga maar.[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:Oke,nogmaals sorry..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Maakt niet uit. [/SIZE]
[SIZE=3]Ik liep verder,en uit me ooghoeken zag ik dat hij zich soms omdraaide,en naar me keek.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Nadat we alles hadden,gingen we afrekenen bij de kassa.Daarna reden we met de karren naar school.Wajoow,schande! Iedereen ziet ons gewoon met 2 boodschappenkarren naar de ingang lopen.[/SIZE]
[SIZE=3]Sanae(1 van die bxtches):Wahah,slaven van de school.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:E,beter hou jij je vieze bek,voordat ik iets doe.[/SIZE]
[SIZE=3]Sanae hield snel haar mond,en ging verder met praten met haar vriendinnen en vriendjes..[/SIZE]
[SIZE=3]Zonder haar nog een aandacht tegunnen,gingen we naar de aula.We gaven de boodschappenkarren aan Mevrouw Smit,en wouden verder gaan helpen,maar opeens zagen we dat alles klaar was.Wauw,ziet er helemeaal mooi uit.[/SIZE]
[SIZE=3]De tafels waren gedekt,stoelen hadden een mooie kleed.De podium was ook mooi gemaakt..Kon niet wachten tot morgen..

25-02-2008, 16:53

Citaat door Eljuma_:
Heb je nog verhalen geschreven die niet verwijderd zijn, zojah, kun je me die link¨xxenxx geven=, uppp

Tuurlijk [/SIZE]
[SIZE=3]Mijn Leven Als Moslima,Werd een leven als straatmeid!(niet waargebeurd)[/SIZE]

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1687318

[SIZE=3]-x-Pure Love-x-(niet waargebeurd)

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1717273

Asjeblieft,veel leesplezier!!

25-02-2008, 17:44

Citaat door Siham_Moslima12:
Tuurlijk [/SIZE]
[SIZE=3]Mijn Leven Als Moslima,Werd een leven als straatmeid!(niet waargebeurd)[/SIZE]

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1687318

[SIZE=3]-x-Pure Love-x-(niet waargebeurd)

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1717273

Asjeblieft,veel leesplezier!!

Dank je wel Ik zal ze Insha´Allah alle 3 lezen,

25-02-2008, 18:14
Als we aangekomen zijn zien we dat het kapot druk is.Ik zie de ouders van aicha,en we groeten hun.Aicha heeft een heel mooie jurkje aan,met een zwarte skinnyjeans en een zwate bolero.Ze heeft de zelfde leren shoudertasje als mij,alleen in het wit.Samen gaan we achter de rode gordijnen staan,waar andere mensen ook staan tewachten.We wachten rustig af,totdat mijn naam en die van aicha worden opgenoemd.Iedereen begint met klappen,en me moeder en aicha's moeder zitten de heletijd de vreugdekreet tedoen.Gekke dames! [/SIZE]
[SIZE=3]Als ik wat rond heb gekeken,valt me iets op;wie is die jongen die mij net een knipoog gaf?Als ik begin met denken,komt alles als een golf weer terug.Dat jongen die ik gisteren tegen aanbotste,bij de snoepafdeling.Ik keek weg,en ging samen met aícha de trap af.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Wat is er?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Niet kijken.[/SIZE]
[SIZE=3]Telaat,aicha had als nog gekeken..[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Je vind me broer leuk??[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Awilie,is dat je broer?Ik heb jou broer nog nooit gezien.En nee,ik vind hem helemaal niet leuk..Best wel leuke gozer.Gespierd(Nou,gespierd..Geen spierbundel,maar lijkt me wel een sterke man )[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Zied,ik ga hem aan je voorstellen.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Nee,ben je gek ofzo?Kom,we gaan onze feestje vieren,zonder sda3.[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Wat jij wil.[/SIZE]

[SIZE=3]Na de uitreiking begon het feestje,en gingen Aicha en ik midden in de zaal staan..We hadden zin in wat lol,dus draaiden we marokkaans muziek,en begonnen met dansen.Sde7,Sde7,Sde7,Sde7..Ik zag dat haar broer en mijn broer er ook bijkwamen.Samen dansend midden in de zaal..Nadat het feestje klaar was,ging iedereen naar huis.Niemand hoefde opteruimen,behalve die gezakt waren moesten meehelpen..Wahahah,ik ging helemaal stuk toen ik zag dat sanae,mehdi,mourad,en sarah moesten opruimen,vegen,stofzuigen enz.En ook nog eens met een belachelijke pak.Samen hand-in-hand liepen aicha en ik naar buiten.Op ons allerhardste stem riepen we:[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]DAAG SCHOOL,DAAG HUISWERK,DAAAG MEESTERS&JUFFEN,DAAG EXAMENJAAR,DAAG EXAMENDAGEN,DAAG FEESTJE,DAAG!!WE ZULLEN JULLIE MISSEN,MAAR NIET HEUS!!WOEHOE!!

25-02-2008, 21:30
Nadia:Sukkel..[/SIZE]
[SIZE=3]Ik pakte een fles AA,en dronk het leeg..Ik pakte opnieuw een flesje en deed het in mijn sporttasje.[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje:Met wie ga je?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Je wil toch niet meegaan,wat bemoei je er dan mee?[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje:Ik wil alleen weten.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Aicha,gaat..[/SIZE]
[SIZE=3]Voordat ik me zin afkon maken,zag ik hem de trap oprennen.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Mee.[/SIZE]
[SIZE=3]3 tellen later,zag ik hem ook sportief aangekleed.[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje: Dan gaan we met haar broer.Gezellig met zijn viertjes.[/SIZE]

[SIZE=3]Zei mootje net;haar broer,of verbeeld ik het me? [/SIZE]
[SIZE=3]Ik schudde me hoofd.Ik ken haar broer niet eens..Maar toch,het klonk raar,toen mootje het net zei..Een rare gevoel..Nou ja,niet aandenken.Samen gingen Mootje en ik naar buiten,en belden we aan bij aícha's huis.Tot mijn grote schrik zag ik dat hij de deur openmaakte.Hij groette mootje met een schouderklopje,en mij gaf hij een hand.[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:Is die je chikie?[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje:Welnee,is me zusje men..[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:O,oke.Aangenaam,schoonheid.Ik ben rachid.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Zei hij nou schoonheid???Echt??Echt,echt schoonheid?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Aangenaam,ik ben nadia.[/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:beste vriendin van me zusje?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Klopt. [/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:Welkom.Ga maar naar aicha.Ze zit boven op je tewachten.[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje liep alvast naar binnen.[/SIZE]
[SIZE=3]En toen fluisterde Rachid'Tbarkellah,zo een schoonheid heb ik nog nooit gezien'.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik ging snel naar Aícha.Ik klopte op de deur en deed open.Ik zag dat ze druk bezig was met spullen opruimen enzo.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:BOEH![/SIZE]
[SIZE=3]Aícha:WAAH!![/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Vervolgje komt morgen inchallah,dank jullie wel voor jullie reacties.Echt top! [/SIZE]
[SIZE=3]

26-02-2008, 14:26
Een paar minuten later gingen we in het park joggen.Mootje en Rachid voorop,en Aicha en ik achter hun.Soms keek Rachid achterom,maar zodra ik naar hem keek,draaide hij zich snel om.Als ik me omdraai zie ik Aicha helemaal in de verte..Wajoow!! [/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Waarom ben je gestopt?[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Ik..Ik kan niet meer..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ewa,zied..[/SIZE]
[SIZE=3]Ik rende naar haar toe,pakte haar hand en gingen weer samen terugrennen...Na een tijdje zijn Aicha en ik echt moe.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Ik..ik krijg geen lucht meer..[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Ik ook niet..A yemma,heb dorst..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Waar,is je flesje?[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:O,shit.Bij Rachid.En die zijn tever van ons..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Wacht,hier...[/SIZE]
[SIZE=3]Ik begon in mijn tas tezoeken,maar tot mijn grote verbazing(grote verbazing?Nou ja,ik wist wel dat mootje het zou pakken)zag ik dat me flesje er ook niet was.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:WACHT MAAR MOHAMED!IK KRIJG JE NOG WEL!LIHOD!! ..[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Achter de bomen zag ik Rachid en Mootje lachend naar ons toelopen..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Was niet grappig,mo.We gingen bijna dood van..[/SIZE]
[SIZE=3]Aicha:Ja,rachid.Was echt niet grappig.. [/SIZE]
[SIZE=3]Rachid:Oke,oke.Ik geef toe,was niet grappig..Maar jullie hadden je gezicht moeten zien..Helemaal uitgedroogd.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik keek Rachid een beetje kwaad aan,maar toen hij het zag keek hij snel naar beneden..[/SIZE]
[SIZE=3]Schaamde hij zich? [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Andere vervolgje,komt binnenkort inchallah..Blijf reageren op me verhaal.. [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]

26-02-2008, 15:26

WOW!!een..een kus??van hem??

27-02-2008, 12:21
De hele reis maakten we er een rwina van.Ja,zo waren wij.. We zongen,deden spelletjes(al waren het saaie spelletjes),praten..Tot we na 2 dagen eindelijk in marokko waren.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Eindelijk thuis!Ik zag dat me neefje mourad van 9 jaar,achter ons ging rennen..Ik stapte af,en gaf hem een dikke knuffel.Iedereen stapte toen uit,en groette iedereen die buiten was.Ik zag me oma&opa.Ik gaf hun beleefd een kus op hun hoofd en hand.We groetten verder de familie..[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Sorry,voor een klein vervolgje,maar ik ga binnenkort verder.

27-02-2008, 12:44
Nadia:Achraf,ga onmiddelijk weg,viezerik! [/SIZE]
[SIZE=3]Achraf:Wat?? [/SIZE]
[SIZE=3]Ik zag dat hij nog slaperig was.Ik duwde hem naar boven..[/SIZE]
[SIZE=3]Fadoua:Wil je croissantjes halen?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Is goed.[/SIZE]
[SIZE=3]Me zus pakte snel wat geld,en gaf het aan me.Ik deed snel me championvestje aan,en deed me sportschoenen aan.Ik rende naar de bakkerij,en zag me neef met zijn vrienden staan.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]deze gesprek verliep allemaal in het marokkaans:[/SIZE]
[SIZE=3]Safouane:Ewa,alles goed nadia?[/SIZE]
[SIZE=3]Ik gaf hem een hand.[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Hamdoellah,met jou?[/SIZE]
[SIZE=3]Safouane:Hamdoellah.Ewa,wanneer zijn jullie aangekomen?[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Gisteren.[/SIZE]
[SIZE=3]Safouane:Oke,ik kom strax naar jullie..Effe met mootje en achraf chillen..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:Is goed.[/SIZE]
[SIZE=3]Safouane:Yallah,beslama.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik pakte snel de plastic met croissantjes,en ging er vandoor.Achter me hoorde ik nog 1 van zijn vrienden zeggen'tbarkellah 3la bent'.Tfoe,zulke jongens haat ik echt.Ik ga nooit maar ook nooit meer naar de bakkerij.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Als ik thuis ben,doe ik de plastic op de eettafel,en gooi me vestje op de bank..Ik plofte op de bank,en keek wat tv.Tfoe,alleen maar frans,frans,frans,en nog eens:FRANS![/SIZE]
[SIZE=3]Ik deed de tv uit,en ging alvast naar boven om de andere wakker temaken..[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Na een tijdje,zitten we allemaal teontbijten.[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Wie gaat er mee naar souk ghmis?[/SIZE]
[SIZE=3]Mootje:Geen zin..[/SIZE]
[SIZE=3]Achraf:Ik ook niet..[/SIZE]
[SIZE=3]Nadia:O ja,Safouane komt jullie straks ophalen..En baba,ik ga wel met je mee.[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Allah rdi3 lik..[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Als we klaar zijn met ontbijten ruim ik met faouda de tafel op,en begin ik met afwassen.Nadat ik eindelijk klaar ben,ga ik naar me klerenkast en pak een zomerjurkje,en een zwarte legging.Ik doe het aan,kam me haren en doe het in een hoge knotje.Nog oorbellen aandoen,klaar is kees!Ik pakte me LV-tas,en ging beneden wachten op me vader..[/SIZE]
[SIZE=3]Hamid:Yllah,bentie.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik volgde me vader en stapte in de auto.[/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]Ik ga binnenkort verder,beslama.[/SIZE]

[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14