Bekijk volle/desktop versie : Lady´s mijn advies voor jullie.



22-02-2008, 20:36
Denk goed na voordat je je hart geeft aan die boys

Dus stel de vraag: Is HIJ een FLING of the REAL Thing?

22-02-2008, 20:38


En hoe weet je wat het verschil is tussen die 2?

22-02-2008, 20:40

Citaat door Herocules:
En hoe weet je wat het verschil is tussen die 2?


Een slimme meid weet dat en voelt dat.

22-02-2008, 20:41
En als je dom bent?

22-02-2008, 20:42



Citaat door L_I_E_V_E_R_D:
Denk goed na voordat je je hart geeft aan die boys

Dus stel de vraag: Is HIJ een FLING of the REAL Thing?



sowieso moet je niet je hart snel geven, gebruik altijd je verstand als het goed zit, en de buit is veilig en binnen.... dan laat je je hart het overnemen


JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
grijp em

22-02-2008, 20:43

Citaat door AmazighPearl_:
En als je dom bent?



dan wordt je genaaid
letterlijk en figuurlijk

22-02-2008, 20:48

Citaat door L_I_E_V_E_R_D:
Een slimme meid weet dat en voelt dat.



ewa als dit je enige graadmeter is dan wens ik je veel succes in de toekomst.

22-02-2008, 20:50

Citaat door HAJET75:
dan wordt je genaaid
letterlijk en figuurlijk



22-02-2008, 21:02

Citaat door Herocules:
En hoe weet je wat het verschil is tussen die 2?



een FLING kronkelt en liegt en heeft veel praatjes en uiteindelijk kiest hij ie het hazepad en weet niet wat hij wil (hij stelt steeds alles uit en houdt je aan het lijntje hoe langer het duurt hoe gekker je op hem wordt en hoe machtiger hij wordt, je zit dan vast in een relatie stap vooor stap gaat hij aan je zitten en voor je het weet ben je je hart kwijt en je maagdelijkheid en dan kan je wel fluiten naar een huwelijk hij wil alleen spelen maar liegt erover en THE REAL THING is een man met backbone die bij je ouders op de bank zit na een paar weken om de WARE niet niet te laten lopen, hij weet wat hij wil en is duidelijk eerlijk en oprecht

klaar

22-02-2008, 21:06

Citaat door HAJET75:
een FLING kronkelt en liegt en heeft veel praatjes en uiteindelijk kiest hij ie het hazepad en weet niet wat hij wil (hij stelt steeds alles uit en houdt je aan het lijntje hoe langer het duurt hoe gekker je op hem wordt en hoe machtiger hij wordt, je zit dan vast in een relatie stap vooor stap gaat hij aan je zitten en voor je het weet ben je je hart kwijt en je maagdelijkheid en dan kan je wel fluiten naar een huwelijk hij wil alleen spelen maar liegt erover en THE REAL THING is een man met backbone die bij je ouders op de bank zit na een paar weken om de WARE niet niet te laten lopen, hij weet wat hij wil en is duidelijk eerlijk en oprecht

klaar



Dat is wat vrouwen de mannen graag willen laten geloven zodat ze die aan de haak slaan
Denk jij zegma serieus dat ik na een paar weken weet dat zij de ware is?

22-02-2008, 21:22

Citaat door Herocules:
Dat is wat vrouwen de mannen graag willen laten geloven zodat ze die aan de haak slaan
Denk jij zegma serieus dat ik na een paar weken weet dat zij de ware is?


graag willen laten geloven
wat geloven!!!??? iets is zo... of is niet zo.... klaar!! niet omheen lullen
gewoon eerlijk en duidelijk zijn klaar

ja tuurlijk denk ik dat... trouwens wat is DE WARE (DE WARE is eigenlijk nonsens uit soaps en romantische films die iedereen de kop op hol heeft gebracht) iemand echt leren kennen doe je pas echt in een huwelijk en na een paar weken weet je heus wel wat voor vlees je in de kuip hebt bij iemand waar je wel intresse voor hebt voor een huwelijk
wat bedoel je dan.... een jarenlange relatie met mooie praatjes en opgedoft elkaar voor de gek houden met dingen die de ander wil horen en als ze je haar lichaam gaat geven op den duur in de relatie ga je haar zehma zere neus nemen
eerlijk zijn herocules bij ons marokkanen en berbers helemaal een man die een vrouw voor de wedding bonkt, neemt haar niet zere neus en vaak knapt hij af en zit zij met de gebakken peren en hij trouwt uiteindelijk zijn maagdelijk diamantje

22-02-2008, 21:26

Citaat door HAJET75:
graag willen laten geloven
wat geloven!!!??? iets is zo... of is niet zo.... klaar!! niet omheen lullen
gewoon eerlijk en duidelijk zijn klaar

ja tuurlijk denk ik dat... trouwens wat is DE WARE (DE WARE is eigenlijk nonsens uit soaps en romantische films die iedereen de kop op hol heeft gebracht) iemand echt leren kennen doe je pas echt in een huwelijk en na een paar weken weet je heus wel wat voor vlees je in de kuip hebt bij iemand waar je wel intresse voor hebt voor een huwelijk
wat bedoel je dan.... een jarenlange relatie met mooie praatjes en opgedoft elkaar voor de gek houden met dingen die de ander wil horen en als ze je haar lichaam gaat geven op den duur in de relatie ga je haar zehma zere neus nemen
eerlijk zijn herocules bij ons marokkanen en berbers helemaal een man die een vrouw voor de wedding bonkt, neemt haar niet zere neus en vaak knapt hij af en zit zij met de gebakken peren en hij trouwt uiteindelijk zijn maagdelijk diamantje



Klopt veel Marokkanen doen dat, maar bij mij weten de meiden dat ze niet met die trouw shit moeten aankomen want daar denk ik helemaal niet aan, en dat laat ik ze duidelijk weten. Ik speel niet met hun hart ik laat ze zelf kiezen wat ze willen

22-02-2008, 22:24



Citaat door Herocules:
Klopt veel Marokkanen doen dat, maar bij mij weten de meiden dat ze niet met die trouw shit moeten aankomen want daar denk ik helemaal niet aan, en dat laat ik ze duidelijk weten. Ik speel niet met hun hart ik laat ze zelf kiezen wat ze willen


Als een dame met volgens jou trouwshit komt dan is een meisje serieus, en heeft ze geen zin in spelletjes. Als the Thing echt van haar houdt heeft hij geen ander meisje nodig. En staat hij gelijk op de stoep bij haar. Wanneer een jongen met een meisje slaapt terwijl hij nog helemaal niet weet of hij met haar verder wil, terwijl hij nog helemaal niet weet of hij haar wel Leuk vind of verliefd is, dan is het meestal zo dat hij afkeer van haar krijgt en toch nog verder gaat zijn volgende victim.

En jij durft dan nog te zeggen dat je met "Hun" hart speelt, laat me niet lachen

22-02-2008, 22:25

Citaat door HAJET75:
een FLING kronkelt en liegt en heeft veel praatjes en uiteindelijk kiest hij ie het hazepad en weet niet wat hij wil (hij stelt steeds alles uit en houdt je aan het lijntje hoe langer het duurt hoe gekker je op hem wordt en hoe machtiger hij wordt, je zit dan vast in een relatie stap vooor stap gaat hij aan je zitten en voor je het weet ben je je hart kwijt en je maagdelijkheid en dan kan je wel fluiten naar een huwelijk hij wil alleen spelen maar liegt erover en THE REAL THING is een man met backbone die bij je ouders op de bank zit na een paar weken om de WARE niet niet te laten lopen, hij weet wat hij wil en is duidelijk eerlijk en oprecht

klaar


JUIST, heel goed verwoord Hayet

22-02-2008, 22:28

Citaat door Tang0uia:
Liefde maakt blind zeggen ze toch..?



Die blindheid is eigenlijk een vorm van naïviteit