Bekijk volle/desktop versie : Hadj



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2008, 10:03
Zijn er van jullie al op hadj geweest of wie heeft er plannen om binnenkort te gaan?

Wij willen over een jaar of 2 gaan inshaAllah. Nu nog even goed sparen. Maar ik zit heel erg met de kinderen in mijn maag. Die zijn nu 3 en 1 en ik krijg er nu al pijn van in mijn buik om ze een maand te moeten missen. Mijn man vindt het onzin omdat op hadj gaan zo speciaal is en dat we beter kunnen gaan nu we nog jong zijn.

En ik weet ook niet hoe ik over 2 jaar zit met mijn babykriebels. Ik moet er nu nog niet aan denken maar misscihen wil ik dan wel hartstikke graag een 3e. Ik ben nu ook al 31 dus ik kan niet al te lang meer wachten, wil niet op mijn 38e nog zwanger zijn ofzo.

Iemand die hier ervaring mee heeft?????

25-02-2008, 10:14


Salaam oe3alaikoem Oum moussa,

Ik heb zelf geen ervaring mee, wel had ik een vriedin die ook op hadj ging terwijl haar kinderen jong waren, ze had zelfs eentje die maar pas een paar maanden was, ik vond het echt knap. ik weet niet of ik het zou kunnen, Ze had gelukkig haar moeder die haar kineren in die periode heeft opgevangen, het scheelde ook dat ze niet naar school hoefden, dus het brengen en het ophalen werd die moeder bespaard.

Verder kan ik me goed indenken dat je ook mt je leeftijdklok zit, aan de andere kant, als je goede opvang kan regelen voor je kinderen dan zou ik miss nu voor de derde gaan, want het duurt nog even voor je gaat, twee a drie jaar kan er veel gebeuren,

25-02-2008, 10:24
Ja maar ik wil echt nu nog geen 3e. Ik heb nog helemaal geen kriebels ofzo. En de kinderen zijn nu zo klein en vergen zoveel energie van me dat ik een 3e nu echt niet zie zitten.