Bekijk volle/desktop versie : Moedergevoelens .. niet getrouwd.



Pagina's : [1] 2

24-02-2008, 02:14
assalam aleikum.. wie van de dames heeft ook wel eens sterke moedergevoelens terwijl ze nog niet getrouwd zijn? Wat doen jullie dan? Meteen een man zoeken ?? Ik bedoel; is het een teken dat je moet gaan trouwen? Ik ben nu 21 jaar, en ik heb steeds vaker het gevoel dat ik graag een kind zou willen, ik droom er zelfs over .. terwijl ik vroeger echt een gruwelijke hekel had aan kinderen ..

24-02-2008, 02:17


yuppp ken dat ...
maar dat is normaal toch
betekent niet gelijk dat je moet gaan trouwen en aan kinderen beginnen:S
Het brengt je wel een stapje verder en laat je over je toekomst nadenken maar als je aan kinderen begint moet je ze ook wat te bieden hebben.

24-02-2008, 02:36
Oke bedankt voor je reactie. Ja ik vroeg me dus af of dat normaal was, het is voor mijzelf een heel raar gevoel aangezien ik ervan overtuigd was nooit kinderen te willen.

Maar je hebt gelijk, je moet ze ook wat te bieden hebben.

24-02-2008, 04:23

Citaat door bladibladibla:
assalam aleikum.. wie van de dames heeft ook wel eens sterke moedergevoelens terwijl ze nog niet getrouwd zijn? Wat doen jullie dan? Meteen een man zoeken ?? Ik bedoel; is het een teken dat je moet gaan trouwen? Ik ben nu 21 jaar, en ik heb steeds vaker het gevoel dat ik graag een kind zou willen, ik droom er zelfs over .. terwijl ik vroeger echt een gruwelijke hekel had aan kinderen ..



Nee! Ik haat kinderen

24-02-2008, 08:50


Ik ook..


Ik heb het pas nog met me moeder gehad...

24-02-2008, 10:21

Salam alaikoum

Dat gevoel ken ik maar al te goed en heb het ook altijd gehad.
Eerlijk zou ik het liefst ook een kind willen maar helaas kun je die niet nemen zonder een man


24-02-2008, 10:41

Citaat door Scorpion_lady:
Nee! Ik haat kinderen


hahahah wacht maar tot jij ze zelf gaat krijgen.

24-02-2008, 10:43
knap hoor! ik had zelfs 3 jaar NA het trouwen nog geen moedergevoelens. ik zag mezelf TOTAAAL NIET met kinderen

maar nu kan ik me geen leven bedenken zonder mijn 2 mannen

24-02-2008, 10:45

Citaat door noona:
knap hoor! ik had zelfs 3 jaar NA het trouwen nog geen moedergevoelens. ik zag mezelf TOTAAAL NIET met kinderen

maar nu kan ik me geen leven bedenken zonder mijn 2 mannen



Goedemorgen meid

Zou jij nog voor een derde willen gaan op dit moment?

24-02-2008, 10:48

Citaat door Moedervan2:
Goedemorgen meid

Zou jij nog voor een derde willen gaan op dit moment?


goedemorgen!

nee, echt niet. ga ik NIET trekken denk ik. ik ben al blij dat de jongen 5 zijn nu en lekker zelfstandig. zwanger zijn vind ik niks en het eerste jaar was ook hel voor me, ik heb mijn lesje wel geleerd

maar ja, zeg nooit nooit natuurlijk, je weet nooit hoe dingen lopen.

24-02-2008, 10:49
ik heb altijd al dat gevoel gehad, was blij dat ik eindelijk zwanger mocht worden.....ik houd van dat mutserige kneuterigheid, nu ook mijn kindjes zitten aan eettafel te kleuren en ikke ernaast gezellig

24-02-2008, 11:02
Ik heb dat ook hoor. Als ik een moeder zie met een baby denk ik altijd: "ik wil ook!". Maar ik heb nog de tijd, dus heb geen haast.
Eigenlijk had ik die gevoelen al vanaf mijn 14e. Als ik dan een baby op televisie zag werd ik helemaal vrolijk, ging ik lachen en helemaal enthousiast vertellen dat ik ook zo'n baby wil.

24-02-2008, 11:44



Citaat door noona:
goedemorgen!

nee, echt niet. ga ik NIET trekken denk ik. ik ben al blij dat de jongen 5 zijn nu en lekker zelfstandig. zwanger zijn vind ik niks en het eerste jaar was ook hel voor me, ik heb mijn lesje wel geleerd

maar ja, zeg nooit nooit natuurlijk, je weet nooit hoe dingen lopen.



Same here, je hebt nu echt het gevoel dat je een draai hebt waar je je goed in voelt. Kinderen kunnen op die leeftijd best wel veel.

Maar goed voor jou was het natuurlijk extra drukjes, lijkt mij zo zwaar een tweeling als baby en de eerste jaren. Heb je veel slapeloze nachten gehad?

24-02-2008, 12:17

Citaat door Moedervan2:
Same here, je hebt nu echt het gevoel dat je een draai hebt waar je je goed in voelt. Kinderen kunnen op die leeftijd best wel veel.

Maar goed voor jou was het natuurlijk extra drukjes, lijkt mij zo zwaar een tweeling als baby en de eerste jaren. Heb je veel slapeloze nachten gehad?


4-5 keer per nacht wakker worden was het. pfff

het maakte me uiteindelijk wel heel consequent met de opvoeding. bij 6 maanden sliepen ze gewoon door. Montasser presteerde het nog een keer 2 uur lang aan elkaar te huilen. ik had NIETS gedaan behalve met ogen open in bed gelegen.

was wel de laatste keer dat ie dat deed

24-02-2008, 12:31

Citaat door noona:
4-5 keer per nacht wakker worden was het. pfff

het maakte me uiteindelijk wel heel consequent met de opvoeding. bij 6 maanden sliepen ze gewoon door. Montasser presteerde het nog een keer 2 uur lang aan elkaar te huilen. ik had NIETS gedaan behalve met ogen open in bed gelegen.
was wel de laatste keer dat ie dat deed



Herken het heel goed, oudste van heeft mij ook heeeel veel slapeloze nachten bezorgd, het maakt je de volgende dag gewoon helemaal kapot.

Soms moet je gewoon even door die zure appel bijten om uiteindelijk rust te krijgen in een gezin, want als een ouder slaap te kort heeft, dan heeft dat alleen maar nadelen voor het gezin, je bent gewoon echt kapot.

De kunst van liefde is grotendeels de kunst van het volhouden

Pagina's : [1] 2