Bekijk volle/desktop versie : Israel pakt gemiddeld acht Palestijnen per dag op



Pagina's : [1] 2 3 4

21-02-2008, 14:14
De Israëli's pakken gemiddeld acht Palestijnen per dag op tijdens hun razzia's in de bezette gebieden. Dit stelde donderdag het Palestijnse ministerie dat is belast met het gevangeniswezen in een verklaring.

De Israëlische bezettingsmacht rechtvaardigt de aanhoudingen doorgaans met de mededeling dat de arrestanten worden gezocht door justitie in Israël. De Palestijnen twijfelen aan deze lezing. Zo werd tijdens een van de laatste razzia's nog een 12-jarig kind opgepakt in de bezette gebieden, aldus Metro.nl.

Woensdagavond en in de nacht van woensdag op donderdag waren er veel meer aanhoudingen op de Westelijke Jordaanoever dan gemiddeld, berichtten Palestijnse veiligheidsinstanties. Er zijn 28 Palestijnen weggevoerd uit verschillende plaatsen zoals Ramallah, Hebron en Nablus.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=9583

21-02-2008, 14:47


Het is toch te gek voor woorden dat de Israëliërs constant Palestijnen op kunnen pakken zonder dat iemand er iets tegen doet.

21-02-2008, 14:49

Citaat door Rachid_Breda:
Het is toch te gek voor woorden dat de Israeliers constant Palestijnen op kunnen pakken zonder dat iemand er iets tegen doet.

waarom?

als er misdadigers rondlopen in nl worden die niet opgepakt?

well - ok. tough shit 4NL dan

21-02-2008, 14:50
Daar zit iets in, volwassenen tot daar toe, maar waar je een 12 jarig kind moet voor oppakken blijft mij ook een raadsel.

21-02-2008, 14:59



Citaat door 2kewl:
waarom?

als er misdadigers rondlopen in nl worden die niet opgepakt?

well - ok. tough shit 4NL dan


Ik ben benieuwd of jij dat ook zou zeggen als er zou hebben gestaan dat Palestijnen dagelijks 8 Israëliërs zouden oppakken, waaronder zelfs minderjarige.

21-02-2008, 15:24

Citaat door Rachid_Breda:
Ik ben benieuwd of jij dat ook zou zeggen als er zou hebben gestaan dat Palestijnen dagelijks 8 Israëliërs zouden oppakken, waaronder zelfs minderjarige.

als zij zich zouden inzetten om mensen te vermoorden mogen zij oppakken wie zij willen. een mens doden is tegen God's Wil. Ongelukken daargelaten. maar de opzet is what counts.

21-02-2008, 15:26

Citaat door haatsmurf1:
blablabla




de afstands bediening heeft nieuwe batterijen nodig, haatsmurf1 - you are too anxious mensen te demoniseren

21-02-2008, 15:38

Citaat door 2kewl:
Een mens doden is tegen God's Wil.


Ehhh, vooral tegen de wil van Atheisten hoor.....

God gaat nog al aardig tekeer wanneer je alleen maar aan zijn bestaan twijfelt. Daar staat het oude testament vol mee.

Weet je nog wat god beval toen het volk ipv hem even een gouden kalf aanbad?

Juist god staat voor moord en doodslag.

21-02-2008, 15:45

Citaat door dutchbirdy:
Ehhh, vooral tegen de wil van Atheisten hoor.....

God gaat nog al aardig tekeer wanneer je alleen maar aan zijn bestaan twijfelt. Daar staat het oude testament vol mee.

Weet je nog wat god beval toen het volk ipv hem even een gouden kalf aanbad?

Juist god staat voor moord en doodslag.





een mens is in het evenbeeld van God geschapen. als je God als heilig houdt - (wat ik doe) - dan hou je je medemens heilig.


atheisten kunnen hun 'principiele' moraliteit met de eeuwen en moderniteit en daarbij behoudende 'normen' aanpassen -

gelovigen (de echte) kunnen die niet, nooit

21-02-2008, 15:46

Citaat door David:

walla, de 'duim' voor nonsense..............

21-02-2008, 16:13

Citaat door 2kewl:
een mens is in het evenbeeld van God geschapen. als je God als heilig houdt - (wat ik doe) - dan hou je je medemens heilig.


atheisten kunnen hun 'principiele' moraliteit met de eeuwen en moderniteit en daarbij behoudende 'normen' aanpassen -

gelovigen (de echte) kunnen die niet, nooit
Dit is nauwelijks een houdbare these, Tsedek. Noch logisch, noch filosofisch.

Jouw god ziet zelf geen hout in de "evenbeeld regel" die je hierboven noemt.

Even niet geloven - zwaard erin!

[25] Toenx Mozes zag dat het volk zich te buiten was gegaan – Aäron had hen hun gang laten gaan, zodat zij voor tegenstanders een gemakkelijke prooi waren – [26] ging hij aan de ingang van het kamp staan en riep: ‘Wie voor de heer is, kom hierheen!’ Toen al de Levieten zich bij hem voegden [27] zei hij tegen hen: ‘Zo spreekt de heer, Israëls God: Iedereen moet zijn zwaard aangespen. Doorkruis het kamp van poort tot poort en sla iedereen neer, al is het uw broer, uw vriend of uw bloedverwant.’ [28] De Levieten deden wat Mozes hun bevolen had en zo kwamen er die dag ongeveer drieduizend mensen om. [29] Mozes sprak toen tot de Levieten: ‘Vandaag zijn jullie priesters geworden voor de heer door het prijsgeven van uw zoon of broer. Vandaag hebt u zegen over u geroepen.’

21-02-2008, 16:20
Ik wacht met smart op de dag dat dit gore hypocriet huigelachtige westen en al hun vuile bondgenoten op hun plek worden gezet. Stelletje extremistische ongelovige straat katten.

21-02-2008, 16:22



Citaat door dutchbirdy:
Dit is nauwelijks een houdbare these, Tsedek. Noch logisch, noch filosofisch.

Jouw god ziet zelf geen hout in de "evenbeeld regel" die je hierboven noemt.

Even niet geloven - zwaard erin!

[25] Toenx Mozes zag dat het volk zich te buiten was gegaan – Aäron had hen hun gang laten gaan, zodat zij voor tegenstanders een gemakkelijke prooi waren – [26] ging hij aan de ingang van het kamp staan en riep: ‘Wie voor de heer is, kom hierheen!’ Toen al de Levieten zich bij hem voegden [27] zei hij tegen hen: ‘Zo spreekt de heer, Israëls God: Iedereen moet zijn zwaard aangespen. Doorkruis het kamp van poort tot poort en sla iedereen neer, al is het uw broer, uw vriend of uw bloedverwant.’ [28] De Levieten deden wat Mozes hun bevolen had en zo kwamen er die dag ongeveer drieduizend mensen om. [29] Mozes sprak toen tot de Levieten: ‘Vandaag zijn jullie priesters geworden voor de heer door het prijsgeven van uw zoon of broer. Vandaag hebt u zegen over u geroepen.’





jij weet wat God ziet, denk en hoe Hij beoordeeld
aywa man - je kunt quotations aanhalen van hier tot gunder...
je weet niets.
ik ook niet
dus hou een beetje respect, wil je?

21-02-2008, 16:22
ik had een keer documentaire gezien jongste gevangene was 8 jaarr en de meeste zitten ook vast om nixxx

maar dit ziet het westen niet

21-02-2008, 16:24

Citaat door misz_essy18:
ik had een keer documentaire gezien jongste gevangene was 8 jaarr en de meeste zitten ook vast om nixxx
"
maar dit ziet het westen niet"
maar dit ziet het westen niet





yep. en de jongsten die er op uit worden gestuurd om zichzelf en anderen om te brengen zijn ook 8 jaar.... maar:



"maar dit ziet het westen niet"

Pagina's : [1] 2 3 4