Bekijk volle/desktop versie : Wil je wat drinken?



23-02-2008, 22:00
Je hebt mensen die vragen als je bij ze binnen komt, wil je wat drinken?? ik heb dan zoiets van doe normaaaaaaaaaaal hoor

Ik haaaaaaat die zinnetje!

23-02-2008, 22:01


das toch logisch... das gewoon beleefdheidsvraag.

23-02-2008, 22:01
is toch normaal, ik vraag het altijd.

23-02-2008, 22:02
Je moet niet vragen of je het wil, maaaaaaaaaaaar gewoon pakken voor diegene!

23-02-2008, 22:04



Citaat door Onthaasting:
Je moet niet vragen of je het wil, maaaaaaaaaaaar gewoon pakken voor diegene!


vind ik ook

ik heb het ook wel eens gedaan bij marokkanen, maar dan zijn ze ze3me beleefd en zeggen ze nee, terwijl ze wel gewoon iets willen drinken.

23-02-2008, 22:04
ik vraag dan vaak: wat heb je in huis?

23-02-2008, 22:08
is toch normaal? vraag ik ook altijd, je kan moeilijk iets zomaar pakken misschien wilt degene het helmaal niet.
En als ze nee zeggen terwijl je ze ja bedoelen, hebben ze vette pech

23-02-2008, 22:10
Bwah hangt er een beetje vanaf, je kunt niet zomaar wat pakken als die mens er totaal geen zin in heeft, ik ben van gewoonte zo dat ik me niet schaam als het op drinken aankomt, al is het maar een glas water dat ik krijg. Dus heb ik dorst dan vraag ik het ook, maar ik denk dat als het mensen zijn die niet geregeld bij je over de vloer komen dat het wel normaal is om te vragen of ze wat willen drinken, meer in de zin van 'wat wil je drinken'

23-02-2008, 22:13
Ik vraag niet wil je wat drinken? ik zeg eigenlijk meer terwijl ik al richting of in de keuken ben, wat wil je drinken!

23-02-2008, 22:14

Citaat door Gypsymeid:
Ik vraag niet wil je wat drinken? ik zeg eigenlijk meer terwijl ik al richting of in de keuken ben, wat wil je drinken!



je nicht was mega goed vanavond!
Ik dacht dat je vandaag op die show was, want ik zag iemand met een meisje in haar armen, en ik dacht jij het was

23-02-2008, 22:17
Ik vind dat zo lelijk als iemand vraagt, wil je wat drinken. Ze3ma alsof ze liever heeft dat je nee zegt. Nou ik heb zoiets van, stop die drinken maar in je hol als je het me zo vraagt.

Je hoort gewoon glazen op tafel te leggen en vragen welke drank ze wil. En niet Wil je wat drinken???

23-02-2008, 22:21

Citaat door Lamiss:
je nicht was mega goed vanavond!
Ik dacht dat je vandaag op die show was, want ik zag iemand met een meisje in haar armen, en ik dacht jij het was


Nee lekker thuis, is lang zitten daar hoor. Me nicht vroeg of ik eventueel volgende week mee wil gaan (als ze er nog in zit dan), me ouders gaan op me kleine passen. Dus toen zei ik tegen me moeder weet je wat, ik ga anders liever lekker uit naar een mooi cabaret ergens in belgie als jullie dan toch oppassen. Maar ze werden boos, kan ik niet maken vinden ze. En eigenlijk hebben ze wel gelijk, maar het is allemaal zo lang zitten joh.

23-02-2008, 22:23


vraag ook i.p.v. wil je wat drinken, wat wil je drinken?