Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk rokken tot de enkel



Pagina's : [1] 2

21-02-2008, 21:04
Salaam alaikoum

Ik wil inschallah Rokken tot de enkel dragen, maar ik vind ze nergens kan iemand me helpen Omg Utrecht a.u.b



gr.

21-02-2008, 21:11


Ze zijn heel moeilijk te vinden vooral die lange ik teminste kan ze niet vinden

21-02-2008, 21:22
oke bedankt dames.. Check Jullie HOekjee

21-02-2008, 21:27
Vero Moda verkocht ze 2 jaar geleden ofzo. Sindsdien kom ik ze erg weinig tegen meer, helaas. Misschien bij de Mango?

21-02-2008, 21:31



Citaat door xx_Safia_xx:
Vero Moda verkocht ze 2 jaar geleden ofzo. Sindsdien kom ik ze erg weinig tegen meer, helaas. Misschien bij de Mango?



heb je mango in utrecht dan..

21-02-2008, 21:45

Citaat door marOkaansemeid_:
heb je mango in utrecht dan..


O nee, dat niet volgens mij.

Probeer anders Vero Moda of ForeCast.

21-02-2008, 21:46
oke zal ik doen bedankt check je hoekjee.

21-02-2008, 21:48

Citaat door marOkaansemeid_:
oke zal ik doen bedankt check je hoekjee.


Je hebt terug gekregen

21-02-2008, 21:56
Het is inderdaad erg moeilijk om een lange rok te vinden. Je moet goed goed zoeken. Ik haal mijn rokken vaak bij de NoaNoa, daar hebben ze eigenlijk ALTIJD wel rokken, maar zijn wel duur. Je zit altijd wel rond de honderd euro (minimaal).

Ik heb vandaag toevallig een rok gehaald bij de H&M (een Macha'Allah lange spijkerrok!), was de laatste (utrecht).

Het is even zoeken, maar ze zijn er wel... Moge Allah Ta'Ala ONS erbij helpen ...

Liefs!

21-02-2008, 22:01
Je moet overal zoeken, bij de Sotra heb ik een mooie lange spijkerrok gehaald en oja de C&A een zomerrok.

Je moet het maar net treffen

21-02-2008, 22:02

Citaat door Medinah_2006:
Je moet overal zoeken, bij de Sotra heb ik een mooie lange spijkerrok gehaald en oja de C&A een zomerrok.

Je moet het maar net treffen


Sotra? Nog nooit van gehoord... waar is die winkel?

21-02-2008, 22:03

Citaat door MissPino:
Het is inderdaad erg moeilijk om een lange rok te vinden. Je moet goed goed zoeken. Ik haal mijn rokken vaak bij de NoaNoa, daar hebben ze eigenlijk ALTIJD wel rokken, maar zijn wel duur. Je zit altijd wel rond de honderd euro (minimaal).

Ik heb vandaag toevallig een rok gehaald bij de H&M (een Macha'Allah lange spijkerrok!), was de laatste (utrecht).

Het is even zoeken, maar ze zijn er wel... Moge Allah Ta'Ala ONS erbij helpen ...

Liefs!


NoaNoa heeft práchtige kleding maar ze vallen bij mij altijd zo groot

21-02-2008, 22:06



Citaat door xx_Safia_xx:
NoaNoa heeft práchtige kleding maar ze vallen bij mij altijd zo groot

`
Ja ben er ook grote fan van!! Helemaal nu de voorjaar er weer aankomt en de zomer insha'Allah!

Ik heb toen ook twee rokken gehaald daar, die zijn me nu wat te groot. Ben daar geweest om te vragen of ze het kunnen innemen. En tegen een kleine prijs (Ik geloof iets van vijf euro ofzo) nemen ze zowel in de taille in als in de lengte....

Dus zelfs dat is op te lossen!

21-02-2008, 22:09

Citaat door MissPino:
Sotra? Nog nooit van gehoord... waar is die winkel?



verwacht niet teveel van die winkel ze hebben veel rokken maar echte gare kleding daaro ik had het getroffen met die spijkerrok.

Als je een kleine maat hebt dan zou ik zeggen........rennen op=op

Ligt in Overvecht winkelCentrum

21-02-2008, 22:10

Citaat door xx_Safia_xx:
NoaNoa heeft práchtige kleding maar ze vallen bij mij altijd zo groot


nog nooit van gehoord waar is die winkel? Ook in utrecht of

Pagina's : [1] 2