Bekijk volle/desktop versie : ik doormijn eigen broer mishandelt deel 3



24-02-2008, 14:07
--------------------------------------------------------------------------------

ik schrijf dit verhaal op mijn nicht der account
k zelf ben 11 jaar en heb een leuk verhaal die al een tijdje in mijn hoofd ronddwaald die ik graag met jullie wil delen




het was weekend ik ben net van school gekommen en mijn broer die zit al heel lang niet meer op school al vanaf zijn 13 hij had er nooit zin in en hij peste altijd kinnderen en versierde meisjes zonder dathun dat wouden hij heeftzelfs een keer met zijn vrienden een meisje verkracht toen zag er iemand hun en die belden de politie en toen kwam de politie tudatuda hoorde mijn broer en zijn vrienden hun probeerde weg te rennen maarhet was al te laat toen pakte ze hem en ging hij 3 jaar im de gevangenis mijn moder was niet gelukig en mijn vader was gestorven lajrahmo en toen hij de gevangenis uit kwam toen waaren wij best wel blij maardaarna sloeg hij mij zonder dat mijn moeder dat wistik probeerde hetaan mijn moeder te vertellen maar mijn broer zij datals ik dat zou doen dat hij mij op een dag op straat zou vinden en dan mij gaatslaan slaan tot het bloed van mijn lichaam drupelt en daarom durf het niet te doen nou het is weekend en ik belde aan toen ik van school kwam bij ons thuis mijn broer zij halo ik zij hallo en niet zo aardig ook hij zij moet je een pak slaag ik: nee astublirft nirt doen maar hij trok mij naar mijn kammer en deed de deur op slot


hij deed dus de deur opslot ik begon te schreeuwen en te huilen mijn moeder was niet thuis zij was op haarwerk mijn broer pakte zijn riem en begon mij te slaan en te zeggen t 3awdi t 3awdi jemek bej de volgende keer tstehli genze e stinkert ik begon te huilen en te zeggen hou astublief op pliez hou op maar hij ging verder een kwartier later stopte hij en liep wegen deed de deur agter zig dicht met de sleutel ik dacht o nee dadelijk gaat hij iets doen denk ik o nee o nee hij kwam weer terug over 5 min... en hij had een boter mes bij zich ik: sterfi lah sterfi lah en hij pakte mijn rechter hand.....

hij deed dus de deur opslot ik begon te schreeuwen en te huilen mijn moeder was niet thuis zij was op haarwerk mijn broer pakte zijn riem en begon mij te slaan en te zeggen t 3awdi t 3awdi jemek bej de volgende keer tstehli genze e stinkert ik begon te huilen en te zeggen hou astublief op pliez hou op maar hij ging verder een kwartier later stopte hij en liep wegen deed de deur agter zig dicht met de sleutel ik dacht o nee dadelijk gaat hij iets doen denk ik o nee o nee hij kwam weer terug over 5 min... en hij had een boter mes bij zich ik: sterfi lah sterfi lah en hij pakte mijn rechter hand.....

24-02-2008, 14:08


Is echt erg uppppp

24-02-2008, 14:21
hij maakte een diepe snee die van mijn duim naar mijn pols liep
hij grijnzde naar me en zij laat dit een lesje voor je zijn geweest
hij verliet de kamer en liet mij bang en alleen achter
ik probeerde de snee te reinigen en knoopte er een stukje stof omheen
de tijd verliep zo snel dat ik het niet verwachte dat mijn ma zo snel al thuis zou komen
jihaaaaaaaaaaanne riep mijn moeder
ik raakte in paniek wat zou ik zeggen tegen mijn moeder als ze de snee in mijn hand zag
ik besloot uit angst voor mijn broer om te liegen tegen mijn moederr
jihaaaaaanneee faynek !! ajii geef mama een kusje
ik waste mijn tranen van mijn gezicht en zette een smile op mijn gezicht
en rende daarna de trap af
mamaaaaaaaaa wat ben ik blij dat je weer thuis bent
en ik gaf haar een dikke knuffel
haha waar heeft mama dit aan te danken
ik wilde haar alles vertellen maar ik durfde niet
bang voor dorrait de oorzaak van al deze elende
gewoonn mamaaa
jihane wrm zijn je ogen zo rood ?

24-02-2008, 14:33
ik keek naar mijn groote pantoffels en zette een gemaakte smile op
nikss hoor mama ik heb geen rode ogennn:
yekkk a shitasna heb je weer aan mijn make-up gezeten
uhm.. ik dacht na in mijn hoofd als ik ja zou zeggen dat zou dan beter geweest zijn dan dat ik het over mijn broer dorrijd zou vertellen dus ik zij ja mama ik heb weer aan je maik-up gezeten srry echt het spijt me moeder zij o geeftniuks lieve schat als je het maar de volgende keer laat ik glimlachte naar mijn moeder (je weet nep lach) wie wil er nou nog lachen op zoon duivelse dag nou en mijn moeder zij lieve schat ik ga ff koken oke ga jij maar iets nuttigs doen a zinna ik: is goed mam ik wou naarmijn kammer gaan in eens hoorde ik de bel gaan het was mijn broer mama was in de keuken en mijn broer die trok me mee naarboven inmijn kammer en zij tegen mij a gitan heb je gezecht datik jou zo heb geslagen ik zij nee echt niet en mijn broer zij wathebje dan over je rode ogen gezecht ik heb gezecht datik stiekem aan haar maik-up heb gezeten mijn broer zij oke a gitan want zoo n gitan kan ik niet vertrouwen je hebt gehoord wat ik zij als jij dat tegen mam zegt dat ik je sla dan maak je echtiets mee ik dacht in mijn hoofd als ik grooter dan hem was zou ik heb kille maar ja jammer in eens hoorde ik weer de bel rinkelen van de deur ik dacht na. wie zou dat nou zijn mijn broer is thuis en mijn moeder ook mijn moeder heeft met niemand kontakt dus wie zou dat zijn en mijn beste vriendin sara is lekker op vakantie ik deed de deur open en schrok...

24-02-2008, 14:37


ik ga weer verder als julie het zegen

24-02-2008, 14:57
vindtn iemand mijn verhaaltje interesant als julie er wat van zeggen dan ga ik weer verder

24-02-2008, 15:18
Ga Verder!!!!!!!!!!!!!!!
Is Egt Zoooo Mooi Verhaal!!!!

24-02-2008, 15:28
oke ik ga verder
omdat julie het zeggen

24-02-2008, 15:36
het was de politie ik keek naar hun ik wist niet wat ik moest zegen toen zij de politie man uhm.. wil je je moeder roepen ik zij oke meneer dus ik roepte mijn moeder ze kwam er aan en zij wat is er lieve schat ik zij de de ddppppolitie is er mam en zij schrok zig de politie man vroeg aan mijn moeder waar mijn broer is gebleven mijn moeder roepte mijn broer en hij kwam hij moestmee van de politie want volgens hun had hij een meisje verkracht en daarna vermoord ik dach na ik zij in mij zelf daarom kwam hij zo snel naar huis mijn moeder begon te huilen ik dacht na meskina mama heeft dit niet verdient zij heeft een beter leven verdient waarom moet dit rot leven nou mij en mijn moeder perse hebben mijn vader is dood mijn broer die mishandelt mij en veroorzaaktaleen problemen en dit ook nog waarom ik rende naarmijn kammer en begon te huilen in eens hoorde ik geklop op mijn kammer raam...

24-02-2008, 15:37
Up Up Ga Snel Verder Sgat Xxxje

24-02-2008, 17:44
ik gamorgen of strax weer verder er is een iery kind die persee dora wilt spelen anders dept zemij vervelen en dit weg dan is er geen leuk verhaaltje meer haha doei mijn besate fans meschien ga ik later boeken schrijven en schrijf ik over dit verhaaltje ook een boek haha ik hoop het enik wil dokter worden alebij kan ook haha doei fans heel veel kusjes en jij extra zineb xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

24-02-2008, 20:19
Whaahah , ga snel verder upppp
-XXXX-

25-02-2008, 16:36


haha men nichtje is volgend weekend weer bij mij ik denk dat ze dan verder gaat schrijven maar dan op haar account jihane123