Bekijk volle/desktop versie : masallah....



Pagina's : [1] 2

24-02-2008, 19:03
zijn ouders mogen trots zijn. Echt prachtig....

http://www.youtube.com/watch?v=pGc5CFwlBGU

24-02-2008, 19:13


Dat zal er lekker ingestampt zijn.

24-02-2008, 19:16

Citaat door CherryPie:
Dat zal er lekker ingestampt zijn.


dit kan er nooit ingestampt zijn! heb jij ooit een kind zo zien praten?

24-02-2008, 19:18

Citaat door Imanes_shop:
dit kan er nooit ingestampt zijn! heb jij ooit een kind zo zien praten?


Het kind is 4, hoe komt ie aan zulke zinnen?

24-02-2008, 19:18


wow


check deze dan http://www.youtube.com/watch?v=ITpdP7jlSYc&feature=related

24-02-2008, 19:22
waarom vind iedereen het normaal and even cute als een kind van 4 het liedje van K3 kan zingen of alle ins and outs kent van Dora en Diego... maar de Qoran reciteren is instampen

Kinderen zijn nou eenmaal leergierige blanko mensjes die je vol kunt schrijven...

De keuze tussen westers vermaak en de Qoraan is aan de ouders..

M3a salama,
Latifa

24-02-2008, 19:24

Citaat door Maghrebiya:
waarom vind iedereen het normaal and even cute als een kind van 4 het liedje van K3 kan zingen of alle ins and outs kent van Dora en Diego... maar de Qoran reciteren is instampen

Kinderen zijn nou eenmaal leergierige blanko mensjes die je vol kunt schrijven...

De keuze tussen westers vermaak en de Qoraan is aan de ouders..

M3a salama,
Latifa


K3 is toch heel wat anders dan de Koran? Dat vinden ze meestal interessanter (lees: dansjes, kleurtjes etc). Dat zullen ze sneller leren dan de Koran, zou het ukkie echt weten wat ie zegt?

24-02-2008, 19:24

Citaat door CherryPie:
Het kind is 4, hoe komt ie aan zulke zinnen?


weet jij wel wat hij allemaal zegt, dingen die ook al ga ik jaren naar school nooit zo uit mijn hoofd zou kunnen zeggen, het is Allah Soebhanawatahalla die hem dit heeft geleerd

24-02-2008, 19:25

Citaat door Maghrebiya:
waarom vind iedereen het normaal and even cute als een kind van 4 het liedje van K3 kan zingen of alle ins and outs kent van Dora en Diego... maar de Qoran reciteren is instampen

Kinderen zijn nou eenmaal leergierige blanko mensjes die je vol kunt schrijven...

De keuze tussen westers vermaak en de Qoraan is aan de ouders..

M3a salama,
Latifa


negeren die handel, weer zo een kaasje hiertussen

24-02-2008, 19:26

Citaat door Imanes_shop:
weet jij wel wat hij allemaal zegt, dingen die ook al ga ik jaren naar school nooit zo uit mijn hoofd zou kunnen zeggen, het is Allah Soebhanawatahalla die hem dit heeft geleerd


Dat bedoel ik, hoe komt een 4 jarig kind er dan aan? Toch niet uit zichzelf. Ik zeg niet dat die ouders het hem niet mogen leren, maar ik vind dit wel bizar.

24-02-2008, 19:27

Citaat door CherryPie:
K3 is toch heel wat anders dan de Koran? Dat vinden ze meestal interessanter (lees: dansjes, kleurtjes etc). Dat zullen ze sneller leren dan de Koran, zou het ukkie echt weten wat ie zegt?



weet je.... een kind reageert op iets zoals de volwassen (rollmodels) om hem heen reageren...

Als jij de qORAAN aanzet tijdens het schoonmaken en je kind luisterd,...

Als jij je kind zegt : hemdoelillah en staghfiroullah en bismillah te zeggen dan zal hij dat doen...

Mijn moeder vertelde ons pas over de wereld van de gebroeders Grimm toen we via school hoorde over roodkapje&co.. Daarvoor vertelde mn moeder hadiths en verhalen over de PROFETEN voor het slapen gaan...

Tis een keuze die je maakt..

24-02-2008, 19:27

Citaat door Imanes_shop:
negeren die handel, weer zo een kaasje hiertussen


Is zeker een makkelijk zinnetje voor je? Schei toch uit.

24-02-2008, 19:29



Citaat door CherryPie:
Dat bedoel ik, hoe komt een 4 jarig kind er dan aan? Toch niet uit zichzelf. Ik zeg niet dat die ouders het hem niet mogen leren, maar ik vind dit wel bizar.



kinderen zijn van nature leergierig...

je kunt ze op jonge leeftijd van alles leren...

Ken je die reclame niet, dat je je kind zo vroeg mogelijk meerdere talen aan kunt leren, zoals engels en spaans...

op puberale leeftijd gaat dat zoooooooooo veel moeilijker...

24-02-2008, 19:30

Citaat door Maghrebiya:
weet je.... een kind reageert op iets zoals de volwassen (rollmodels) om hem heen reageren...

Als jij de qORAAN aanzet tijdens het schoonmaken en je kind luisterd,...

Als jij je kind zegt : hemdoelillah en staghfiroullah en bismillah te zeggen dan zal hij dat doen...

Mijn moeder vertelde ons pas over de wereld van de gebroeders Grimm toen we via school hoorde over roodkapje&co.. Daarvoor vertelde mn moeder hadiths en verhalen over de PROFETEN voor het slapen gaan...

Tis een keuze die je maakt..


Goed van je moeder, meen ik echt Maar kon je op 4 jarige leeftijd al reciteren? Ik vind het jong.

24-02-2008, 19:30
Masha Allah!!!!

Pagina's : [1] 2