Bekijk volle/desktop versie : Voor de goede doel



24-02-2008, 23:29
Wil jij ook helpen aan een goeie doel maar je weet niet hoe dit is je kans!!!
People’s Trust
zo 24.02.08
Heb je altijd al een steentje willen bijdragen aan het goede doel, maar weet je niet goed hoe? Dan is dit je kans!

Anouk: "Ik heb namelijk een inzamelingsactie bedacht voor People’s Trust. De activiteiten van People's Trust zijn gericht op het voorkomen van kinderprostitutie, het bevrijden van meisjes uit bordelen in India en het ondersteunen van de meisjes bij het werken aan een nieuwe toekomst.



Mijn idee is als volgt: ik wil verhalen, gedichten, foto's en tekeningen gaan bundelen in een boekje. Dit zijn niet zomaar gedichten; ze moeten het thema vrijheid hebben. Dit omdat People's trust meisjes bevrijdt, bijvoorbeeld uit bordelen. Nu mogen de verhalen, gedichten, foto's en tekeningen over allerlei soorten vrijheid gaan, je kunt vrijheid op allerlei manieren interpreteren. Verhalen kunnen bijvoorbeeld gaan over wat voor jou persoonlijk vrijheid betekend. Alles is dus mogelijk en de mooiste worden in het boekje geplaatst!

Het boekje wordt uiteindelijk gedrukt en verkocht op internet. Van deze opbrengst gaat het gehele bedrag naar People's Trust."



Wil jij dus je steentje bijdragen aan het goede doel? Bedenk een mooi gedicht, schrijf een verhaal, maak een prachtige foto of tekening en stuur deze naar boekjepeoplestrust@live.nl. Mensen die willen bijdragen aan de uiteindelijke vormgeving van het boekje, kunnen ook mailen! Ook als je vragen hebt over het project: schroom niet om een mailtje te sturen



Komop ik weet zeker dat jullie het kunnen

24-02-2008, 23:36


Komop laat de sociale en lieve kant van de marokanen zien wie gaat er helpen ?????????????????????????/

24-02-2008, 23:38
creatievelingen ??????????????