Bekijk volle/desktop versie : ik weet niet waar ik beginnen moet



Pagina's : [1] 2

22-02-2008, 14:19
mijn hele huis is een troep, en ik weet niet waar ik beginnen moet, ik wil de woonkamer, de gang en de keuken opruimen n schoonmaken. maar hebgeen zin. ik weet ook niet waar te beginnen.

22-02-2008, 14:21


Begin bij het begin! !!

neem een kamer... bijv woonkamer en werk zo door naar de gang.. eindig bij de keuken ...

22-02-2008, 14:22
Mnl afsuiten als EERSTE

22-02-2008, 14:23

Citaat door b_karima:
mijn hele huis is een troep, en ik weet niet waar ik beginnen moet, ik wil de woonkamer, de gang en de keuken opruimen n schoonmaken. maar hebgeen zin. ik weet ook niet waar te beginnen.


Begin al door je hier af te melden . Ik begin altijd met de gang en dan de woonkamer en vervolgens de keuken. Zodat ik me zeker niet zal schamen als er zich onverwachts bezoek aanmeldt . Maar alhamdoulilah, 't is hier altijd vrij netjes ...

22-02-2008, 14:23



Citaat door b_karima:
mijn hele huis is een troep, en ik weet niet waar ik beginnen moet, ik wil de woonkamer, de gang en de keuken opruimen n schoonmaken. maar hebgeen zin. ik weet ook niet waar te beginnen.



ik ken dat gevoel

22-02-2008, 14:23
Maak een stappen plan.

En stel niet te veel hoge eisen aan jezelf.

Blijf reeel en doe het met een lach!

Muziekje op de achtergrond en aanpakken die handel


22-02-2008, 14:23
hier wegwezen, radio aan, schort om en beginnen met minst rotste klus, keuken dan alles afstoffen dan zuigen en dan dweilen...................
ben zoooooooooooooo gelukkig met mijn poets....

22-02-2008, 14:23
ffff elke keer zeg ik over een half uur over tien minuten, maar ik ben gewoon geplakt

22-02-2008, 14:24
begin in de woonkamer
en haal de dingen die daar niet horen weg( sokken van je man, kleren van je man enz hihihi)
pak dan een stofdoekje en ga stoffen en de zichtbare dingen die vies zijn schoonmaken..
daarna ga je naar de keuken je doet je afwas en zet de spullen terug op hun plek, vervolgens haal je een doekje over de spullen die vies zijn..
daarna gaje naar de gang en ook daar haal je de spullen weg die er niet horen te staan en zet alles op zn plek,, ook even stoffen en met een vochtig doekje over alle spul heen..
vervolgens pak je de stofzuiger en ga je alles stofzuigen..

dan heb je de basis gedaan be3da en kun je je bijv. richten op je keukenkastjes opruimen en andere kastjes in de huiskamer enz..


en nu moet ik mijn eigen advies ook even gaan volgen

22-02-2008, 14:29
zucht bedankt dames ik ga maar beginnen! mijn mama komt straks! toitoi

22-02-2008, 14:30
Ik begin altijd in de keuken.. als mn keuken vies is kan ik echt niks doen!!
vervolgens de woonkamer.. als er idd iemand onverwachts voor je deur staat!

In tussentijd de slaapkamers luchten ramen open lakens eraf.. wassen als et moet.. droger weer in.. en weer terug op bed

ik moet hier nodig de badkamer een beurt geven.. maar idd ook net te lui voor!

22-02-2008, 14:31
BEGIN!!!

Echt waar, als je eenmaal begonnen bent lukt het altijd.


Ik vind het echt heerlijk, schoonmaken. Muziek, of TV aan en aan de slag.

22-02-2008, 14:33



Citaat door b_karima:
zucht bedankt dames ik ga maar beginnen! mijn mama komt straks! toitoi



Succes en heel veel plezier straks


22-02-2008, 14:38

Citaat door OemAbdoellah:
Ik begin altijd in de keuken.. als mn keuken vies is kan ik echt niks doen!!
vervolgens de woonkamer.. als er idd iemand onverwachts voor je deur staat!

In tussentijd de slaapkamers luchten ramen open lakens eraf.. wassen als et moet.. droger weer in.. en weer terug op bed

ik moet hier nodig de badkamer een beurt geven.. maar idd ook net te lui voor!


de badkamer was tot sinds kort echt een ramp, tot mijn man hm een grondige schoonmaakbeurt heeft gegeven.


Hebben jullie dat ook, je ehbt het hele huis schoongemaakt, en om een of andere reden zziet hij er de volgende dag weer rommel uit. GRRR

22-02-2008, 14:39
inderdaad je zoals de meeste al zeiden....om te beginnen eerst PC uit....

Pagina's : [1] 2