Bekijk volle/desktop versie : wie kijkt er West side !!!



23-02-2008, 19:53

Het Verhaal
De serie draait om vier families, van Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Nederlandse afkomst. De vier gezinnen worden elkaars nieuwe buren. De families worstelen met hun eigen levens met de daarbij behorende thema’s zoals: liefde, discriminatie, educatie, vrienden en werk.
De dertien nieuwe afleveringen zijn een vervolg op de eerste serie. Hoe gaat het verder met tienermoeder Charlene? Zullen Roy en Charlene hun echte ouders ooit ontmoeten? En hoe gaat Mohammed, opgegroeid met Marokkaanse normen en waarden, om met de ambities van zijn kinderen? Houdt de relatie van Öz en Aïse stand? Adopteren ze een kind? En vindt Martin eindelijk zijn grote liefde in Jamilla?

Ik raad je echt aan om te kijken is echt leuk maar ook een beetje zielig
Het is op Zaterdag: 16:05 uur, Nederland 2
Dit is de website van West side http://web.at5.nl/westside/

groetjes : chaima_maroc

23-02-2008, 20:02



Citaat door Gest0orde_Chick:
oud.




weet ik ook wel maar bij ons in denhaag komt het nu pas op tv

23-02-2008, 20:12
hmm geen idee.

23-02-2008, 20:51

Citaat door MekneSiiaa__:
hmm geen idee.


heb je jet ooit een keer gezien zo niet ik raad je echt aan om te kijken is echt leuk maar ook een beetje zielig (een oma is dood gegeaan)

23-02-2008, 20:59



Citaat door chaima_maroc:
heb je jet ooit een keer gezien zo niet ik raad je echt aan om te kijken is echt leuk maar ook een beetje zielig (een oma is dood gegeaan)


[FONT="Georgia"]Het is allemaal geacteerd.[/FONT]


23-02-2008, 21:05

Citaat door xfatimax:

[FONT="Georgia"]Het is allemaal geacteerd.[/FONT]




mijn moeder en mijn zus zeggen dat ook maar aan de ene kant denk ik ook dat het is geacteerd maar aan de ene kant niet .
bij sommige dingen lijkt het geacteerd en aan de andere kant lijkt het echt .
tenminste dat is wat ik vind .

23-02-2008, 21:19

Citaat door chaima_maroc:
mijn moeder en mijn zus zeggen dat ook maar aan de ene kant denk ik ook dat het is geacteerd maar aan de ene kant niet .
bij sommige dingen lijkt het geacteerd en aan de andere kant lijkt het echt .
tenminste dat is wat ik vind .


Bij de aftitteling staan de namen van de acteurs en hun echte namen.


23-02-2008, 22:39

Citaat door xfatimax:

Bij de aftitteling staan de namen van de acteurs en hun echte namen.



ohhh dat wist ik niet
oh mij god dat lijkt allemaal zo echt woallah

23-02-2008, 22:48

Citaat door chaima_maroc:
ohhh dat wist ik niet
oh mij god dat lijkt allemaal zo echt woallah



Als je logisch nadenkt weet je ook dat het geacteerd is.
Want die Marokaanse vader en moeder zijn acteurs, (Speelde o.a in Het snitzelparadijs, GTST, shouf shouf de serie) dus het
zou wel raar zijn toen in het begind die vader het erg vond dat ze gefilmd werden door de camera en het een schande vond
Maar ze hebben het wel leuk gedaan,
O ja, en die krullenbol zoon van het Nederlandse gezin is ook een acteur, die zie je ook vaak in reclamespotjes.


23-02-2008, 22:55
Nog noooooiittt van gehoord !

23-02-2008, 23:47

Citaat door xfatimax:


Als je logisch nadenkt weet je ook dat het geacteerd is.
Want die Marokaanse vader en moeder zijn acteurs, (Speelde o.a in Het snitzelparadijs, GTST, shouf shouf de serie) dus het
zou wel raar zijn toen in het begind die vader het erg vond dat ze gefilmd werden door de camera en het een schande vond
Maar ze hebben het wel leuk gedaan,
O ja, en die krullenbol zoon van het Nederlandse gezin is ook een acteur, die zie je ook vaak in reclamespotjes.



maar het lijkt wel echt maar het lijkt niet op gtst of onm ofzo als je echt voor het eerst ziet denk je echt .
maar ook dat ze niet mogen filmen en dat hij uit huis word gezet het lijkt allemaal echt
maar het is wel leuk of het nou nep is of niet maar het is wel leuk ik raad iedereen aan om een keer te kijken .

23-02-2008, 23:58
Ze krijgen geen script, stond in het parool. Dus ze improviseren. Het einge wat ze hebbe zijn de gebeurteinssen

24-02-2008, 13:18



Citaat door nadorra_girl:
Ze krijgen geen script, stond in het parool. Dus ze improviseren. Het einge wat ze hebbe zijn de gebeurteinssen




dat is het nou juist je kan zien dat ze geen script hebben gehad het is wel geacteert denk ik maar het lijkt niet op shouf shouf serie of goeden tijden slechten tijden het lijkt allemaal echt .
daarom denk ik dus aan de ene kant dat ik dat het allemaal niet echt is maar aan de ene kant lijkt het wel zo dus ik weet het echt niet .