Bekijk volle/desktop versie : Ik ben hier pas nieuw! En wat me opvalt is,



Pagina's : [1] 2 3

22-02-2008, 10:57
Dat hier echt een racistische sfeer hangt!

22-02-2008, 10:58



Citaat door Big_Brown_Eyes_:
erg heh.


Ontzettend jammer .

22-02-2008, 11:00

Citaat door Modeadviseuse:
Ontzettend jammer .



Jammer?.



wat had je anders verwacht?

22-02-2008, 11:02
Waarom dan?

22-02-2008, 11:03



Citaat door ibtissam19_:
Waarom dan?


Berbers & Arabieren vliegen elkaar hier de haren in.

22-02-2008, 11:04

Citaat door Big_Brown_Eyes_:
Jammer?.



wat had je anders verwacht?


In iedergeval een normale manier van omgaan! Hoe mensen hier tegen elkaar doen. Daar staan wij Marokkanen niet voor! En vooral moslims niet.

22-02-2008, 11:06

Citaat door Modeadviseuse:
In iedergeval een normale manier van omgaan! Hoe mensen hier tegen elkaar doen. Daar staan wij Marokkanen niet voor! En vooral moslims niet.


Heel veel mensen, hebben dat hier lopen gillen. Maar meid, dit zal denk k toch wel zo blijven, hier laten de marokkanen hun ware aard zien.

.

22-02-2008, 11:08

Citaat door Big_Brown_Eyes_:
Heel veel mensen, hebben dat hier lopen gillen. Maar meid, dit zal denk k toch wel zo blijven, hier laten de marokkanen hun ware aard zien.

.


Raar maar waar!

22-02-2008, 11:09
Hoort bij het Marokkaan zijn ofzo!

22-02-2008, 11:11

Citaat door Tawayagetsh18:
Hoort bij het Marokkaan zijn ofzo!


Dat blijk hier echt ja! Gek, dat Nederlanders het wel met elkaar kunnen vinden! Als je naar Nieuws & Actualiteiten gaat .

Maar goed, Gayr Insha Allah! We zijn nou eenmaal koppig van onzelfs.

22-02-2008, 11:11

Citaat door Keizerin:
je bent nieuw,
nieuw jasje


Waar heb je het over?

22-02-2008, 11:12

Citaat door Modeadviseuse:
In iedergeval een normale manier van omgaan! Hoe mensen hier tegen elkaar doen. Daar staan wij Marokkanen niet voor! En vooral moslims niet.


Ben je weleens op een hollands forum geweest? Hetzelfde verhaal, daar zit ook iedereen op elkaar te kankeren. Internet moet eigenlijk gewoon niet anoniem kunnen, aan je IP adres moet je foto, adres etc zichtbaar zijn.
Dan zijn mensen gewoon weer zichzelf.

22-02-2008, 11:15



Citaat door Modeadviseuse:
Dat blijk hier echt ja! Gek, dat Nederlanders het wel met elkaar kunnen vinden! Als je naar Nieuws & Actualiteiten gaat .

Maar goed, Gayr Insha Allah! We zijn nou eenmaal koppig van onzelfs.



Dat was niet serieus bedoeld. Je hebt gewoon hier gekken tussen zitten die aandacht zoeken door stoer te doen hier.

Nieuws & Actualiteiten, daar zijn ze pas racistisch.

Komt goed.!

22-02-2008, 11:15
ewa ja verder niks aan te doen denk ik
als je diegene gaat corrigeren krijg jij de volle laag weer

22-02-2008, 11:16

Citaat door Wayagher:
Ben je weleens op een hollands forum geweest? Hetzelfde verhaal, daar zit ook iedereen op elkaar te kankeren. Internet moet eigenlijk gewoon niet anoniem kunnen, aan je IP adres moet je foto, adres etc zichtbaar zijn.
Dan zijn mensen gewoon weer zichzelf.


Nee, heb daar niet zoveel behoefte aan! Om op een Nederlandse forum te kijken. Ben Marokkaanse, dus wil liever onder mijn eigen mensen zijn! Klopt, zou een superoplossing zijn.

Vreemd dat je nu wel normaal kan reageren! Toenet had je het over Arabische families die elke onbesneden Hollander aan neemt voor hun dochter.

Ik bedoel, waarom zou praten over anderen? Maar goed, je moet het zelf weten. Als jij daar gelukkiger van wordt Gayr Insha Allah

Pagina's : [1] 2 3