Bekijk volle/desktop versie : ik door mijn eigen broer mishandelt deel 1



24-02-2008, 14:04
ik schrijf dit verhaal op mijn nicht der account
k zelf ben 11 jaar en heb een leuk verhaal die al een tijdje in mijn hoofd ronddwaald die ik graag met jullie wil delen




het was weekend ik ben net van school gekommen en mijn broer die zit al heel lang niet meer op school al vanaf zijn 13 hij had er nooit zin in en hij peste altijd kinnderen en versierde meisjes zonder dathun dat wouden hij heeftzelfs een keer met zijn vrienden een meisje verkracht toen zag er iemand hun en die belden de politie en toen kwam de politie tudatuda hoorde mijn broer en zijn vrienden hun probeerde weg te rennen maarhet was al te laat toen pakte ze hem en ging hij 3 jaar im de gevangenis mijn moder was niet gelukig en mijn vader was gestorven lajrahmo en toen hij de gevangenis uit kwam toen waaren wij best wel blij maardaarna sloeg hij mij zonder dat mijn moeder dat wistik probeerde hetaan mijn moeder te vertellen maar mijn broer zij datals ik dat zou doen dat hij mij op een dag op straat zou vinden en dan mij gaatslaan slaan tot het bloed van mijn lichaam drupelt en daarom durf het niet te doen nou het is weekend en ik belde aan toen ik van school kwam bij ons thuis mijn broer zij halo ik zij hallo en niet zo aardig ook hij zij moet je een pak slaag ik: nee astublirft nirt doen maar hij trok mij naar mijn kammer en deed de deur op slot

24-03-2008, 02:48


uppie gaaa snel veder je verhaal
is echt mooi x je nieuwe fan undercovertj

24-03-2008, 04:53
Kanke slet@ wat denk jd? Eioy .ag gdap jhnpgdj tadgop?

24-03-2008, 08:26
meidkan jr aub een langer vervolg sgrijven en dankjeweel een ik weet wate r gaat gebuereen (ze word verkragt ddor jaar broer)

17-10-2009, 21:08


Whahahah denken jullie nou echt dat een 11jarige
een verhaal serieus gaat nemen ;
Omg ga aub je huiswerk maken dan hier op m.nl rond te zwerveren ;
Ga beter je best doen in de klas .
en doe wat al je leeftijdsgenoten aan het doen zijn .