Bekijk volle/desktop versie : Dringend hulp nodig dus iedereen die wat van pc weet ....



04-09-2002, 20:05

Citaat door missmaghreb_1:
hallo mensen,

ik heb dringend jullie hulp nodig, ik heb per ongeluk wat verwijderd van mijn pc( en nou zijn ze thuis boos op mij ), ik kan het niet meer openen omdat ik het heb verwijderd en nou is iemand dom geweest om prullebak te legen dus is het helemaal foetsie.

mijn vraag is weet iemand hoe ik het terug kan krijgen, heb het gisteren dacht ik weggehaald maar is vandaag pas geleegd.

alvast bedankt
.

04-09-2002, 20:15


Volgens mij kan je het niet meer terug halen.
Als je de prullenbak eenmaal heb geleegd, is ook alles letterlijk weg.

Het enige wat je nog kan doen, is proberen aan een nieuwe te komen.

xxjes

04-09-2002, 20:16
Salaam,

Ik heb hier een kleine tip voor je ga via uw startknop (links onder in de balk ) naar programma's klik daar bureau accessoires aan ; ga naar uw windows verkenner en klik die aan .

Klik hierin uw prullenbak aan in de rechterkolom daar lees je alles terugzetten hier aanklikken en hopelijk heb je alles terug.

Veel succes en groetjes

04-09-2002, 21:09
nee ho maar
je kan het wel terug halen hoor
maar geen van de bovengenoemde dingen halen het terug. Als je me verteld wat het precies is kan ik je misschien op een makkelijke manier helpen. Anders moet het de Hardway en dat is een ander programma zoeken die het terug haalt voor je. Ik hoor het zo wel PM please

04-09-2002, 22:47


Missje ...Jij bent Pc...de Pc ben jij...Als Super Internet Junkie moet je nu Onderhand na al die Jaren vertoefd te hebben achter dat beeldscherm toch wel weten hoe eeeuh zo'n pc werkt ...

04-09-2002, 23:07

Citaat:
Origineel gepost door missmaghreb_1



hahaha, lieverd leef je nog

ach na al die jaren achter de pc te zitten, ben ik juist nog dommer geworden
Dat is Precies het woord dat in me opkomt als ik jou naam lees....Engel...Eeeuh ik bedoel Dom...

04-09-2002, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door missmaghreb_1
hallo mensen,

ik heb dringend jullie hulp nodig, ik heb per ongeluk wat verwijderd van mijn pc( en nou zijn ze thuis boos op mij ), ik kan het niet meer openen omdat ik het heb verwijderd en nou is iemand dom geweest om prullebak te legen dus is het helemaal foetsie.

mijn vraag is weet iemand hoe ik het terug kan krijgen, heb het gisteren dacht ik weggehaald maar is vandaag pas geleegd.

alvast bedankt
Als je windows XP of windows MILLENIUM hebt ...is er nog wel degelijk hoop ....als je naar de start knop gaat en je klikt op ' bureau -accesoires' ...en je kiest vervolgens voor systeem werkset en dan systeem herstellen kan je alles terug halen en je instellingen terug zetten naar een datum waar je het bestand nog wel had ...tenzij je je schijf hebt opgeruimd dan is heb je hier nix aan ..maar je kan het proberen ..is zeker de moeite waard...

04-09-2002, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door missmaghreb_1
hallo mensen,

ik heb dringend jullie hulp nodig, ik heb per ongeluk wat verwijderd van mijn pc( en nou zijn ze thuis boos op mij ), ik kan het niet meer openen omdat ik het heb verwijderd en nou is iemand dom geweest om prullebak te legen dus is het helemaal foetsie.

mijn vraag is weet iemand hoe ik het terug kan krijgen, heb het gisteren dacht ik weggehaald maar is vandaag pas geleegd.

alvast bedankt
Ik heb wel een programma voor je die het terug kan halen maar het is niet zo simpel.

JE systeem herstellen help voor geen meter, windows zet dan alleen systeem bestanden en instellingen terug.

Als je XP/2000 hebt en je had een backup gemaakt van je Hardeschijf dan kan je wel bestanden van een punt in het verleden terug halen.

Als je wilt kan ik jou dat programma sturen........

04-09-2002, 23:57
Norton heeft ook zo'n programma die files terug haalt. Je moet wel weten hoe ze het bestand heette voordat het gedelete werd.