Bekijk volle/desktop versie : Dikra



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2003, 16:49
Ik weet niet of deze topic al is geopend over dit onderwerp.
Maar wat vinden jullie van het feit dat de bekende zangeres Dikra (Tunesisch) vermoord is door haar echtgenoot. Ze is gedood door 15 kogels, ook heeft hij haar manager en vrouw vermoordt en uiteindelijk zichzelf.


Laat even weten wat jullie ervan vinden.

02-12-2003, 18:27



Citaat:
Origineel gepost door targstiqueia
Ik weet niet of deze topic al is geopend over dit onderwerp.
Maar wat vinden jullie van het feit dat de bekende zangeres Dikra (Tunesisch) vermoord is door haar echtgenoot. Ze is gedood door 15 kogels, ook heeft hij haar manager en vrouw vermoordt en uiteindelijk zichzelf.


Laat even weten wat jullie ervan vinden.
Ik heb nog nooit van haar gehoord, vind het vreselijk wat je hier boven beschrijft...Moge Allah de slachtoffers en na-bestaanden bijstaan!

15 x op iemand schieten, dan moet je iemand haten!

02-12-2003, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door targstiqueia
Ik weet niet of deze topic al is geopend over dit onderwerp.
Maar wat vinden jullie van het feit dat de bekende zangeres Dikra (Tunesisch) vermoord is door haar echtgenoot. Ze is gedood door 15 kogels, ook heeft hij haar manager en vrouw vermoordt en uiteindelijk zichzelf.


Laat even weten wat jullie ervan vinden.
allahi r7am ha


hij was zeker een ''terrorist''?

02-12-2003, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door targstiqueia
Ik weet niet of deze topic al is geopend over dit onderwerp.
Maar wat vinden jullie van het feit dat de bekende zangeres Dikra (Tunesisch) vermoord is door haar echtgenoot. Ze is gedood door 15 kogels, ook heeft hij haar manager en vrouw vermoordt en uiteindelijk zichzelf.


Laat even weten wat jullie ervan vinden.
Ik vind het echt verschrikkelijk............ze had hele mooie liedjes vond ik zelf.....

02-12-2003, 19:08


Nou, ik ben arm en rijk tegelijk: ik heb een nieuwe harde schijf, m'n maandinkomen kwijt en alllllllll mijn e-mailadressen en links die ik zo graag meestuurde.

Treur niet, Dikra is dood en die vent had 'z'n eigen beter eerst van het balcon kunnen storten' maar Fairuz leeft!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=181174

Scottie.

02-12-2003, 20:21
Allah ie rhamha meskiena

02-12-2003, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door 001
Allah ie rhamha meskiena
Leuke autar 001...fotootje van jou?

03-12-2003, 03:26
'als ik jou niet mag hebben krijgt jou niemand' zal hij gedacht hebben

03-12-2003, 09:31
bedankt voor jullie reacties,,

en Rytje schaam je

hihihihiih

03-12-2003, 11:41

Citaat:
Origineel gepost door farkous
'als ik jou niet mag hebben krijgt jou niemand' zal hij gedacht hebben
Die gedachte ging ook gelijk door mijn hoofd, mijn nicht is vermoord door een man die geen 'nee' kon verdragen, alleen hij heeft zichzelf niet van kant gemaakt. Hij is berecht en mag na 6 jaar gevangenis weer vrolijk verder met zijn leven, terwijl het leven van mijn tante en oom (ouders van nichtje) moeite hebben om het te accepteren of om überhaupt nog verder te leven..zo zie je maar weer wat een gek al niet kan aanrichten!

03-12-2003, 11:44
ooh wat erg voor je meid, nou succes met het verdragen van deze pijn.

En meid geloof me Allah zal deze man wel straffen.
Dus ik denk niet dat hij zo vrolijk verder zal leven.

Groetjesssssssss

17-12-2003, 23:05
Don't cry...I'M HERE...STILL ALIVE!!

17-12-2003, 23:12



Citaat:
Origineel gepost door Dikra82
Don't cry...I'M HERE...STILL ALIVE!!
gelukkig maar nu kan ik rustig slapen

21-12-2003, 15:49
Ja ik ben weer eens wakker geworden mensen. Heb net een heerlijke nacht/dag/weekrust gehad. Als ik ff niet antwoord, betekent het niet van rechtswege dat ik er niet meer ben.

xxxGaaaappppxxx Ik ga maar weer ff dutten.

21-12-2003, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door Dikra82
Ja ik ben weer eens wakker geworden mensen. Heb net een heerlijke nacht/dag/weekrust gehad. Als ik ff niet antwoord, betekent het niet van rechtswege dat ik er niet meer ben.

xxxGaaaappppxxx Ik ga maar weer ff dutten.
Jij komt mij bekend voor, woon je toevallig in A'dam-West?

Pagina's : [1] 2 3