Bekijk volle/desktop versie : Voet over voet wrijven..?!?!??



Pagina's : [1] 2 3

24-02-2008, 23:23
Salaam Oualaikom

Ik ben vorige week getrouwd en aan het einde van de avond kwamen er een paar vriendinnen om afscheid van mij te nemen. Eén van de meiden vroeg mij toen heel zachtjes in mijn oor of ik over haar rechtervoet wilde wrijven met mijn rechtervoet.
Nu vond ik dat een beetje een rare vraag dus heb ik er maar niet aan meegedaan. Maar het zit toch niet lekker bij me en ben nog steeds benieuwd wat dat nou betekent. Weet iemand het antwoord daarop? Wil het heel graag weten dus als je enige vermoeden of het antwoord hebt, laat het me weten. Alvast bedankt!!!!!

24-02-2008, 23:35


Ze wou gewoon voetje vrijen

24-02-2008, 23:36
misschien heeft ze gehoord dat ze dan na jou zal trouwen had t ook met mn nicht die wilde dochen na mij strange

25-02-2008, 00:08
domme bijgeloof, goed van jou dat je het niet deed

25-02-2008, 00:50


Misschien jeukte haar voet heel erg op het moment, hihi.

25-02-2008, 00:53
waarsch plakte er kauwgom aan je schoen en wilde ze je discreet helpen, check later de foto's

25-02-2008, 08:44
Ik geloof dat het betekent dat ze dan na jou gaat trouwen.

In marokko hoor ik ook dat ze met hun voet moeten slepen en dat de ongetrouwde meiden er dan achteraan moeten lopen.

25-02-2008, 10:57

Citaat door Amandel_Oogjes:
Ze wou gewoon voetje vrijen


25-02-2008, 11:43
dat ga je toch niet vragen?

25-02-2008, 12:30
vreemd heid..

25-02-2008, 13:29
Ze bedoelde daar niets verkeerds mee

ze kon ook na jou op je bruidsstoel zitten
achter jou aanlopen als je de zaal/huis uit loopt
na jou de bruidsjurk even aantrekken terwijl ze wel eerst gewassen en gebeden heeft. Je moet er wel bij blijven. Je weet maar nooit.

Op een kersverse bruid zit nog een bepaalde energie en die proberen meisjes die nog willen trouwen een beetje van te vangen zodat zij het ook om zich heen hebben en misschien ook trouwen.

Het is gewoon sabab, ik zie er niets verkeerds in zolang iemand wel gelooft dat het Allah is die bepaalt of deze sabab haar helpt of niet.

Pas op voor mensen die vragen of ze jouw spiegel mogen/ jouw henna, de kom waaruit je henna is gehaald, jouw kleding meenemen, jouw make-up, jouw haarborstel, alles.

Als ze jouw hennakom onderste boven leggen voor x aantal dagen dan krijg je vruchtbaarheidsproblemen.

25-02-2008, 13:44
omg dat wij ons nog hier mee bezig kunnen houden..... Vertrouw op Allah swt!!!!

25-02-2008, 21:00



Citaat door Soussbloemetje:
Ze bedoelde daar niets verkeerds mee

ze kon ook na jou op je bruidsstoel zitten
achter jou aanlopen als je de zaal/huis uit loopt
na jou de bruidsjurk even aantrekken terwijl ze wel eerst gewassen en gebeden heeft. Je moet er wel bij blijven. Je weet maar nooit.

Op een kersverse bruid zit nog een bepaalde energie en die proberen meisjes die nog willen trouwen een beetje van te vangen zodat zij het ook om zich heen hebben en misschien ook trouwen.

Het is gewoon sabab, ik zie er niets verkeerds in zolang iemand wel gelooft dat het Allah is die bepaalt of deze sabab haar helpt of niet.

Pas op voor mensen die vragen of ze jouw spiegel mogen/ jouw henna, de kom waaruit je henna is gehaald, jouw kleding meenemen, jouw make-up, jouw haarborstel, alles.

Als ze jouw hennakom onderste boven leggen voor x aantal dagen dan krijg je vruchtbaarheidsproblemen.



la hawla wa la kuwatta ila bilah.

25-02-2008, 21:06

Citaat door Rachidaa_:




25-02-2008, 22:31

Citaat door Soussbloemetje:
Ze bedoelde daar niets verkeerds mee

ze kon ook na jou op je bruidsstoel zitten
achter jou aanlopen als je de zaal/huis uit loopt
na jou de bruidsjurk even aantrekken terwijl ze wel eerst gewassen en gebeden heeft. Je moet er wel bij blijven. Je weet maar nooit.

Op een kersverse bruid zit nog een bepaalde energie en die proberen meisjes die nog willen trouwen een beetje van te vangen zodat zij het ook om zich heen hebben en misschien ook trouwen.

Het is gewoon sabab, ik zie er niets verkeerds in zolang iemand wel gelooft dat het Allah is die bepaalt of deze sabab haar helpt of niet.

Pas op voor mensen die vragen of ze jouw spiegel mogen/ jouw henna, de kom waaruit je henna is gehaald, jouw kleding meenemen, jouw make-up, jouw haarborstel, alles.

Als ze jouw hennakom onderste boven leggen voor x aantal dagen dan krijg je vruchtbaarheidsproblemen.


as salamoealeikoem warhmatoeallah wabarakatoehoe

Dit is toch kant en klare afgoderij? Sorry hoor, al leggen ze me hennakom jaren op de kop..wallahi Als Allah dat wilt zal ik meteen kinderen krijgen> Erg gevaarlijk dus die gedachte goed.

Wat betreft je opmerking over sebab, slaat nergenst op..dingen die hun oorsprong uit shirk hebben, zijn gewoon verboden? Heel belangrijk is te weten dat het niet belangrijk is wat JIJ OF IK denken, MAAR wat zeggen Allah en zijn Profeet hierover? Soubhanallah je gelooft toch niet zeker dat als je deze domme zaken doet, dat je dan sneller gaat trouwen? Dat staat toch allemaal vast? (lot?) En als je dit allemaal al weet...dan zou je dat toch moeten weten dat je afstand moet houden van deze zaken?

Dan kan je ook naar een waarzegger gaan voor de grap, je gelooft in Allah etc maar je gaat naar een waarzegger , maar je gelooft hem niet? dan alsnog is het verboden om dat soort mensen op te zoeken.(iets voor de lol, fun, zonder slechte intentie, spelen geen rol bij een zonde..een zonde blijft een zonde!)

Of deze; bv een kruis dragen omdat je het mooi vind, en je intentie is zuiver, je draagt het omdat je het mooi vind, je gelooft in Allah en zijn profeet..(de oorspronkelijke betekenis van de tekst doet je niks, en je gelooft er absoluut niet in)is deze daad dan toegestaan? Nope ik dont think so...

en zo kunnen we nog vele voorbeelden geven, kortom een goede intentie praat een slechte daad niet goed!

Pagina's : [1] 2 3