Bekijk volle/desktop versie : Heracles-Feyenoord: live via Planet Voetbal



23-02-2008, 19:35
Ik heb zojuist weer een kaartje gekocht om de wedstrijd straks te volgen via Planet Voetbal.

Ik heb er nou al spijt van.

Ik verwacht weer een ontstellend slechte en makke wedstrijd van Feyenoord maar ze winnen waarschijnlijk wel. Ik snak naar een andere coach. Bertje bedankt.

Ik weet niet wat het is maar ze komen niet over als echte kerels die er voor willen gaan. Mooi weer voetballers die bang zijn dat hun broekie vuil wordt. Ik heb mij de laatste weken kapot zitten ergeren. Afgelopen zondag was een drama.

Dit seizoen ben ik tot nu toe naar 7 thuiswedstrijden geweest.

Hier mijn rapportcijfers voor Feyenoord;
Feyenoord-NAC: 9
Feyenoord-Willem II 7,5
Feyenoord-Heerenveen: 8
Feyenoord-Excelsior: 5,5
Feyenoord-PSV: 4
Feyenoord-AZ:6,5
Feyenoord-Vistesse: 5

Kortom, het is de laatste maanden khut met pheren.

23-02-2008, 19:50


Je moet een keer naar Almelo gaan is gezellig man

23-02-2008, 19:55

Citaat door samirmocro:
Je moet een keer naar Almelo gaan is gezellig man


Ik spreek je volgend jaar wel als jouw kluppie in de Jupiler-league speelt.

23-02-2008, 19:59

Citaat door Er1k:
Ik spreek je volgend jaar wel als jouw kluppie in de Jupiler-league speelt.


Gast Sparta degradeerd niet Wij zijn geen ADO die 11 jaar lag Toto divisie speelde, Geef een goede rede wrm Sparta degradeerd..

23-02-2008, 20:17


feyenoord gaat het lastig krijgen daar

23-02-2008, 20:18
Feyenoord moet gewoon winnen.. Vorig jaar won Heracles met 4-1!

23-02-2008, 20:19

Citaat door samirmocro:
Feyenoord moet gewoon winnen.. Vorig jaar won Heracles met 4-1!



jaaa dus het wordt geen makkie voor ze

23-02-2008, 20:24
2-1 heracles Srdan Lakic 23e minuut

23-02-2008, 20:24
wauhua lastiggg

23-02-2008, 22:53
3-3

Weer een dramawedstrijd van Feyenoord.

Dit heeft absoluut niks meer met voetbal te maken. Geen enkel positioneel inzicht bij de spelers (nooit op de goede plek staan, goed anticiperen), passes die nooit aankomen omdat de bal in eerste instantie zo slecht aangenomen wordt dat direct spelen onmogelijk wordt. Het is echt om te HUILEN.

Wat doen ze eigenlijk op die training?

Bert, laten we nu eindelijk eens Greene en Bruins buiten de opstelling? Ze voetballen als watjes en vooral Bruins lijkt te denken dat voetballen bij Feyenoord vakantie betekent.

Luigi, schaaam je diep en vraag zelf maar om dit seizoen niet meer opgesteld te worden. Je loopt als een ouwe vent van 80 en een duel aangaan durf je niet. Hoezo Italiaans bloed? Schaam je!

En dan Makaay. Verreweg de slechtste man van het veld. Hopelijk komt hij er een paar wedstrijden niet meer in. Wat een antivoetballer is dat geworden onder Bert zeg! Bah!

Fer was ook zwaar klote maar dat kun je hem niet kwalijk nemen zolang hij op een voor hem volledig vreemde positie speelt.

Bert ziet dat natuurlijk anders en laat hem vanaf nu niet meer spelen. Gaat ie lekker een 3-3 verdedigen tegen de nummer 17! Niet Mols, nee Buys erin brengen! Superdik!

Eens kijken wat Bertje zegt over de slechtste verdediging van de wereld en over zijn superslimme wissels.

23-02-2008, 23:14

Citaat door Boy_Genius:
Ga spelen of zo man met je zogenaamde analyse


Jij lijkt mij niet in staat een coherente visie op een situatie te geven.
Zuip je maar lekker klem, dat kan je goed.

23-02-2008, 23:22

Citaat door Boy_Genius:
Wathever...


Wat is er, je klinkt zo depri?