Bekijk volle/desktop versie : DrChill VRAGENUURTJE



Pagina's : [1] 2

24-02-2008, 09:42
Hallo!!!

Ben je het ook zo zat?.. Dat stressen op werk, school, in huis en daarbuiten,
Heb je ook altijd de kunst van het chillen willen beheersen???

Grijp nu je kans!!! Heb je vragen over het chillen, relaxen, hangin, het niets doen en gewoon lui zijn... stel ze nu.... want nu kan het nog!!??

24-02-2008, 09:53


ik wil slapen

24-02-2008, 09:55
Ik wil ook slapen..
Maar helaas moet ik nu vertrekken..
moet les gaan geven


Nog een fijne ochtend en middag toegewenst

24-02-2008, 09:56

Citaat door Yasimah:
Ik wil ook slapen..
Maar helaas moet ik nu vertrekken..
moet les gaan geven


Nog een fijne ochtend en middag toegewenst
wat voor lessen als ik vragen mag?

jij hebt met m.nl ontbeten he

24-02-2008, 10:05


Ik val bijna om van de slaap.

24-02-2008, 10:25

Citaat door Yasimah:
Ik wil ook slapen..
Maar helaas moet ik nu vertrekken..
moet les gaan geven


Nog een fijne ochtend en middag toegewenst

sinds wanneer is er school op zondag?

24-02-2008, 10:37
DrChill... Leer mij de kunst van het Chillen...!?

Soms heb ik idd van die momenten dat je gewoon zonder zorgen wilt genieten van het leven... Maar hoe doe je dat?

24-02-2008, 10:40
Lieve meid!! hier volgt een gouden tip!!!

Los je zorgen eerst op

24-02-2008, 10:45
ok ok.. dat was een geintje chill.. iedereen...

Hier komt ie dan...

Als je echt zorgeloos wil chillen... zorg er dan voor dat alles gereed is... State of mind dan wel te verstaan... Mijn motto is... van de vele die ik onderhand heb.. Hou je bezig met datgenen wat aan je voordeur is... dus maw ga je niet druk maken om dingen die er nog niet zijn en richt je meer op de dingen die wel uitmaken.. zo kun je een balans maken.. en ben je een stap dichter bij het chillen...

Ik hoop u hiermee een antwoord op uw vraag te hebben gegeven..

Gelieve u gegevens achter te laten en machtiging voor de korte cursus twv 50 euries!!

dank u

24-02-2008, 10:49

Citaat door DrChill:
ok ok.. dat was een geintje chill.. iedereen...

Hier komt ie dan...

Als je echt zorgeloos wil chillen... zorg er dan voor dat alles gereed is... State of mind dan wel te verstaan... Mijn motto is... van de vele die ik onderhand heb.. Hou je bezig met datgenen wat aan je voordeur is... dus maw ga je niet druk maken om dingen die er nog niet zijn en richt je meer op de dingen die wel uitmaken.. zo kun je een balans maken.. en ben je een stap dichter bij het chillen...

Ik hoop u hiermee een antwoord op uw vraag te hebben gegeven..

Gelieve u gegevens achter te laten en machtiging voor de korte cursus twv 50 euries!!

dank u
jij bent dus gewoon een nietsnut, uitsteller en een chaoot

24-02-2008, 10:55


sorry ik heb geen vragen

24-02-2008, 10:59

Citaat door DrChill:
ok ok.. dat was een geintje chill.. iedereen...

Hier komt ie dan...

Als je echt zorgeloos wil chillen... zorg er dan voor dat alles gereed is... State of mind dan wel te verstaan... Mijn motto is... van de vele die ik onderhand heb.. Hou je bezig met datgenen wat aan je voordeur is... dus maw ga je niet druk maken om dingen die er nog niet zijn en richt je meer op de dingen die wel uitmaken.. zo kun je een balans maken.. en ben je een stap dichter bij het chillen...

Ik hoop u hiermee een antwoord op uw vraag te hebben gegeven..

Gelieve u gegevens achter te laten en machtiging voor de korte cursus twv 50 euries!!

dank u

Ooh...

24-02-2008, 11:03



Citaat door Moshh:
jij bent dus gewoon een nietsnut, uitsteller en een chaoot


Sooooooooooo... Jij hebt mensenkennis...

echter klopt je beschrijving niet helemaal.. ja ik ben lui...

maar een nietsnut?? neej... das te veel moeite... Dat implicieert dat ik degelijk moeite doe om iets goeds te doen.. maar uiteindelijk levert het niets op... dus doe dat ook niet...

Uitsteller...?? Ik heb niets wat ik uitstel.. omdat er niets is wat ik moet doen... (jaa daar is over nagedacht)

Chaoot??.. Om chaos te creeren heb je inspanning nodig danwel lichamelijk als geestelijk... (niet zoveel trek in, IK CHILL LIEVER!!!)

24-02-2008, 11:10
Chilldeskundige meldt zich.

Naar eigen zeggen ben ik een autoriteit op dit gebied, heb het tot een kunst verheven.

Mening over Dr.Chill? Ik krijg enge id'n dat ik mss wel schizofreen ben en hij mijn alterego is, dus dat we nu opeens een mannelijke en vrouwelijke JaKweenie hebben.



't moeniegekkerworden op 'n zondagochtend

24-02-2008, 11:15

Citaat door JaKweenie:
Chilldeskundige meldt zich.

Naar eigen zeggen ben ik een autoriteit op dit gebied, heb het tot een kunst verheven.

Mening over Dr.Chill? Ik krijg enge id'n dat ik mss wel schizofreen ben en hij mijn alterego is, dus dat we nu opeens een mannelijke en vrouwelijke JaKweenie hebben.



't moeniegekkerworden op 'n zondagochtend


tot een kunst verheven...?? maar goed... ik zal je maar laten want ben aan het chillen... FF voor de duidelijkheid!!! Ik heb chillen uitgevonden en gebracht naar het huidige stadium!!

Peace & Chill out!!

Pagina's : [1] 2