Bekijk volle/desktop versie : Ongelofelijk! Je eigen neefjes die je als broertjes beschouwt verraden je...



Pagina's : [1] 2 3 4

23-02-2008, 16:58
Dat geloof je toch niet? Wie heeft dit ooit meegemaakt....


Ze hebben me gewoon zwart gemaakt tegenover m'n ooms en tantes. En nu krijgen ze de pak slaag van hun leven. Nog harder dan dat ze ooit zullen krijgen van hen ouders

Ik kan het nog steeds niet geloven! DAMN


En nadat ze mij hebben verraden willen ze geen contact meer, alles wat ze hebben gezegd is ook echt allemaal bullshit.

Ze zijn gepakt met drinken en shit, gaan ze zeggen dat ze het van mij hebben geleerd. MAAAAR IS GOED

23-02-2008, 17:02


Wat? Ik ben geen Marokkaan.

23-02-2008, 17:03

Citaat door Firestarter:
Dat geloof je toch niet? Wie heeft dit ooit meegemaakt....


Ze hebben me gewoon zwart gemaakt tegenover m'n ooms en tantes. En nu krijgen ze de pak slaag van hun leven. Nog harder dan dat ze ooit zullen krijgen van hen ouders

Ik kan het nog steeds niet geloven! DAMN


En nadat ze mij hebben verraden willen ze geen contact meer, alles wat ze hebben gezegd is ook echt allemaal bullshit.

Ze zijn gepakt met drinken en shit, gaan ze zeggen dat ze het van mij hebben geleerd. MAAAAR IS GOED




nou, als k dit zo lees denk k dat je er tog wel wat mee te maken had

23-02-2008, 17:04
hahahahahahaha....meskien

23-02-2008, 17:05



Citaat door Firestarter:
Wat? Ik ben geen Marokkaan.


Misshien komt het daardoor.

23-02-2008, 17:09

Citaat door maroc_twins:
nou, als k dit zo lees denk k dat je er tog wel wat mee te maken had



Het ging als volgt.

Was vorig jaar zomer-> Mijn broer en ik waren alleen thuis, net als 1 van mijn neefjes. (neef1)

Die andere neef zijn ouders waren niet gegaan. (neef2)

Neef 1 en 2 zijn allebei 17 en wonen buiten amsterdam. Ze willen graag het Red Light District zien. Ik dacht oke..waarom niet ze hebben het nog nooit gezien, en het is wel leuk om gewoon emt z'n 3en te gaan maar alleen kijken. Ik heb die shit zelf nooit gedaan! WOLLAH...

Dus we zijn geweest, en toen wilden ze een joint roken. Die heb ik geregeld voor ze..toen zijn we naar mijn huis gegaan en met zijn 3en gerookt..mijn broer was er bij..en heeft gezien dat ze het zelf wilden

Getuige!
Dus toen zijn ze daarna geklemd door hun ouders en hebben zij mij deschuld gegeven van alles wat ze hebben gedaan........


Verdien je niet de doodstraf..ze zeggen dat ik ze het slechte pad op heb gebracht
Terwijl ik dacht, ik doe et voor hun, zij willen het graag...EN BETER MET MIJ, dan met iemand anders...maarja...

23-02-2008, 17:11
Ik hoor vaker zulke verhalen..ik vind het zelf zo raar he.
Gelukkig zijn mijn neefjes/nichtjes niet zo

23-02-2008, 17:12
Ze hebben gelijk ook nog


PS: Wat is de Red Light District???

23-02-2008, 17:13

Citaat door Firestarter:
Het ging als volgt.

Was vorig jaar zomer-> Mijn broer en ik waren alleen thuis, net als 1 van mijn neefjes. (neef1)

Die andere neef zijn ouders waren niet gegaan. (neef2)

Neef 1 en 2 zijn allebei 17 en wonen buiten amsterdam. Ze willen graag het Red Light District zien. Ik dacht oke..waarom niet ze hebben het nog nooit gezien, en het is wel leuk om gewoon emt z'n 3en te gaan maar alleen kijken. Ik heb die shit zelf nooit gedaan! WOLLAH...

Dus we zijn geweest, en toen wilden ze een joint roken. Die heb ik geregeld voor ze..toen zijn we naar mijn huis gegaan en met zijn 3en gerookt..mijn broer was er bij..en heeft gezien dat ze het zelf wilden

Getuige!
Dus toen zijn ze daarna geklemd door hun ouders en hebben zij mij deschuld gegeven van alles wat ze hebben gedaan........


Verdien je niet de doodstraf..ze zeggen dat ik ze het slechte pad op heb gebracht
Terwijl ik dacht, ik doe et voor hun, zij willen het graag...EN BETER MET MIJ, dan met iemand anders...maarja...

Het is ook jouw schuld.
JIJ hebt ze gebracht..en JIJ hebt voor de jointjes gezorgd..
Dus JIJ bent de schuldige..het zijn kinderen van 17 jaar!

23-02-2008, 17:14

Citaat door Firestarter:
Het ging als volgt.

Was vorig jaar zomer-> Mijn broer en ik waren alleen thuis, net als 1 van mijn neefjes. (neef1)

Die andere neef zijn ouders waren niet gegaan. (neef2)

Neef 1 en 2 zijn allebei 17 en wonen buiten amsterdam. Ze willen graag het Red Light District zien. Ik dacht oke..waarom niet ze hebben het nog nooit gezien, en het is wel leuk om gewoon emt z'n 3en te gaan maar alleen kijken. Ik heb die shit zelf nooit gedaan! WOLLAH...

Dus we zijn geweest, en toen wilden ze een joint roken. Die heb ik geregeld voor ze..toen zijn we naar mijn huis gegaan en met zijn 3en gerookt..mijn broer was er bij..en heeft gezien dat ze het zelf wilden

Getuige!
Dus toen zijn ze daarna geklemd door hun ouders en hebben zij mij deschuld gegeven van alles wat ze hebben gedaan........


Verdien je niet de doodstraf..ze zeggen dat ik ze het slechte pad op heb gebracht
Terwijl ik dacht, ik doe et voor hun, zij willen het graag...EN BETER MET MIJ, dan met iemand anders...maarja...




ben je gek ofsow. dit is zkr wel jou eigen schuld. dus als jou neven gezegt hadden we gaan iemand doodmaken zou jij als zogenaamde volwassen neef gezegt kom k ga met jullie mee liever met mij dan met iemand anders

23-02-2008, 17:16
Luister, deze gasten kunnen het zelf. Ik zie deze gasten als mijn broertjes..beter dat ze het doen met mij dan met 1 of andere gozer die ze daarna gaat rollen ofzo. Dat heb ik zelf meegemaakt.

En ik ben geen junk ofzo. Maar ik weet war er mis kan gaan


En als je iemand wat verbied zal die het toch stiekem doen.. Kinderen van 17? WTF..... Deze gozers hebben alles al gedaan behalve dat...

23-02-2008, 17:18

Citaat door maroc_twins:
ben je gek ofsow. dit is zkr wel jou eigen schuld. dus als jou neven gezegt hadden we gaan iemand doodmaken zou jij als zogenaamde volwassen neef gezegt kom k ga met jullie mee liever met mij dan met iemand anders



Oke, maar als je weet...ze zullen eht toch doen, en jij kan ze neit tegen houden

Wat zou je doen.. het is maar een jointje..en ze hadden daarvoor al gedronken en shit...ECHT NAAR DE KLOTE....
Maarja..vooroordelen komen nu echt snel tevoorschijn

Als jou zusje het gaat doen..die is het al van plan..en ze wilt het 1 keer proberen..wat zou je doen?

23-02-2008, 17:18



Citaat door Chickaas:
Ze hebben gelijk ook nog


PS: Wat is de Red Light District???

DE HOEREN!

23-02-2008, 17:20

Citaat door Firestarter:
Het ging als volgt.

Was vorig jaar zomer-> Mijn broer en ik waren alleen thuis, net als 1 van mijn neefjes. (neef1)

Die andere neef zijn ouders waren niet gegaan. (neef2)

Neef 1 en 2 zijn allebei 17 en wonen buiten amsterdam. Ze willen graag het Red Light District zien. Ik dacht oke..waarom niet ze hebben het nog nooit gezien, en het is wel leuk om gewoon emt z'n 3en te gaan maar alleen kijken. Ik heb die shit zelf nooit gedaan! WOLLAH...

Dus we zijn geweest, en toen wilden ze een joint roken. Die heb ik geregeld voor ze..toen zijn we naar mijn huis gegaan en met zijn 3en gerookt..mijn broer was er bij..en heeft gezien dat ze het zelf wilden

Getuige!
Dus toen zijn ze daarna geklemd door hun ouders en hebben zij mij deschuld gegeven van alles wat ze hebben gedaan........


Verdien je niet de doodstraf..ze zeggen dat ik ze het slechte pad op heb gebracht
Terwijl ik dacht, ik doe et voor hun, zij willen het graag...EN BETER MET MIJ, dan met iemand anders...maarja...


Wat een boeqellow ben je ook he.
Als jij ze daadwerkelijk als broertjes beschouwde had je ze het ziekenhuis in moeten slaan i.p.v. het te geven.

Tfoe!

23-02-2008, 17:20

Citaat door Firestarter:
Luister, deze gasten kunnen het zelf. Ik zie deze gasten als mijn broertjes..beter dat ze het doen met mij dan met 1 of andere gozer die ze daarna gaat rollen ofzo. Dat heb ik zelf meegemaakt.

En ik ben geen junk ofzo. Maar ik weet war er mis kan gaan


En als je iemand wat verbied zal die het toch stiekem doen.. Kinderen van 17? WTF..... Deze gozers hebben alles al gedaan behalve dat...




nee, dan moet je ze vertellen wat er mis kan gaan enz. maar k zou ze echt nie nog zelf ff laten zien wat het allemaal is en zelf halen voor ze.


dom hoor. als ze in de problemen komen zoals nu is het hun probleem nu heb jij ook een slechte naam en wat mee betreft k zou mijn broertje bij een neef als jou nie achter laten

Pagina's : [1] 2 3 4