Bekijk volle/desktop versie : hebben jullie dat ook niet



24-02-2008, 20:34
dat je eigenlijk alles hebt wat je hartje begeert.en toch mis je wat .tenminste ik .ik wil zwanger worden maar jammer gister onie geworden we hebben niet alles in de hand gheir incha allah.volgende maand incha allah.moest ik even kwijt

24-02-2008, 20:37



Citaat door Latifa_Moslima:
dat je eigenlijk alles hebt wat je hartje begeert.en toch mis je wat .tenminste ik .ik wil zwanger worden maar jammer gister onie geworden we hebben niet alles in de hand gheir incha allah.volgende maand incha allah.moest ik even kwijt


Alles is Al Maktab............ Allah Ya3tiek maTmaniti

Ik geloof er heel erg in dat als je intenties goed zijn en je Allah vraagt om iets en daar ook werk van maakt (alles heeft een sabab) dan dat Allah onze gebeden echt verhoord.

En als Hij dat niet doet................ dan is dat om een reden en omdat het ook niet goed voor jou is

24-02-2008, 23:43
Veel dua doen insha Allah en blijf bidden en koen el gayr insha Allah. Geduld! Ina Allaha ma3a sabirien!
Ik weet dat het moeilijk is. Ik was ook 1,5 jaar bezig. Op het moment dat ik de hoop opgaf, althans mij over had gegeven en accepteerde dat het niet ging lukken, lukte het in eens wel.
Insha Allah komt het goed. Doe ook veel sadaqa

24-02-2008, 23:52

Citaat door Ummyounes:
Veel dua doen insha Allah en blijf bidden en koen el gayr insha Allah. Geduld! Ina Allaha ma3a sabirien!
Ik weet dat het moeilijk is. Ik was ook 1,5 jaar bezig. Op het moment dat ik de hoop opgaf, althans mij over had gegeven en accepteerde dat het niet ging lukken, lukte het in eens wel.
Insha Allah komt het goed. Doe ook veel sadaqa
mashallah



toen ik er achterkwam dat ik zwanger was was ik helemaal niet blij ik waerd alleen maar agresief en boos tegen alles en iederene wou di ebuik niet walgde vanmezelf

zelf zo erg dat ik niet een slettenop wat ik at
het was een zwarte periode geweest ik keek niet naar kinderkleding etc


maaar mashalah toen ik 7 maanden was werd alles zo anders het leek net of oude aytooesia eindelijk terug was

ikkan nog altijd niet verklaren wat het was allah ister ik was al getrouwd was en ben gelukkig we woudenook een kind

ennu is mijn zoon het belangrijkste wat het is snachts sta ik een paar keer op om te zien of hij er is


ik weet het het is raar maar nu ben ik zo dicht bij hem hijis me alles hij is de reden van alles

en altijd als hij slaapt dan vertel ik hem dat het me spijt . .


het is niet te verklaren

maar elhamdolilah als mijn man er niet was dan had ik zeker een abortus gehad met mijn denkwijze en in die periode

en daar ben ik hem ook dankbaar voor en vooral allah s.w.t

25-02-2008, 10:16


Kijk altijd naar wat je WEL hebt, niet wat je niet hebt.

Je bent gezond, hebt een dak boven je hoofd, je maagje is altijd gevuld, je leeft in vrede, hebt een goede man enz.