Bekijk volle/desktop versie : Dangerously in love...



23-02-2008, 19:22
Ongeloofelijk

hoe is het tog mogelijk,,

hoe,, vertel het mij toch,,

Hoe is het toch mogelijk dat ik stees verliefd word op iemand die op één of ander manier, buiten mij bereik valtt,,

vertel het me,,,

23-02-2008, 19:31


Elke keer als ik in zijn ogen kijk,, dan zou ik naar hem toe willen rennen,, en hem vertellen hoe iik me voel,,

dan fluistert er een stemmetje weer in me hoofd,, en die zegt,,

nee niet doen,, doe jezelf geen pijn,,

23-02-2008, 19:32
Je bent een lozer, daarom.

23-02-2008, 19:34

Citaat door 15_enzo:
Je bent een lozer, daarom.




thanxx,, heel erg motiverend

23-02-2008, 19:36






Maar nee serieus, wat had je anders verwacht?

23-02-2008, 19:38
Probeer het ander gwn, ga naar m toe, maar ga niet fdeha doen en zegge: "ik hou fn je blablabla"Maar maar m eerst bereikbaar

23-02-2008, 19:39

Citaat door nadorra_girl:
Probeer het ander gwn, ga naar m toe, maar ga niet fdeha doen en zegge: "ik hou fn je blablabla"Maar maar m eerst bereikbaar



, hoe oud ben je nou.

23-02-2008, 19:39

Citaat door nadorra_girl:
Probeer het ander gwn, ga naar m toe, maar ga niet fdeha doen en zegge: "ik hou fn je blablabla"Maar maar m eerst bereikbaar





en het risico nemen,, een vriendschap kapot te maken,,

zoveel lef heb ik niet

23-02-2008, 19:40

Citaat door 15_enzo:


Maar nee serieus, wat had je anders verwacht?




ik had verwacht dat iemand met een verklaring zou komen

23-02-2008, 19:42

Citaat door 15_enzo:
, hoe oud ben je nou.


In ieder geval ouder dan 15 , pubertje

23-02-2008, 19:51

Citaat door nadorra_girl:
In ieder geval ouder dan 15 , pubertje


Wie is hier 15 dan, kneus .




@coffeeshop_Girl: Omdat onbereikbare mannen/vrouwen IETS hebben, wat bereikbare m/v niet hebben . De rest mag je uit je eigen neus peuteren.

23-02-2008, 19:58
Misschien trekt het jou aan omdat het onbereikbaar is. Dat gene waarvan jij het idee creeért dat hij/zij onbereikbaar is.. trekt jou aan. Dat gene waar jij in gelooft dat zal gebeurden gebeurt meestal ook.. vb: stel je vind een jongen leuk en je denkt: hem kan ik niet krijgen.. en je gaat smachtend naar hem staren... hoe meer je staart, hoe meer je telkens denkt: daar is hij! kijkt hij ook naar mij? Oohh... hij kijkt!

Je gaat dingen interpreteren zoals jij die wilt zien: ja hij kijkt naar mij omdat hij mij ook vast leuk vind.. maar misschien niet durft! Zo maak je je zelf steeds verliefder.. ooh: hij is vast verlegen.. jij nog verliefder.

Kortom: een situatie waarin je je bevind ( bijvoorbeeld dat je altijd verliefd wordt op een onbereikbaar iemand) dat is eingelijk je eigen creatie, doormiddel van dingen zo interpreteren zoals jij ze wilt zien onbewust.. en door het gestaar naar hem, gedachten daarbij.. die gedachten roepen steeds meer emoties op ---> hevige stille verliefdheid...

23-02-2008, 21:51



Citaat door 15_enzo:
Wie is hier 15 dan, kneus .




@coffeeshop_Girl: Omdat onbereikbare mannen/vrouwen IETS hebben, wat bereikbare m/v niet hebben . De rest mag je uit je eigen neus peuteren.



Ikke in ieder geval niet, ho0r!

24-02-2008, 13:01

Citaat door nadorra_girl:
Ikke in ieder geval niet, ho0r!


Wat praat jij onzin dan, kneus .