Bekijk volle/desktop versie : Wat kan ik doen?



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2008, 09:01
Selaam..

Mijn vriendin is ongewenst zwanger.. En ja voor het huwelijk... Stom stom stom.
Maar vandaag wilt ze een abortus plegen!!! Ze is al 2 halve maand! Ik heb haar al die tijd gezegd, hou het kind! Moorden is haram, en zo weer zo ben ik er tegen. Hoe kan je nou je eigen kind vermoorden? Ze was eerst met me eens later is ze bang geworden voor de gevolgen wat haar familie kan doen.
Haar ex wilt niks met haar te maken hebben, die heeft gewoon schijt en leidt zijn eigen leven. Fxcking klootzak, god wat haat ik hem!
En ze heeft strenge ouders... En daar is ze bang voor.
Ze wilt geen schande en heeft spijt van haar daden..

Ik begrijp dat wel, maar ik wil dat ze ook aan haar eigen kind denkt.. Gebeurt is gebeurt.. klaar zorg dan ook voor je eigen kind..!!
Ik weet niet wat ik moet doen.. Ze heeft een afspraak straks..
Ik heb tegen der gezegd als je gaat, wil ik je nooit meer zien..
Maar aan de ene kant vind ik dat ze genoeg gestraft is..
Ik wordt gewoon gek hier en verdrietig...

Wat vinden jullie ervan?

25-02-2008, 09:18



Citaat door Islamya_:
Selaam..

Mijn vriendin is ongewenst zwanger.. En ja voor het huwelijk... Stom stom stom.
Maar vandaag wilt ze een abortus plegen!!! Ze is al 2 halve maand! Ik heb haar al die tijd gezegd, hou het kind! Moorden is haram, en zo weer zo ben ik er tegen. Hoe kan je nou je eigen kind vermoorden? Ze was eerst met me eens later is ze bang geworden voor de gevolgen wat haar familie kan doen.
Haar ex wilt niks met haar te maken hebben, die heeft gewoon schijt en leidt zijn eigen leven. Fxcking klootzak, god wat haat ik hem!
En ze heeft strenge ouders... En daar is ze bang voor.
Ze wilt geen schande en heeft spijt van haar daden..

Ik begrijp dat wel, maar ik wil dat ze ook aan haar eigen kind denkt.. Gebeurt is gebeurt.. klaar zorg dan ook voor je eigen kind..!!
Ik weet niet wat ik moet doen.. Ze heeft een afspraak straks..
Ik heb tegen der gezegd als je gaat, wil ik je nooit meer zien..
Maar aan de ene kant vind ik dat ze genoeg gestraft is..
Ik wordt gewoon gek hier en verdrietig...

Wat vinden jullie ervan?



Dat is gewoon moord

als je wil dan moet je ook de gevolgen kennen en ACCEPTEREN
nu is ze zwanger en gaat ze opeens heilig doen!

Stel dat ze hierna nooit meer zwanger kan worden? dan zal ze haarzelf nooit meer onder ogen kunnen zien want dat ene kindje dat ze kon krijgen heeft ze zelf vermoord

Eerst flink skippy ballen en daarna huilen dat ze niet meer maagd is en hoofddoek op doen omdat ze spijt heeft!
Deze wijven mogen van mij de goot in!

25-02-2008, 09:20

Citaat door Islamya_:
Selaam..

Mijn vriendin is ongewenst zwanger.. En ja voor het huwelijk... Stom stom stom.
Maar vandaag wilt ze een abortus plegen!!! Ze is al 2 halve maand! Ik heb haar al die tijd gezegd, hou het kind! Moorden is haram, en zo weer zo ben ik er tegen. Hoe kan je nou je eigen kind vermoorden? Ze was eerst met me eens later is ze bang geworden voor de gevolgen wat haar familie kan doen.
Haar ex wilt niks met haar te maken hebben, die heeft gewoon schijt en leidt zijn eigen leven. Fxcking klootzak, god wat haat ik hem!
En ze heeft strenge ouders... En daar is ze bang voor.
Ze wilt geen schande en heeft spijt van haar daden..

Ik begrijp dat wel, maar ik wil dat ze ook aan haar eigen kind denkt.. Gebeurt is gebeurt.. klaar zorg dan ook voor je eigen kind..!!
Ik weet niet wat ik moet doen.. Ze heeft een afspraak straks..
Ik heb tegen der gezegd als je gaat, wil ik je nooit meer zien..
Maar aan de ene kant vind ik dat ze genoeg gestraft is..
Ik wordt gewoon gek hier en verdrietig...

Wat vinden jullie ervan?


Ze had beter abortus moeten plegen in het begin, dan is het halal ma nu s het te laat. Overtuig haar om het kind te houden, het is dan ook haar verantwoordelijkheid En wie weet wat Allah voor haar bestemd heeft

25-02-2008, 09:22
Juist nu moet je je vriendin niet in de steek laten..

Zorg dat ze berouw toont..

25-02-2008, 09:22



Citaat door ibtissam19_:
Hé wat lul jij, waar staat dit?


heb geduld en het zal gebeuren

normale gang van zaken met dit soort dingen

25-02-2008, 09:25

Citaat door MR_gezelligheid:
heb geduld en het zal gebeuren

normale gang van zaken met dit soort dingen


Wat zal gebeuren?

25-02-2008, 09:25

Citaat door Islamya_:
Selaam..

Mijn vriendin is ongewenst zwanger.. En ja voor het huwelijk... Stom stom stom.
Maar vandaag wilt ze een abortus plegen!!! Ze is al 2 halve maand! Ik heb haar al die tijd gezegd, hou het kind! Moorden is haram, en zo weer zo ben ik er tegen. Hoe kan je nou je eigen kind vermoorden? Ze was eerst met me eens later is ze bang geworden voor de gevolgen wat haar familie kan doen.
Haar ex wilt niks met haar te maken hebben, die heeft gewoon schijt en leidt zijn eigen leven. Fxcking klootzak, god wat haat ik hem!
En ze heeft strenge ouders... En daar is ze bang voor.
Ze wilt geen schande en heeft spijt van haar daden..

Ik begrijp dat wel, maar ik wil dat ze ook aan haar eigen kind denkt.. Gebeurt is gebeurt.. klaar zorg dan ook voor je eigen kind..!!
Ik weet niet wat ik moet doen.. Ze heeft een afspraak straks..
Ik heb tegen der gezegd als je gaat, wil ik je nooit meer zien..
Maar aan de ene kant vind ik dat ze genoeg gestraft is..
Ik wordt gewoon gek hier en verdrietig...

Wat vinden jullie ervan?


vraag haar.. om vergevenis te vragen aan Allah soub77hana wa ta3ala...

en daarbij nog eens.. onze meningen zullen haar niet op de juiste of verkeerde pad leiden..

we kunnen wel gaan typen dat ze verkeerd bezig was..etc etc.. maar daar bereikt zij werkelijk niets mee, wat gebeurd is gebeurd..
vraag haar gewoon te richten naar Allah soub7hana wa ta3ala.. en vraag hem om een teken..
die zal ze hoe dan ook krijgen InshAllah..


het enige wat ik kan typen is jammer dat een zuster naief is geweest.. maar het komt goed inshAllah

25-02-2008, 09:30

Citaat door ibtissam19_:
Wat zal gebeuren?


ja doei

ga geen dinge vragen die je niet begrijpt en het is nog te vroeg om te diep op dinge te gaan!

25-02-2008, 09:38

Citaat door meriamtje:
Ze had beter abortus moeten plegen in het begin, dan is het halal ma nu s het te laat. Overtuig haar om het kind te houden, het is dan ook haar verantwoordelijkheid En wie weet wat Allah voor haar bestemd heeft



Bullshit, je moet niks uitkramen waar je geen verstand van hebt.
Abortus = Haram, of je het nou in het begin doet of wat later.

25-02-2008, 09:42

Citaat door meriamtje:
Ze had beter abortus moeten plegen in het begin, dan is het halal ma nu s het te laat. Overtuig haar om het kind te houden, het is dan ook haar verantwoordelijkheid En wie weet wat Allah voor haar bestemd heeft


3la onzin..

het is Haram om je benen te spreiden en het is haram om abortus te plegen.. dus al om al...

25-02-2008, 09:47

Citaat door meriamtje:
Ze had beter abortus moeten plegen in het begin, dan is het halal ma nu s het te laat. Overtuig haar om het kind te houden, het is dan ook haar verantwoordelijkheid En wie weet wat Allah voor haar bestemd heeft


De gouden tip




nee dat komt wel goed met jou

25-02-2008, 09:55

Citaat door Symphatica:
Meningen die gebasseerd zijn op feiten wel ja.

Wie heeft je trouwens dat blauwe oog bezorgd

25-02-2008, 09:59



Citaat door Symphatica:
Inerzaf!!!

M'n pa heeft me die blauwe oog bezorgd.



Je had naar hem moeten luisteren, en athee op tijd maken!

25-02-2008, 10:18
Bekijk het van de zonnige kant, ze is in elk geval vruchtbaar...



Dat kind moet trouwens gewoon dood, klaar! Hoe kan je zo harteloos zijn om een kind zonder vader de wereld op te brengen. Enig idee hoe ernstig dit zal gaan knagen aan het kind in kwestie, naarmate de tijd vorderd zal het kind het hier steeds moeilijker mee gaan krijgen... Dus beter bespaar je dat kind al die pijnlijke kwellingen, naar mijn mening zal je vriendin het kind ook niet groot kunnen brengen (op financieel gebeid) want iets zegt me dat ze ongeschoold is...

25-02-2008, 10:29

Citaat door TheLittleAngel:
Kind moet dood? Wat een belachelijke mening.
Hoeveel alleenstaande moeders zijn er op deze wereld? Ze redden het allemaal zonder de laffe vaders. En de kinderen zullen vaak iets wat ze niet gekend hebben ook niet missen.


Ja, je kan ook auto rijden zonder handen......... Maar of het verstandig is is een tweede.

En besides het meisje in kwestie (dus de zwangere) is hoogstwaarschijnlijk zelf op zoek naar liefde in haar leven (anders dook ze immers nooit met iemand het bedi in) naar mijn mening ben je dan nog zelf een kind. Een kind kan een kind niet opvoeden, hoe hard het ook klinken mag. De beste oplossing blijft vooralsnog abortus.. Daarmee zul je het kind veel pijn besparen.

Pagina's : [1] 2 3